Když jsme přijeli do Jazzova domu byli tu doslova narváno, dům vypadal že praskne, všude zněla hlasitá hudba, voněl alkohol, potom tu byli puberťáci co tancovali, pili, jedli a ocucávali se na každém rohu, nechutné. Procházeli jsme domem a hledali zbytek rodiny, nikde ale nebyli.
Jasper ucítil pach vlků a šel za ním, když jsme vešli do Carlisleovi kanceláře, byl tu zbytek rodiny a Jackob se smečkou.
„Co se stalo?" Zeptala jsem se polekaňě.
„Armáda, jdou sem. "
•••••
Jasper a celá rodina se připravovala na bitvu, dokonce i Sandra s Vést se přislíbili ďáblu, Alice se připravovala jak na bitvu, tak na naší svatbu, kterou viděla a na její "soulmate", říkala mi, že ho viděla, mladý 19 upír, který je upírem 5 let, proměli ho v rámci nevydařeného experimentu upírů, který naštěstí Volturiovi zatrhli po jeho přeměně a dali mu volnost, původem Francouz, vegetarián, Thimothé Dean Louis.
•••••
Bitva se blížila, všichni se připravovali, jak vlkodlaci, tak upíři spolu do značné míry spolupracovali.
„Jaspere?"
Zavolala jsem přes celý dům, po té, co jsem se převlékla do pyžama.
Sešla jsem do obýváku, kde byla zapnutá televize, připravená na sledování Netflixu, jídlo a gauč s dekami. Začínala jsem mít strach, všichni šli na před-bojový lov, proto jsme byli sami. Ale Jasper nikde.
Bum!Z kuchyně se ozvala perda, a já uviděla Jaspera jak sbírá hrnce které právě zhodil.
„Co tady děláte majore?" Tázala jsem se ho s úšklebkem na tváři.
„Myju nádobí slečno skoro Whitlock Haleová." Řekl a upíři superrychlostí mě chytl a přenesl do obývacího pokoje.
„Zlato, je novověk, chci mít tvé i mé příjmení. Elisabeth Angel Sparks Whitlock Hale." Zašeptala jsem a lehla si na jeho hruď, na které jsem potom i usla.
ČTEŠ
Jasper's sunflowers/Jasper Hale ff
VampireWarning: na vlastní nebezpečí w je tu hrozně moc hrubek a nesrovnalostí. ily all take care