Egy pillanatig dermedten álltak mind négyen; nem fogták fel,hogy mit látnak. A könyvespolc,akár egy ajtó, kitárult. Egy aprócska,sötét szoba volt az ajtó mögött, ennyi látszott belőle. Dorothea, akinek a kezében még mindig ott volt a könyv,a tárgyra nézett. Piros kötetes könyv volt, nem tudta kínyitni.
- Ha ezt Leila meglátná,abban a szent pillanatban elájulna! - ámuldozott Michael,ahogy Dorothea mellé lépett.
- Ez hogy lehet? Az a könyv nagy valószínűséggel nincs is benne a könyvtár adatbázisában! A szoba meg nincs benne a Roxfort történetében, felfedeztünk egy titkos helyiséget!
- Szerintem nézzünk be - mondta Malcolm és már be is lépett volna,ha nem ütközik neki valaminek. Újra próbálkozott,döngette a levegőt,de a szoba nem engedett.
Hermione és Michael is megpróbálták belépni,de ők is kint maradtak; nem tudtak bemenni a szobába. Dorothea kínyújtotta a szoba belseje felé a kezét; nem ütközött akadályba.
- Én be tudok menni, várjatok itt - mondta és be is lépett.
Abban a szent pillanatban,amikor belépett,hirtelen a szoba mennyezete fényleni kezdett; megannyi csillag volt rajta,olyan volt,mint a Nagy Terem mennyezete,csak ott mindig csillagos volt az ég. A csillagokon betűk voltak. A kis szobában volt egy kis asztal,rajta egy nagy arany színű könyv. Dorothea közelebb lépett; nevek voltak beleírta, fölöttük pedig ez a felirat állt: Kiknek csillag van a nevében...
- Na, mi van bent? Nem voltam ennyire kíváncsi azóta,hogy megkaptam az iskolai levelemet! - mondta izgatottan Hermione, aki annak örömében,hogy felfedeztek egy titkos helyiséget,ugrált,mint egy félnótás.
- Hermione,nyugodj meg! - csítitotta Malcolm.
- Van idebent egy arany színű könyv, amiben nevek vannak írva, az összes csillag vagy csillagkép neve. A plafonon csillagok vannak,rajtuk betűk, valószínűleg keresztnevek betűik. A teljes nevem Dorothea Cassiopeya Black, a Cassiopeya pedig egy csillagkép. Kipróbálom,hogy mi lesz, ha én is beírom a saját nevemet.
Elvette a könyv mellől a pennát, és leírta az első nevét,ami azon nyomban eltűnt. Dorothea felhúzta a szemöldökét,majd felírta: Cassiopeya Black. Abban a pillanatban a szoba felfénylett, és egy újabb csillag jelent meg,rajta a C betűvel. A lány megfigyelte a többi nevét; az előtte lévő egy bizonyos Dawn Light volt, az azelőtti pedig Estella Sunrise. Összesen 50 név volt felírva,a legelső Phoenix Weeber. Amin Dorothea a leginkább meglepődött,az az volt,hogy rajta kívűl még két Black volt; Janus és Pandora Black.
- Dorothea,miért vagy te halálsápadt? - kérdezte a lánytól Malcolm, mikor kijött a szobából. - Jól vagy?
A lány elmesélt mindent. Az ajtó közben bezáródott, az egyik felsőbb könyv nyelén észrevették egy kulcsot. Nem a piros kötetes könyv volt az átjáró kínyítója,hanem a mögötte lévő. A piros könyvet végre ki tudta nyítni és akkor mind a négyüknek leesett az álluk. Az első lapon ugyanis ez a cím díszelgett:
Egy elveszett nép - Az ígézők története és varázslatai
***
Dorothea egész hétvégén a könyvet bújta; Lisa Turpin,Terry Boot, Padma Patil,Isobel Macdougal és Mandy Brocklehurst nem mondtak semmit,azt gondolták,hogy Dorothea rendkívülien hollóhátos,ami félig igaz is volt. Félig azonban azért olvasta a könyvet,mert még ő sem hitte el.
Ám hamar kiderült,hogy néhány dolog megegyezik a varázslók történelmével. Vasárnap reggel volt,Dorothea most is olvasott,még nagyon az elején volt az igen vastag könyvnek. A szobájukban mindenki mást csinált; Terry házi feladatot írt Mandyval,Isobel festett,Lisa pedig Padmaval csevegett. A fekete hajú főhősnönk nem zavartatta magát,elkezdte olvasni az állítólagos ígézők történelmét.
ESTÁS LEYENDO
Szerelem a háborúban( Harry Potter fanfic.)
FanficEgy történet boszorkányok és varázslók álmairól. Egy történet egy csodálatos szerelemről. Egy történet a háború valódi értelméről. Egy történet egy elfeledett népről. Egy történet egy lányról, aki megpróbálta. Mardekár és Griffendél, az örökös ellen...