Minulou noc jsem přespala u Reunn. Bylo mi jasné, že kdybych se vrátila domů, nedělo by se nic pěkného. Dokonce jsem si radši vypla i telefon. „Zase myslíš na něj?" zeptala se mě Reunn a posadila se vedle mě. Přesně tak, přemýšlela jsem o tobě. „Jo, ale to je dobrý," pokusila jsem se o úsměv a vzala si od ní talíř se snídaní. „To jsi nemusela," zamumlala jsem mezi sousty. Reunn mi chtěla odpovědět, ale přerušilo jí v tom vyzvánění telefonu oznamující hovor. Nemůžeš se dovolat mně, tak obvoláváš všechny ostatní?
„To byl Harry," vysvětlila, když hovor ukončila a viděla mě, bílou jako křída, „Ptal se, jestli nechceme někam vyrazit," „To je dobrý, půjdu radši domů," zavrtěla jsem hlavou, ale v hloubi duše jsem chtěla, ať se mě snaží přemluvit, ať jdu s nimi. Nechci se za tebou vrátit... „Nechoď, alespoň se odreaguješ," mrkne na mě Reunn a už mě táhla do svojí ložnice.
Ani ne za půl hodiny jsme obě čekaly ve sportovním oblečení před půjčovnou kol. Harry nakonec přemluvil i Floriana, a tak jsme netrpělivě vyhlížely oba dva. „Vidíš? Já ti říkal, že tady už budou," slyšely jsme Harryho hlas a po chvíli i oba dva kluky, když vyšli z vedlejší ulice. „Pardon, že jdeme tak pozdě. Někdo zdržoval," Harry při slově "někdo" propálil vedle stojícího Floriana pohledem, ale pak zavrtěl hlavou a usmál se. „Tak půjdeme dovnitř nebo budeme celý odpoledne jenom stát venku?" zasmála se Reunn a všichni jsme zamířili do půjčovny.
Cyklostezka byla úžasná. Krajina okolo se zelenala, cesta byla upravovaná a slunce příjemně hřálo. Na půjčených kolech jsme jeli tu kratší trasu, přeci jen už bylo odpoledne a my s sebou neměli žádné pití a jídlo. „Děkuji za dnešek," poděkovala jsem s upřímným úsměvem té ztřeštěné trojce, která se mezi sebou právě dohadovala, kam se půjdeme najíst. Všichni se na mě nejdřív nechápavě dívali, ale pak pochopili. „Nemáš zač, Mary," Reunn mě objala a po chvíli se k ní přidali ostatní. „Tak hurá na to jídlo," zavelel Harry a šli jsme se najíst. Jenže to bys nebyl ty, abys něco zase nezkazil...
ČTEŠ
Zelená s nadějí (Dokončeno)
RomanceMary je obyčejná novinářka pracující pro přírodovědecký časopis, žije se svým manželem v bytu v centru města a její život není zrovna nejšťastnější. To kvůli manželovi, který je až přehnaně žárlivý a omezuje ji jak jen může. Co když se ale za pomocí...