Jediné, co jsem chtěla dnes dělat, bylo ležet v pyžamu celý den na posteli a koukat se s Reunn na seriál. Tento plán byl však zbourán Harrym, který pozval Reunn ven. Tak jsem skončila na posteli se seriály sama.
Bylo po třetí odpoledne a já začínala další sérii Přátel, když najednou zazvonil domovní zvonek. S povzdechem jsem vylezla ze svého pelíšku a šla otevřít. Myslela jsem, že to je Reunn, která jen zase zapomněla klíče, ale spletla jsem se. „Jordane?" překvapeně jsem vydechla, „Co tady děláš?" „Ptáčci štěbetali, že jsi doma sama," zasmál se Jordan a já ho pozvala dovnitř. „Reunn odešla s Harrym na rande, takže jsem tady zůstala jen s notebookem a Přáteli," uchechtla jsem se a posadila vedle Jordana. „Nesedej si a spíš se jdi převlíct," zakroutil hlavou s úsměvem. Pozvedla jsem obočí a nechápavě se na něj podívala. „Nekoukej se tak," zasmál se, „Mám něco v plánu a ty jdeš se mnou," Šla jsem tedy do ložnice převléct se do něčeho jiného, než bylo pyžamo. I když jsem to na sobě nedávala moc znát, byla jsem více než nadšená, že dnešek nestrávím o samotě mezi čtyřmi stěnami.
„Zoo?" udiveně jsem se zeptala, když jsme parkovali na parkovišti. „Jo, tak pojď," usmál se Jordan a táhl mě za ruku ke kase, kde koupil pro oba lístky. „Kam chceš jít jako první?" zeptal se mě a já se podívala na rozcestník. „Co takhle na kočkovité šelmy?" odpověděla jsem otázkou a on přikývl. „Jen ve čtyři musíme být u ledních medvědů," řekl a zkontroloval čas. Do čtyř zbývalo necelých dvacet minut, takže jsme se vydali za kočičkami ve svižném tempu.
„Páni," vydechla jsem, když jsme přišli k výběhu s ledními medvědy. Přišli jsme pět minut po čtvrté a já pochopila, proč Jordan tolik chvátal, abychom tady byli včas. Před výběhem stálo spoustu lidí a bylo nemožné dostat se dopředu a medvídky si vyfotit. Jordan si všiml, jak smutně držím mobil se zapnutým fotoaparátem. „Vlez mi na ramena," řekl z ničeho nic až jsem se zarazila. „Ne, to ne," trochu mi zčervenaly tváře a nejistě jsem se na něj podívala. „Notak, alespoň uvidíš," přemlouval mě. Vidina lepšího výhledu a fotek byla tak lákavá, že jsem mu na to kývla a za chvíli jsem už seděla na jeho ramenou. Nadšeně jsem vypískla, když jsem ve výběhu spatřila i malé mládě. Kéž by tyhle krásné chvilky nikdy neskončily...
ČTEŠ
Zelená s nadějí (Dokončeno)
RomanceMary je obyčejná novinářka pracující pro přírodovědecký časopis, žije se svým manželem v bytu v centru města a její život není zrovna nejšťastnější. To kvůli manželovi, který je až přehnaně žárlivý a omezuje ji jak jen může. Co když se ale za pomocí...