dzień 10 (next!)

82 8 2
                                    


*Deku*

-Może kiedyś się tak stanie Kacchan...

Nie!co ja wygaduje , ja seme ? nigdy przecież jestem za drobny, chociaż (uwaga teraz tu będą długie rozmyślenia) czy bycie seme zależy od figury może nie...chociaż jak ja mam go niby do ściany przywarnąć , jak jest silniejszy, chociaż może gdyby się nie opierał było by to wykonalne , czekaj skąd mi się wziął pomysł z tą ścianą, mniejsza, a wsumie poza tym co robi seme, wsumie nigdy nie robiłem tego z chłopakiem.. (wsumie z dziewczyną też nie *sad song*) chociaż to chyba oczywiste , a może jednak nie, a może lepiej jest być uke, chociaż to dziwne, a może nie może to nawet lepsze jak to tego przywyknąć, chociaż, bycie seme to jednak coś czego nie da cię zmienić chociaż istnieje jeszcze opcja seme i uke w jednym , chociaż szczerze nie wyobrażam sobie siebie w robi seme, może jednak ujde na to bycie uke? chociaż może nie....(właśnie napisałam 155 słów o tym) zdałem sobie sprawę że Kacchan już od jakiegoś czasu puka mnie w głowe.

-ała!

-No nareście , ile można myśleć

-Pamiętaj ty zawsze będziesz uke - szepnął mi to na ucho, aż mnie ciarki przeszły..

-Nie będziesz mówił kim będę

-To się okaże...(Evila to wszystko teraz dla ciebie)(tylko dla ciebie)

Kacchan szybko zaszedł mnie od tyłu i złapał za moje pośladki.

-mmm, całkiem całkiem, no co ty teraz zrobisz ukesiu

No nie co mam zrobił, nie raczej nie mogę tego samego,czekaj skąd on wiedział co zrobił czyżby robił już to z..........nani?

-Wiem co zrobić zaraz ci pokaże!

Odwróciłem się w jego stronę. Przysunąłem nogę po między jego nogi. Zamiast tego by było przyjemnie, przez przypadek go tam uderzyłem. Nie dobrze..Zgwałci mnie

-Prosze nie gwałć mnie!!! - Zacząłem uciekać

-CHODŹ TU TY MEDNO JEDNA!!!

Uciekałem tak szybko , że jakimś cudem udało mi się zakluczyć w pokoju.Postanowiłem poczytać trochę o stosunku męsko-męskim.

-Robi się to zazwyczaj po paru dniach bycia razem..TAK SZYBKO!

Przecież nie jestem gotowy..

-Zazwyczaj po wszystkim osobę która była na dole boli dupa...- Boli dupa, Boli,Boli, Boli

-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-CO SIĘ DRZESZ!!!!!!!!!!!!!!!!!

On mnie zgwałci, może dzwonić na policję? nie no mam jeszcze pare dni....chyba....

--------------------------------------------------------------

Hej ! ogólnie dzisiaj trochę krótszy, bo ostatnio mam sporo spraw prywatnych! przepraszam! wiem że obiecałam regularność, ale mi nie wychodzi, obiecuje że jak wszystko już sobie poukładam, będą dłuższe i częstsze rozdziały! papaa 


Jak to jest kochać?//Bakudeku\\Where stories live. Discover now