„Mary?" vešla do pokoje Reunn, „Byl tady Gustav a tohle přinesl," Hodila mi obálku, kterou jsem okamžitě otevřela a její obsah vysypala na postel. Takže jsi tu žádost o rozvod podepsal, pomyslela jsem si a můj pohled mi spadl na dopis. Podívala jsem se na Reunn a měla v plánu ji požádat, aby odešla, ale nemusela jsem. Jako kdyby to vycítila, kývla na mě a opustila pokoj. Nedočkavě jsem otevřela obálku a vyndala přeložený papír. Najednou mě polila nervozita a se zatajeným dechem a roztřesenýma rukama jsem se dala do čtení.
„Omlouvám se za všechno, co jsem ti způsobil. Možná si teď myslíš, že to nemyslím vážně, protože ti posílám jenom tenhle pošahaný kus papíru a nejsem schopný ti to říct do očí, ale zkus mi pro jednou zase důvěřovat. Nejdříve jsem ty rozvodový papíry vůbec podepsat nechtěl, ale něco se změnilo. Nebudu chodit kolem horké kaše stejně by ses to jednou dozvěděla - Bett je těhotná. Se mnou. Podepsal jsem to, jelikož chci teď být s ní. Stejně si ale myslím, že ti to nevadí a už jsi zase s Jordanem. Proto ti přeju všechno nejlepší v lepším životě. - Gustav"
Nevěděla jsem, jak na to reagovat. S prázdným pohledem a dopisem pevně sevřeným mezi prsty jsem vstala a zamířila za Reunn. Našla jsem ji v obýváku, společně s Harrym, jak řeší nějaký text o ekosystému, který nejspíše poputuje na stránky časopisu, a beze slov jí papír dala před obličej. Reunn si to přečetla a podívala se na mě. Poznala jsem jí na očích, že se cítí stejně jako já. „Dokázala jsi to," usmála se po chvíli a skočila mi kolem krku. Když to udělala, konečně jsem ucítila tu úlevu, která přišla v podobě rozvodu. „Teď už budeš moct začít žít líp," zašeptala mi Reunn do ucha a odtáhla se. Na tváři měla stále úsměv. Ještě budu muset ale vyřešit jednu věc... Jordana...
ČTEŠ
Zelená s nadějí (Dokončeno)
RomansaMary je obyčejná novinářka pracující pro přírodovědecký časopis, žije se svým manželem v bytu v centru města a její život není zrovna nejšťastnější. To kvůli manželovi, který je až přehnaně žárlivý a omezuje ji jak jen může. Co když se ale za pomocí...