sebelum tu..cerita ni tiada hala tuju dan ditulis berdasarkan idea.
hehehh
.....................................................Kim Aries or Aries , mempunyai seorang abang, Kim Junmyeon atau dikenali sebagai Suho. Berketurunan mafia yang merupakan mafia terbesar di Korea. Aries tinggal di Chicago bersama sepupunya Johnny semasa umurnya 12 tahun atas faktor keselamatan.
Kini Aries telah berusia 19 tahun dan keluarganya mahukan Aries pulang ke Korea untuk menyertai perjumpaan keluarga mafia mereka.
Chicago |Johnny's house
Aries : kau betul ke tak nak ikut aku?
Mama aku suruh kau ikut aku balik sekali . Seminggu pun jadi la.???: ish tak boleh la.. Itik- itik aku sapa nak bagi makan?
Aries : yahh Johnny!!! sejak bila kau kesah pasal Jacob dengan Louis ha?!! selama ni aku dgn Mama Suh yang bagi makan. Kau tu tahu tidur jer
Johnny: ishh kau ni..aku punya la sayang itik ii tu boleh pulak kau kata aku tak bagi dorang makan..
Aries: hah apa apa je la..kau betul ni tak nak ikut aku? karang menyesal tak dapat makan sujebi mama aku
Johnny: kau memang jahatkan..
*jerit panggil mak*
Mama..nak ikut Aries balik..
*tak sempat nak habis cakap kena potongMama Suh: yer yer ikut je la
*Aries chucklesskip | airport
Mama Suh: please be careful okay, honey..
*Family hug~~~
Both: bye mama....
Johnny: jom?
*masuk dlm pesawatAries: eih kau excited sangat apahal?
sujebi la tu..
*senyum dari tadi lagi macam dah tak betul
Johnny: Kau dah suruh mama kau buat sujebi ke belum?Aries : dah semalam lagi aku dah bagitau
Johnny: mesti mamakau buat sesedapkan sebab fave aku
Aries: hah tak de maknanya sebab kau je..sebab tu pun fave aku..
*tutup telinga
Johnny: hah ape tak dengar?Aries: dah la kau malas aku layan perangai tak matang kau tu.
*diorang pun tidur sampai kat Icheon Airport
Aries pov
sampai sahaja di lapangan terbang, terus aku call daddy and bagitahu yg kitorang dah sampai. Daddy bagitahu yg nanti driver datang ambik dalam 30 minit..so aku ajak Johnny pergi Starbucks memandangkan Johnny can't live without coffee..cam biasa iced americano my fave and Johnny iced latte..
End Aries pov