22- ROZBŘESK 1 část

387 17 0
                                    

Alice mi zapínala zip mých svatebních šatů, (do kterých jsem myslela že se nevlezu) a Rose mi dodělávala vlasy.
„Jsou úžasné."ozval se zezadu hlas mé tety.
„Teto!" Vykřikla jsem a málem jsem se rozbrečela, myslela jsem si že nepřijede, stejně jako celá moje rodina, spíš ta zbývající.
„na tento den bychom přece nemohli zapomenout."ozval se další hlas, tentokrát mé babičky.
„Babuš!"dala jsem si na nohy podpatky a běžela ji obejmout.
„strašně moc jsi mi chyběla, dokonce i psům." Řekla jsem se smíchem.
„něco pro tebe máme."řekly teta a babička dohromady.
Babička to zašmátral a v růžové kabelce a vytáhla krásný hřebínek do vlasů.
"Děkuju babi a teto" obě jsem je objala rozloučila se s nimi jelikož za chvilku měl začínat obřad.

Procházela jsem zalidněnou uličkou lidí a vyhlížela Jaspera, který stál na konci a pozoroval každý můj krok.
Nakonec mi otce dělal strejda, byla jsem za to ráda, mohl mě sice vést ještě Carlisle, ale tohle se mi zdálo víc familiérní.
Moje podpatky klapaly o zem a hosté s nadšením sledovali jak vycházím z uličky, byla jsem poměrně nervózní, ale za chvíli ze mě všechen stres odpadl. Tolikrát jsem Jazzovi říkala, ať si ne pohrává s mou náladou.
„Sešli jsem se tu v tento výjimečný den ...........„ začal farář a já se nehorázně nudila.
„Prohlašuju vás za muže, a ženu, můžete si dát první novomanželský polibek."u této části jsem začala vnímat a dala vášnivou pusu Jasperovi, teta nás začala fotit a točit s bleskem takže jsme se začali smát, a lidé na nás házeli rýži.

„Jaspere, musíš si dát aspoň trochu, lidé se dívají."přemlouvala jsem svého novomanžele k tomu aby si dal svatební dort. Jasper mi tvrdil že se pozvrací ale já už věděla že mu bude jenom špatně. Po tom, co jsme se dosyta najedli jsme šli tancovat.
Všichni předvedli pár zajímavých kreací ale ty naše byly stejně nejlepší.
Jazz a já jsme se totiž hodně času sami nudili, tak jsme tancovali, a celkem nám to prospělo. Po náročném dny jsme se přemístili do vily Cullenů. Na líbánky chci jet až po svatbě Belly s Edwardem, oni odjedou v den jejich svatby a my dva týdny po nich. Jelikož jsem se ještě po svatbě chtěla podívat do Ruska za rodinou, zdálo se mi že to bude lepší, je naposledy vidět.
Je to strašný pocit vědět že někoho ztratím, na celý zbytek života ale také někoho získám, na celý zbytek života.
Jenže moje volba je jasná, chci být s jasperem navždy i kdybych měla udělat cokoliv, Za jakýchkoli podmínek chci být s ním.
A moji idylku mi nikdy nikdo nevezme.

Jasper's sunflowers/Jasper Hale ffKde žijí příběhy. Začni objevovat