Sanatorium je úžasné, cítím se líp než kdy dříve, i srdce mi funguje líp.
Cítím se živá, za chvíli mě doufám pustí a já budu moct dělat to co mě naplňuje, starat se o psy a zakládat útulky a cestovat, když byla matka ještě naživu cestovali jsme často.
Sedla jsem si do svého křesílka na terasu mého sanatoria a dívala se na stromy, lesy a hory.
O hodně později ve Forks:
Potom, co Bella málem ukončila svůj život, záhadně se objevila Alice, se špatnými novinkami, Rosali neudržela svou mysl čistou a Edward málem učinil nejhorší rozhodnutí jeho života, a to ukončit.
Samozřejmě že Bella sallys byly dost rychle a pomohli Edwardovi zachránit jeho život.
Když jsem byla zase střetla se všemi Culleny málem všichni omdleli:
„Bello?" Zeptala se napjatým hlasem Rose.
„Ano?"
„Kde je Elisabeth?"
„Vy to nevíte?"
„Co?"
„Po vašem odchodu ji zakousl Lauren ale asi ji nepřeměnil v upíra jelikož tam byli vlkodlaci a zachránili ji včas, ale nevyvázla bez zranění, přestalo jí pořádně být srdce, a byla odvezena nějakého sanatoria, které ale začalo hořet a ona se nenašla. Její babička věří že si užívá svůj život ale nikdo neví jestli je mrtvá na dně ruin sanatoria nebo na pláži v L.ADneska kratší kapitola jen jsem vám chtěla říct že žiju, a že další kapitola vyjde za čtyři dny, už jsem se do toho Twilight zase dostala.
ČTEŠ
Jasper's sunflowers/Jasper Hale ff
VampiriWarning: na vlastní nebezpečí w je tu hrozně moc hrubek a nesrovnalostí. ily all take care