21

389 18 0
                                    

Jasper mě naposledy obejmul a vysadil Sethovi na záda a vyrazili jsme do hustých lesů.
V noci byla zima, celou dobu jsem se tulila k Sethovi, u kterého bylo teplo jak u krbu, ráno jsem vylezla ze stanu a viděla jen Edwarda, který se na něco soustředil. Došla jsem k němu, a podívala se stejným směrem jako on, Bella a Jacob se o něčem hádali, Edward byl vystresovaný, No to na něm vidět.
„Co se stalo?"
„Zasnoubili jsme se." Řekl a já se zasekla „a Jacob si nehodlá říct a snaží se o Bellu." Dokončila jsem jeho větu a objala ho.
„Gratuluju. Konečně jste do toho praštili." Zasmála jsem se když jsem se od něj odtáhla, Edwarda sice moc nemusela, ale byla pro něj a Bells šťastná.
Po tom, co se Bella vrátila a Jacob se dostavil na bojiště, Edward znejistil.
"Co se děje Edwarde? Kdo je zraněný?"
„Je blízko. Slyším její myšlenky."
„Victoria." Proběhlo Elisabeth v hlavě.
„A není sama." Sotva to vyslovil a táhl dívky pryč objevili se dvě postavy. Žena a muž. El poznala zrzavou holku- Victorii a klukla vedle ní- Riley Biers, který je pohřešován. Sotva se k ní Riley přiblížil, Elisabeth zakopla a udeřila se silně do hlavy. „Ellie!" Slyšela tlumený hlas Belly než upadla do hlubokého spánku.

Elisabeth zamžourala do tmy a prudce otevřela oči, do kterých jí udeřilo světlo, posadila se a rozhlédla se kolem sebe, na jedné straně byla výstražná Bella a na druhé, Riley a Victoria kteří se snažili Edwardovi utrhnout hlavu. Elisabeth rychle sáhla do své kapsy a našla kapesní nožík.
"Hej!" Upoutala na sebe pozornost všech a ve stejné chvíli si nožíkem přejela přes zápěstí které začalo krvácet. Dva rudoocí upíři znepozorněli a soustředili se na Elišku krvácející ránu. Edward toho využil,
a odhodil Rileylho Sethovi který ho odtáhl do lesa kde ho zahubil.
Pro Edwarda pak nebyl problém Victorii utrhnout hlavu.
Elininy oči se ale zase začaly neočekávaně mlžit.
Omdlela.
*****

Jasper seděl u Elisabethiny postele a čekal až se probudí, od té doby co s ní Edward přišel v náručí z lesa z ní nespustil oči
„Jaspere?" Uslyšel tlumený hlas jeho chotě.
„Ano?"
„Pojď se mazlit." Elisabeth naznačila Jasperovi gestem ať si sedne vedle ní, kdyžtak udělal, dala mu pusu a celý zbytek dne se mazlili, a byli rádi, že vše přežili ve zdraví.

Příště svatba laaaasssky

Jasper's sunflowers/Jasper Hale ffKde žijí příběhy. Začni objevovat