Forks.
Město do kterého jsem si myslela že se nevrátím, ale jsem zpět, babička je v Rusku takže mám celý dům pro sebe, když jsem odešla ze sanatoria které začalo hořet, potkala jsem úžasnou upírku Sandru a Vest. Jsou strašně super.
Pomalu jsem vystoupila z auta, a šla do svého velkého domu, kdybych ho měla shrnout co se stalo, bylo by to na dlouho, zkráceně je ze mě poloupír, holky mě kousky a ulehčili mojí delší a bolestivou proměnu. Šla jsem po chodbě svého domu, kterém jsem už půl roku nebyla, na stěny byly fotky mojí matky, babičky a mě a Jazze na plese, tak moc ho nesnáším za to co mi udělal, nevím jestli bych mu odpustila.
Jak jsem se později dozvěděla, vrátili se, jelikož se Edward tak iBella pokusili zabít, zjistili že bez tebe nemůžou žít atd., a Cullenovi by nemohly být bez Edwarda všichni se vrátili, kvůli Belle, Rosali musela být nadšená.
Moje dvě upírky si vybalili věci v pokoji pro hosty, a šli mi kuchtit večeři, babička je se svými psy trvale v Rusku takže budu mít klid, myslím že si myslí, že jsem mrtvá ale tak za týden zavolám že už jsem pryč ze sanatoria.
Nový školní má za chvíli začít, a Sandra, jelikož byla přeměněna v 20 půjde se mnou, Vest se rozhodla pracovat jako soudce v Seattlu, už ji vzali, rozhodly se vystupovat pod jménem Sandra a Vest Berry Moonovy, vest mi prozradila, co se narodila kolem roku 500, a byla vysoce postavena kněžna z Evropy, jmenovala se Victoria Bertha Vestia I. , Poněkud zvláštní jméno, Sandra se narodila v roku 18 set, pod jménem Sandra Evelyn Peterson.Sandra a já máme jít zítra do školy.
Jsem celkem ve stresu z toho, jelikož nevím, jaké reakce mám čekat z mého návratu, babičce jsme volala včera, byla šťastná, že jsem se ozvala.Další část finally s Jasperem, normálně by měla vyjít jako vždy ve středu, ale Pokud dáte 10 přečtení a pět hvězdiček, vyjde už v neděli.
Ily Nina
ČTEŠ
Jasper's sunflowers/Jasper Hale ff
VampiroWarning: na vlastní nebezpečí w je tu hrozně moc hrubek a nesrovnalostí. ily all take care