16

502 21 5
                                    

Pomalu jsem překročila práh mého domu a zhluboka se nadechla.
„Zvládneš to." Usmála se na mě Sandra a nasedla do svého auta.
Já si vzala motorku, stejně jako Vest.
Cesta mi ubíhala poněkud pomalu, pořád jsem zatáčela, a bála se že spadnu, jelikož ve Forks mírně poprchávalo, ale silnice byly mokré ještě z nočního deště.
Když jsel přijela ke škole, vzala jsem si místo nejdál společenského dění, stejně jako Sandy (Sandřina přezdívka).
Dala mi ruku a společně jsme se vydali ke škole. Všichni na nás čuměli, jak kdyby jim z mrtvých vztali.
Bella vypadala, jako kdyby viděla Edwarda tancovat makarénu, čili úplně zděšená. Její výraz se ani nedal popsat slovy. Bylo to strašně komické, Culleni byli překvapeni, ale až na Alice to nedali znát, Rosali se usmívala, stejně jako Emmett, narozdíl od něj, Rose mi posílala E-maily, a pak Jasper, nemohla jsem z jeho výrazu poznat, co cítí, bylo tam tolik emocí, Sandy mě trochu popotaháhla, jelikož jsem při pohledu na něj zpomalila.
S Sandrou jsem si zašla pro přihlášku atd. a vydala se do učebny Zeměpisu.
Na obědě jsme si sedli k Angele a Jesicce, kam se přidala i Bella, tentokrát bez Cullenů, po všech úmorných hodinách v chladných učebnách jsem se dostala na parkoviště. Když jsem nasedala na motorku, zastavila mě Alice.
"JSEM TAK RÁDA ŽE JSI ZPĚT!!!! STRAŠNĚ SI CHYBĚLA, I ROSALI A VŠEM!" zaječala mi do ucha celá v dobré náladě.
„Proto, chci abys přišla i s tvými kamarádkami na návštěvu."
Objasnila mi její nadšení.
„Ne Alice, vy přijďte ke mě, ráda si s vámi zase povídám."
•••••
Holky jsem provedla po městě a zašla si nima na hambáč do bistra, večer jsem usínala s dobrým pocitem kolem 21:00, také bych spala dál, ale moc dobře jsem cítila, že mě někdo sledoval, otevřela jsem své oči, na hodinách bylo 24:00, prohlédla jsem si svůj pokoj, nikdo zde nebyl, ale já ho cítila.
„Jaspre, vylez."

Wow, moc díky za /:hajp:/ (nwm jak se to píše) určitě se budu snažit tuhle knihu dopsat do října, proto dejete pro další část už v úterý dejte 5 hvězdiček, 10 přečtení a 3 komenty.
Ily Nina

Jasper's sunflowers/Jasper Hale ffKde žijí příběhy. Začni objevovat