Dorothea egy kertben találta magát; teste átlátszó volt. Nem tudta,hogy melyik kertben van; gyönyörű szép virágok nyíltak benne. Hirtelen a közelben lévő bronzkapú nyikorogva kínyilt, és saját magát látta belépni a kertbe; 14 évesnek látszott, haja hosszabb volt, az iskolai egyenruháját viselte. Kezében egy öntőző kanna volt. Megöntözte az összes színpompás virágot, majd hirtelen egy bokor felé fordult.
- Malcolm,megtudhatnám,hogy kerültök ide mindnyájan?
Mielőtt a lány meglátogatta volna az idősebb Malcolmot, ismét elsötétült körülötte a világ majd felébredt. A hangok alapján megállapíttotta, hogy még a kvidics pályán vannak és hogy nyert a Griffendél. Malcolmot látta maga előtt,ahogy tartja, mellette Atest.
- Dorothea, te ájulás veszélyes vagy! - csóválta a fejét a Hollóhátos prefektus. - Imádsz minden pillanatban elájulni!
- Kösz, Ates! - morogta Dorothea,miközben Malcolm és Melody segítségével felállt. - Gyertek,menjünk át Hagridhoz. Nyugi, jól vagyok, csak semmit nem ettem reggel, amiatt ájultam el.
Melody és Ates kivételével a két barát elment Hagridhoz, ahol legnagyobb meglepetésükre az arany trióval, Leilaval és Michaellel. Beszélgettek,így Dorothea megtudta,hogy mi történt az álma alatt: Piton állítólag elvarázsolta Harry seprűjét,azonban Hermione felgyújtotta mindenki tudta nélkül a tanár úr talárját, a kis túlélő pedig a szájával elkapta a cikeszt.
- De hát miért tett volna ilyet Piton? - kérdezte egy adott pillanatban Hagrid,mire Leila vállát vonogatott.
- Utálja Harryt,szerintem azért. Ha mondjuk Michael kerül be aznap a csapatba,akkor biztosan már régen a gyengélkedőn lenne - mondta,mire az ikertestvére megbökte. - Hé!
- Egyébként Hagrid, mond csak,tudtál te arról,hogy van egy háromfejű kutya az iskolában? - kérdezte hirtelen Ron,mire Dorothea majdnem kiköpte a gyümölcsteáját. Alig hitt a fülének; tényleg megtörtént,amit Halloween előtt álmodott?
Mint kiderült,Neville megsebesült az első repüléstan után, így került Harryhez és Ronhoz,akiket Draco kihívott egy párbalyra,Hermione pedig a biztonság kedvéért utánuk ment. Draco becsapta a fiúkat, Frics miatt pedig mind a négyen bementek a tiltott folyósora,ahol egy háromfejű kutyával találkoztak,ami őrzőt valamit. A beszámoló végén Hagrid elcsodálkozott:
- Ti találkoztatok Bolyhoskával?
- Bolyhoska? Várj... az a fenevad,akiről Ron beszél, a tiéd?! - akadt ki Leila és Michael egyszerre. Hagrid bólíntott. - Honnan szerezted?
- Oh,egy egy ismeretlen személytől vettem,akivel még a Szárnyas Vadkanban találkoztam. Amiatt az őrizendő tárgy miatt pedig ne aggódjatok; az csak Dumbledore professzorhoz és Nicolas Flamelhez tartozik!
- Áhá! - kiáltott fel Harry győzedelmesen. - Akkor egy bizonyos Nicolas Flamel is benne van az egészben!
Hagrid valószínűleg legszívesebben visszaszívta volna a szavakat.
***
Két héttel ezelőtt...
Közeledett a október vége, Hasret éppen a tanáriban javította néhány dolgozatát. Mehmetnek még órája volt, rajta kívűl pedig senki más nem volt ott, egészen addig,amíg egy meglepően ideges Pomona Bomba jelent meg, kezében egy furcsán csillógó tárgyal.
- Hasret,hála az égnek,hogy itt vagy!
- Pomona,mi történt? - kérdezte a nő, majd teljesen ledöbbent. Egy iskolai jelvény volt a gyógynövénytan tanárnő kezében; egyik fele sárga volt,a másik kék. Kétházas jelvény volt, Hugrábugos és Hollóhátos. - Ezt hol találtad?
- A Hugrábug klubhelyiségben, az elsőévesek szekrénye mögött. Gondolom, a tiédet nem hagytad el, szóval ez valaki másé. De nem a Black lányé.
Hasret erre nem mondott semmit; megfogta a jelvényt. Olyan volt,mint a sajátja, de tudta,hogy az ővé az éjjeliszekrényén van letéve. Nem értette,hogy miért van mégegy,ahogy szép lassan rádöbbent; azonnal szólnia kell Dumbledorenak. Mert hogyha ez nem az ővé,akkor már bizonyos,hogy a Süveg olyat csinált a beosztáskor, amit nem kellett volna.
