9

733 29 1
                                    

Okey, Ola babies, ještě před začátkem téhle té částimám chci připomenout že budu dělat character ask a bude tu "PIKANTNĚJŠÍ"část, je označena takto *+12*, neumím vystihnout od kolika let by se to měl publikovat 🤔😅

Jasper mě ráno vyzvedl autem, chtěla jsem jet tím svým ale asi všem chtěl ukázat, že si mě přivlastnil, takže jsem moji Merilin nechala doma.
Samozřejmě jsem vypilovala svůj outfit abych vypadala co nejlépe.

••••••••♥••••••••
Když jsme s Jazzem vystoupili z auta před školou dívalo se na nás hodně lidí (celá škola dokonce i učitele čuměli).
„Okey, to je divný." Řekla jsem
Jazz se jen zasmál ale nějak neodpověděl..
„ Uvidíme se na obědě." Usmála jsem se a dala mu pusu.
„ Ovšem madam." Řekl a podržel mi dveře.
••••••••••••
Den probíhal celkem normálně. Potom co Jessica málem dostala infarkt a já byla zabombardována otázkami, stejně jako Bella, jsem se dostala domů, jsem všem oznámila že jsem koupila nový dům a že se přestěhujeme.
Babičce to bylo jedno a strejdovi to mohlo být úplně u prdele (s dovolením.)
Jsem vařila s tetou Soňou a malým Josephem večeři, moje babička umí mluvit rusky stejně jako strejda a malý Joseph ale ani jeden moc dobře neslyší, takže se mějte teta Soňa tajně zeptala.
"Элизабет, у тебя есть парень? Потому что мне показалось, что я слышала кого-то прошлой ночью, мне все равно, кто я"
(=Elisabeth máš kluka ?protože se mi zdálo že jsem někoho slyšela včera večer, je mi to jedno jen by mě zajímalo kdo to je?)
"нет, он был просто другом мальчика, которого у меня нет."
(= ne,byl to jenom kamarád kluka nemám.)
Ježíši, příště budu muset být opatrnější.
„Babi, Soňo, strejdo Josephe, kdy odejdete chtěla jsem si pozvat na stěhování své kamarády řekli že mi rádi pomůžou."
Samozřejmě že jsem myslela upíry, ale to bych jim nemohla říct, navíc upíři a jejich nadlidská síla v té by to měli hotové rychleji než několik stěhováků dohromady.
•••♪•••
„V době kdy se narodil nebyly dveře?"
Řekla jsem posměšně když se Jasper dostal do mého pokoje oknem..... zase.
„Pardon madam."
Chtěl si sednout na mou postel ale já ho přerušila.
„Nene, Charlotte, Sofií, Haley."
Moje tři zlatíčka mi skočili do postele a nejstarší Charlotte na Jazze vrčela.
„Charlotte, laisse Jasper tranquille."
Řekla jsem charloto ve francouzštině a ona odešla s babičkou.
„Od kdy mluvíš francouzsky?"
Zeptal se mě Jasper a já mu odpověděla „umím francouzsky, rusky, anglicky a španělsky všechno jsem se naučila na mojí speciální výuce nikdy jsem nechodila  moc mezi děti, chodila jsem tam dvakrát do týdne a zbytek mě učil můj soukromý učitel, protože se matce se výuka zdála moc jednoduchá, chtěla ze mě právníka"
„Aha"
•••••••
Babička Soňa i Joseph se strejdou odjeli a já se chystala na stěhování, chtěla jsem si najmout stěhovák jenže můj přítel má až moc vysoké ego na to, aby přijmul že by mi stěhoval někdo jiný než on a jeho rodina.
••••••••
Jasper🥰😘🦇: už vyjíždíme baby.
Angel 💞😍😇: ily, už se těším bye.
Jasper🥰😘🦇: ily tooo, bye.

Potom, co jsem si dotextovala s Jazzem, jsem si vzala klíčky od auta.
Ne mého, ale náklaďáku.
Byla slunečná středa, a po škole takže už Cullenovi mohli přijít jinak by trčeli doma.
Pána a paní Cullenovy jsem ještě neměla čest potkat ale vím že budou úžasní, dům jsme koupili už skoro vybavený takže do něho stačili přinést drobnůstky, dům byl s krbem kuchyni vymalovaný a my museli doplnit jenom sedačky židle a stoly. (Samozřejmě toho bylo víc)
První patro, bylo mé babička.

 (Samozřejmě toho bylo víc)První patro, bylo mé babička

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Jasper's sunflowers/Jasper Hale ffKde žijí příběhy. Začni objevovat