Dnes jedu zase do školy, nic zajímavého se neděje, Bella je uražená asi? Jelikož Edward Cullen s ní seděl na první hodině biologii a potom, čili teď, nechodí do školy asi kvůli Belle.
No, celý den probíhal normálně až na oběd. Zase!!!
Postavila sem se a předklonila se, abych si vzala od Belly jablko- měla dvě a někdo mě pleskl přes zadek nato jsem se otočila a dala mu pěstí do nosu, hned jak jsem si uvědomila, že je to Tyler omluvila jsem se ale on už měl zlomený nos a já vykloubenou ruku.
„Bože Elishabeth, musíme do nemocnice, TOS posral Tylere!" Zaječala vyděšená Jess.
„Boože."Vyjekla Bella která právě teď odlepila oči od Cullenovic stolu.
•••••••••
„Dobře, takže koho to tu máme?" Zeptal se doktor Cullen
„Elishabeth Sparks."
„Ano Elish, tak co se stalo, pan Crowley mi to nehodlá říct."
„No, řekněme, že, no spíš-"
„Bylo to meggga hustý doktore! Tyler jí šáhl na zadek a ona mu rozbila nos." No, klobouk dolů." Odpověděl Jessice která byla v nemocnici se mnou.
Doktor C. (jeho nová přezdívka) mě pustil domů.
••••••••
Další dny ubíhaly, no celkem dobře, teď budu mít biologii, s Halem se moc nebavím, ale POZOR chci se s ním bavit, bude to nuda.
„Promiň že jsem se ještě nepředstavil, Jasper Hale."
„Elisabeth."
Chtěl načít nějaké téma, ale mezitím přišel do třídy učitel.
„dnes budeme pracovat s mikroskopem ve dvojicích jaká dvojice vyhraje dostane... Zlatou cibuli."rozdal nám papíry a začal odstartovávat.
Mezitím co mi Jasper objasňoval výsledky které psal krasopisem na papír, já se dívala ne Bellu a Edwarda, kteří byly velice dobří v biologii, ale já a Jasper jsem to měla rychleji.
O přestávce jsem se bavila s Jasperem.
Nabídl mi že mě doprovodí k autu já přijala.
Bella už stáhla u auta pořád mě vozí, když už jsem byla v blízkosti auta Tyler dostal smyk auto se řídila na nás Jasper (ani nevím jak) rychle uhnul a jelikož měl ruku kolem mého pasu zachránil mě auto od Belly otlačil Edward nějakou podle všeho nadpozemskou silou.než jsem se nadál a že jsem přeskočil bylinu auto a vydal se pryč stejně jako Edward a kolem nás dvou byli zase davy a vezli nás ZASE do nemocnice tentokrát záchrankou.Mám dost zajímavou otázku, která mě samu zajímá, myslíte si že je hezčí pro Edwarda Cullena nebo obecně když jste někdo Edward jako EdwOrd? Popřípadě Ed, protože mě to strašně štve.
ČTEŠ
Jasper's sunflowers/Jasper Hale ff
VampireWarning: na vlastní nebezpečí w je tu hrozně moc hrubek a nesrovnalostí. ily all take care