***
Gyorsan repült az idő; Dorothea és a többiek egész napokat a könyvtárban töltötték,hátha megtudják,hogy ki is az a Nicolas Flamel. Nos,túl sok dologra nem jöttek rá,de nem adták fel a próbálkozást. A lányt azonban szép lassan már nem Nicolas Flamel érdekelte, hanem más fontos problémája is akadt; élűkőn a különös álmok voltak.
Egyik ilyen álmában egy vörös hajú nőt látott,kezében egy fekete hajú,zöld szemű kisfiúval. A nő betette a kisfiút a kiságyba,majd suttogott valamit,de hogy mit,azt Dorothea nem tudta. Azután már csak egy hangos síkitás és egy zöld fény, majd az álomnak vége szakadt. Dorothea nem tudta, hogy ki a vörös hajú nő és hogy kicsoda a fekete hajú fiú, de sejtette,hogy olyat látott,amiről mindenki tud.
A gondolatait szerencsére le tudta foglalni a közelgő karácsony, így nem gondolt egyfolytában a szerencsétlen nőre. Úgy döntött,nem megy vissza a Malfoy Kúriába csak azért,hogy a féleszű bátyját és Luciust hallgassa. Draco nem írta fel magát a Roxfortban maradó tagok közé,ő is hazament, mint Hermione és a fél Hollóhát. Dorothea ugyanakkor nagyon örült,hogy Harry, a Weasleyk, Dumbledorek és az Atahan család mind ottmaradt az ünnepekre. Leila javaslatára karácsony előestéjén a Grffendél toronyban aludt, és még rossz álma sem volt.
Végül megérkezett karácsony reggele. Dorotheat az izgatott Melody ébresztette fel, így hamar felkeltek.
- Boldog Karácsonyt, Dorothea! Gyere,bontsuk ki az ajándékokat - mondta Leila, mire Melodyval együtt leültek a szobában felállított fa köré és elkezdték kibontani az ajándékaikat.
Dorothea levegőt is alig mert venni,amikor meglátta,mennyi ajándék jött meg a nevével. Leilatól és Michaeltől egy csomó édességet kapott,amiket nagyon szeretett. Malcolmtól egy bájitaltanról szóló könyvet,amit Dorothea nagyon érdekesnek talált. Melody egy saját készítésű karkötőt adott neki,amin BFF - felirat díszelgett. A következő csomag elejére egy levél volt feltűzve.
Kedves Dorothea!
Mivel mind a ketten úgy ítéltük meg,hogy Mógus professzor nem tanít a legjobban és szeretsz olvasni, ezért örömmel ajánljuk ezt a két könyvet. Nagyon boldog karácsonyt kívánunk,kislá...Dorothea!
Hasret és Mehmet
Dorothea gyorsan kínyitotta a csomagot. Két könyv volt benne; az egyik egy Sötét Varázslatok Kívédese könyv volt, a másik pedig egy mugli könyv. A lány szemüdre vette a mugli könyvet; egy szőke hajú kisfiút ábrázolt egy búrában lévő rózsával, a címe „ A kis Herceg" volt, a szerzője pedig Antoine de Saint - Exupéry.
- Valami francia lehet az író - mondta Leila,ahogy ő is megnézte magának A kis Herceget. - Nem hallottam róla.
- Én viszont már igen! - tárult ki az ajtó, és jelent meg Bahar és Alicia. - Az egyik barátnőm olvasta,azt mondta,hogy az író egy pilóta volt, aki 1944. július 31-én halt meg egy mugli repülőgép baleset következtében. Amúgy Dorothea,miért nincs rajtad még a Weasley pulcsid?
A lány elcsodálkozott; ekkor vette észre a lányokon lévő pulcsit. Baharon egy rózsaszínt,Alician egy aranyt,Leilan egy világoszöldet és Melodyn egy piros. Gyorsan ő is kínyitotta a saját Weasley csomagját; egy csomag tejkaramella volt benne és egy különleges pulóver. Félig kék,félig zöld színű volt,rajta Dorothea nevével. A Black lány elmosolyodott és felvette a pulcsit.
- Menjünk,kívánjunk Boldog Karácsonyt Ronéknak,már ha persze nem aludtak el! - nevetett fel Leila,majd mindnyájan lementek a klubhelyiségbe.
Dorothea aznap nem is sejtette,hogy nagyon hosszú napja lesz....
VOUS LISEZ
Szerelem a háborúban( Harry Potter fanfic.)
FanfictionEgy történet boszorkányok és varázslók álmairól. Egy történet egy csodálatos szerelemről. Egy történet a háború valódi értelméről. Egy történet egy elfeledett népről. Egy történet egy lányról, aki megpróbálta. Mardekár és Griffendél, az örökös ellen...