22.BÖLÜM
Kıyafetlerde ki semboller...
Otobüs bekleyecek zaman değildi. Heyecandan elim ayağım titriyordu. Hemen bir taksiye atladım. Yol üzerinde ilk gördüğüm bilgisayarcıda indim. Elimde ki kaseti verip bunu cd şekline çevirmenizi istiyorum yalnız çok önemli kasete zarar gelmesin diye tembih ettim. Hemen yaparız buyurun oturun dediler. O birkaç dakika sanki bana birkaç saat gelmişti. İçinde ne bulacağımı o kadar merak ediyordum ki.
Cd'yi alıp hemen beni hiç tanımayacaklarını ya da görmeyeceklerini düşündüğüm bir internet kafeye gittim. En tenha köşeyi seçtim. Cd'yi açtım ama elim ayağımın titremesi daha da artmıştı ama nihayet açılmıştı.
İşte, o esrarengiz oda. Bir, iki, üç.....on beş kişi. Acaba ben hangisiyim. O kadar benziyoruz ki birbirimize. Acaba şu muyum, yoksa bu muyum? Ortada duran kişi kim acaba? Oyunu anlattığına göre kendini ev sahibi diye tanıtan kişi. Acaba Sinan Bey olabilir mi? O da aynı kıyafetten giyinmiş.
İşte oyun başlıyor. İlk numara 8 soruyor, bugüne kadar en utandığın an diyor, 6 cevaplıyor göğüslerimi fotokopi makinesine koydum diyor demek ki 6 numara kadın. Üstümüzde ki kıyafetler aynı mı acaba? Herkesin üzerinde geometrik desenler var. Görüntüyü yaklaştırıp iyice bakayım neler var şekil olarak. Tren, köpek, kedi, pencere, halı, makas, yastık, telefon, mısır, zarf. Ne alakasız resimler bunlar. Tam on tane resim var. Resimler sürekli tekrarlanmış dağınık şekilde. Allah"tan resimler sadece ön tarafta var. Şimdi de diğerlerine bakmam lazım resimler aynı mı diye. Evet diğerinde de on tane var. Hepsi aynı görünüyor. Bir dakika burada farklı olan tek resim zarf resmi. Göğüslerini fotokopi makinesine koyan kadın kargo şirketinde çalışıyorum diyor yani zarf kargoyu temsil ediyor olabilir. Bu tesadüf mü yani 6 numara kargocu ben bunları alt alta yazayım en iyisi.
Diğer numara 11 ile 3. 11 şırıngayı kendine enjekte eder misin diyor. 3 numara alışkınım diyor ve sonra fenalaşıyor iki kişi kolundan alıp dışarıya çıkarıyorlar acaba ne oldu ona. Üstündeki resimlere bakalım. 11 numaranın üstünde bir araba resmi var. 3 numaranın üstünde stetoskop var. O zaman 11 numara araba işiyle uğraşıyor. 3 numara da doktor. Oğuz olabilir, sonuçta tıp öğrencisi. Alışkınım deyip kendine iğneyi yaptıktan sonra fenalaşan. Aman Allah'ım o gün defalarca Oğuz'u aramıştık ama telefonu kapalıydı. Acaba o şimdi nerede? Zeynep'i arayıp sormalı. Ama dikkatli olmalıyım. Acaba Zeynep'e de emin olmadan bahsetmesem mi? Evet, evet öyle yapayım.
2 numara. Niye bu numaradan başlamadım ki?Bu numaranın Zeynep'e ait olduğunu biliyordum. O söylemişti. Üzerinde ki resimlerde tek farklı olan hemşire kepi. Zeynep'in tek düşündüğü hemşire olmaktı. Yani kıyafetler kesinlikle o kişinin özelliklerini yansıtıyor.
O zaman bende gazeteciliği kazandığıma göre benim kıyafetimde de gazete ile ilgili figürler olmalı. Hemen bakayım. Evet, işte Bu kıyafetin üzerinde de gazete var. Bu ne demek oluyor ya? Bunlar nereden bilecekler benim tek hayalimin gazetecilik okumak olduğunu. Hani biz bu eve tesadüfen gelmiştik Oğuz öyle demişti. Yani benim gazetecilikle ilgilendiğimi bilmeleri ona göre kıyafet vermeleri, Zeynep'in hemşire olmak istediğini bilmeleri çok garip. Yani bizim buraya geleceğimizi nereden biliyorlardı? Bunlar tesadüf olamaz. Ama neden? Demek ki bizim hakkımızda bilgi sahibiler. Ama kim bu bilgileri veren? O gün halamın kızının adını verdim ve bir ay içinde öldü. Allah'ım 13 numara senin yerine kimi öldüreyim diye soran kişi. Onun kıyafetinin üzerinde de mikroskop var. Yani bu kişinin de o zaman mikroskopla ilgisi var. Halamın kızının katili o! İyi de bu evle ya da Sinan beyle ne alakası var?
İyi de ben bütün bunları nasıl birleştireceğim. Bu kadar tesadüf bir arada bulunur mu? Bunları düşündükçe kafam daha da karışıyordu. Ama şu ana kadar birçok bilgiye ulaşmıştım. Şimdi sıra bunları kimseye belli etmeden bulmaya gelmişti. Başımın ağrısı gözlerime vuruyordu. Hemen ücretimi ödeyip eve gittim. Amacım ilaç içip erkenden yatmaktı. Ama bugünkü öğrendiklerimden sonra uykuda tutmuyordu.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMEN- iNTİKAM
Mystery / ThrillerİNTİKAM...! NE ÜRKÜTÜCÜ BİR DUYGU... KARMEN İÇİN İSE ONU HAYATA BAĞLAYAN TEK DUYGU..!