Oma en opa

108 7 0
                                    

We zijn nu een maand verder. En elke week val ik één keer 'flauw' en kom ik meer te weten over mijn mama. Ik weet nu dat ze wereld beroemd was als zangeres en vaak tekende en dan haar kunst werken verkocht voor het goede doel. Altijd als ik bij oma en opa ben laat oma een paar foto's van mijn mama zien. Ik denk dat het een soort van visioenen zijn maar dan van het verleden. Flashbacks die ik niet eens heb meegemaakt. Maar ze zijn wel van een hele tijd terug want mama woonde nog steeds in Engeland en was nog heel jong. En met jong bedoel ik begin twintig, en wij bestonden nog niet.

Nu zijn we weer bij bomma en bompa want het is de 15 mei en Mia jarig is. Ze wordt zestien en ik heb echt een super cadeau gekocht. Sinds die ene dag dat ik terug thuis kwam zijn wij super vriendinnen geworden. We doen veel dingen samen. Volgens mij halen we verloren tijd in, want zij heeft nooit een nicht gehad. Ik ook niet want mijn papa was enig kind.

"Hallo iedereen dit is een speciale dag. Dit is de eerste keer dat we met heel de familie een verjaardag vieren." Toen bomma dat had gezegd begon iedereen te klappen. "Het is tijd voor pakjes." Roepen mia en ik in koor, waardoor we beginnen te lachen. Ik geef als eerste mijn pakje af en begin te gniffelen. Als mia haar pakje open heeft gedaan begint ze te gillen " dankje, dankje, dankje!" roept ze luid. Voor de duidelijk heid het is een hempje dat ze wou maar niet kon kopen en ook de film ... mijn lieveling film, die is echt de beste, dus ik vond dat ze die ook moest hebben. Als iedereen zijn pakje gegeven heeft gegeven wil ik net iets zeggen, maar mijn gsm was eerst, iedereen kijkt mij aan. "sorry." Ik wandel -dat bijna lopen is- naar de gang. "met lisa." "Lisa, kun jij komen ik heb een mega groot probleem en ik weet niet wat ik moet doen." Ik hoor de bange overstuurde stem van Lenn "Lenn ik kom eraan. Ik ben wel bij mijn oma, dus ik ben er nog niet direct." ik hang op en loop naar de living.

"euhm, Lenn heeft mij nodig. Het spijt me echt, maar ik moet gaan." ik geef mia een knuffel. "Het spijt me, maar ik ga dit in halen." geef haar een knuffel en zeg nog voor ik buiten stap: " wat ik al heel lang wil zeggen: ik ben blij dat ik eindelijk mijn familie gevonden heb. Het voelde al lang alsof er iets onbrak bij mij dat ik nu wel heb. Ik hou van jullie." en ik stap buiten.

---------------------------------------------
Heey allemaal.
Weer een nieuw hoofdstukje. Wat zou er met Lenn zijn? *wrijft geniepig in haar handen* Ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vonden en tot de volgende keer.

Just A story of Lisa!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu