Elisabeth usnula, byla zmožená,
a navíc těhotná. Celá rodina byla velmi znepokojená, a ještě víc potom, když jim Bella zavolala se svou teorii těhotenství.
Od toho uběhl měsíc, Elizabeth se s Jasperem pohádala, stejně jako Bell s Edwardem. Jasper "plod"nechtěl přijmout, při jedné hádce dokonce Elizabeth Jasperovi vlepila facku s tím, že je to její rozhodnutí, a že je to živý tvor, stejně jako jeho matka.
El byla zavřená v ložnici a vycházela jenom na toaletu, těhotenství snášela líp než Bella, přece jenom je poloupír, jediný problém byl, že do ní nemohli dostat stejně jako do Bells potravu.
„Jake je tady." Oznámila jí Rose.
Jacob chodil za Bellou skoro pořád, snažil se vymyslet jak dívkám pomoct jako všichni ostatní. „Možná by se chtělo do něčeho zakousnout" uslyšela El Jacobův myšlenkový pochod.
.....
„Mají hlad." Odvodila si „Ten pocit znám." Řekl Emmett, i pro něj bylo těžké se takhle držet. Carlisle hned přinesl dva krevní "sáčky" abychom ověřili, zda to funguje „Až po tobě." Kývla jsem na Bellu s úšklebkem, Edward nám to dál do kelímků a já se na červenou tekutinu znechuceně podívala „Neříkejte mi, že je to lidská krev-" řekla jsem když jsem se napila.
Jacob se na mě soucitně podíval a já utíkala na záchod.
•••
"mám celoživotní strach z krve, jsem vegetarián, a moje dítě chce krev" takto by se dalo shrnout pár posledních dní mého života. Krev krev krev, "ten plod" jak říká Jasper bude asi sériový vrah, zdělila jsem Belle. Bella se jen ušklíbla a dál si četla. Já měla sluchátka a všechny zahrnovala svým falešným skřehotáním. "No co byla jsem ve The Voice ?"bránila jsem se když se na mě všichni skepticky dívali.
Náš porod se blížil a proto Carlisle, Esme a Emmett vyrazili na lov.
"Přemýšlela jsi nad jmény?" Zeptala jsem se Belly, když jsem byli sami (ještě s Rosali a Alice) „Pro chlapečka EJ Edward Jacob a pro holčičku Renesmee." „To je... Originální." Bella byla opravdu vynalézavá, to jsem musela přiznat, ale pojmenovat dítě EJ se mi moc nezamlouvalo, co kdyby, žil s tím jménem sta tisíce let? Asi by jí moc ne. (Pokud se někdo jmenuje EJ tak sry, nic proti)
„A ty? Co jsi vymyslela ty?"
„Nic." Usmála jsem se „Ale mám pár favoritů." „Tak nám je prozraď." Řekl Jacob, který zrovna přišel. „To určitě." Otočila jsem se Belle pro "stravu" když jsem ji Belle chtěla podat skácela se k zemi „Bells!" Vykřikla jsem zděšením a málem omdlela zděšením, spadla bych, kdyby mě Jasper nepodepřel.
„Musíme jít." Řekl a odvedl mě do ložnice, bylo mi jasné, že u porodu je hodně krve a pro Jaspera moc riskantní. „ Elisabeth, je mi moc líto, jak jsem se choval, nebylo to správné, moc tě totiž miluju." Řekl a sedl si vedle mě „Já vím." Řekla jsem a dala mu pusu. „Máš už vymyšlené nějaké jména pro miminka?" „Možná, pro holčičku Catherine Eliana a pro kluka Henry, Harry, nebo Shawn." „Henry se mi líbí, jmenoval se tak můj mladší bratr, a Harry zase můj otec." Po té jsme s Jasperem uslyšeli bolestné výkřiky prvorodičky.
„au." Řekla jsem. Po nějaké době nás zavolal Edward, já s Rose jsme se šli postarat o malou Renesmee a chlapi s Alice šli bojovat. Když jsem se na ně šla podívat, ucítila jsem bodavou bolest podbřišku a skácela jsem se na zem.
ČTEŠ
Jasper's sunflowers/Jasper Hale ff
مصاص دماءWarning: na vlastní nebezpečí w je tu hrozně moc hrubek a nesrovnalostí. ily all take care