24

359 15 3
                                    

Tři dívky nasedli do svých drahých aut a vyjely směr Cullenovi.
***
„Elish-" Zaječela Alice „-dlouho ses neukázala, dva dny? Co jsi dělala? Tvůj manžel se obával." Zasmála se
„Uklíezly jsme, tolik nepotřebných krámu jsem ještě neviděla." Vest a Alice že hned daly do řeči a Sandra měla pořád stejný výraz - byla naštvaná, navíc nelovila, což jí na náladě moc nepřidalo.
Vyšla jsem schody a hledala Jaspera.
„Tady jsi." Vydechla jsem když jsem ho našla u klavíru.
„Kde jsi byla?" Řekl chladně.
„Doma" pokrčila jsem rameny, sedla jsem si vedle něho a objala ho.
„Je mi to líto." Rozvzlykala jsem se.
„Co je? Proč brečíš Ellie?" Panikařil Jazz „Říkal jsi že mě nikdy neopustíš?"
„Nikdy." Potvrdil mi to a klekl si na kolena „Co se děje." „J-já myslím- myslím si že jsem - tě- těhotná." Vykoktala jsem. „deláš si srandu?" „N-ne, já nevím, je to jen teorie." "Tak jí pojďme vyvrátit'"
***

Lehla jsem si na divně vypadající nemocniční lůžko a čekala na Carlise který byl ještě celý v šoku. Břicho potřel zvláštně vypadajícím průhledným gelem, a začal po něm přejíždět něčím jako rentgenem (já nejsem dokor) „Nevím, budu si muset sehnat silnější ultrazvuk, zkusím si tě poslechnout - * Carlisle má zvláštní výraz, jako kdyby ho něco zaskočilo- něco, co nemůže ani existovat.
„Tvůj tep je lehce zpomalený, ale pravidelný, potom slyším ještě další dva zvuky, je to jako klepání, jako kdyby si jednou rukou klepala extrémně rychle a pak pomalu, skoro vůbec, a druhou rukou též, jen naopak, nejdřív pomalu a potom rychle. Toto jsem ještě neviděl-" Carlisle nestihl dokončit větu a začal mu zvonit telefon, podívala jsem se na Jasper a věděla, že není dobře.

Jasper's sunflowers/Jasper Hale ffKde žijí příběhy. Začni objevovat