Bölüm 33

17 2 1
                                    

33.BÖLÜM

Serkan'a yaptığım kurlar...

Yapmak istediğimi yapmıştım. Serkan'a arkadaşı için aşkından vaz geçmiş üzgün aşık kız rolünü iyi oynamıştım ki Serkan beni o akşam yemeğe davet etmişti. Hemen eve geldim. Yol boyunca akşam için ne giyerim diye düşünmüş sonunda dayımın düğünü için aldığımız omuzları açık, siyah yandan yırtmaçlı uzun elbiseye karar vermiştim. Bugün gerçekten Karmen'in o çok beğendiğim cazibesine bürünüp Serkan'ı etkim altıma almalıydım. Hemen duşa girdim. Saçlarımı kurutma makinesiyle dalgalı şekilde kuruttum. Belirgin göz makyajım, kırmızı rujum ile kendimi aynada çok çekici bulmuştum. İşte, şimdi annemin de o hayran olduğu Karmen'e gerçekten benzemiştim. Serkan'ın bana verdiği güya ona göre şansı çok iyi kullanmam gerekiyordu. Beni götüreceği yer hakkında bilgi sahibi değildim ama onun gibi zengin birinin de lokantaya götürecek hali yoktur diye düşünüp böyle giyinmiştim. Ya da bir fikri yok ise, onu içkili danslı bir yere götürmesi için yönlendirme yapmam gerekecekti. Annemi arayıp bugün Pervin Ablanın doğum günü için bir parti düzenleniyor anne eve gelip üstümü değiştirdim merak etme gece beni bırakacaklar dedim.

Serkan ile buluşacağımız yeri ben seçmiştim çünkü beni mahalleden kimsenin birlikte görmesini istememiştim. Hemen taksiye bindim bir yandan da keşke bugün Sinan ile buluşuyor olsaydık ne güzel olurdu diye düşündüm. Derken buluşma yerine geldim. Taksiye ödemeyi yapıyordum ki Serkan'ın gördüm. O da beni görünce taksiye doğru yaklaştı ve kapıyı açtı. Beni görünce ilk bir iki saniye öylece durup bana kalakaldı. "Karmen o kadar güzel görünüyorsun ki!" Deyince de kendimce yaptığım ilk sınavımı geçtiğimi düşünüp kendime olan güvenim daha da artmıştı. Ben de hemen sende çok çekici olmuşsun deyiverdim. Aslında bunu söylerken aklıma kuzenime yaptığı geliyor ve üstüne kusmak istiyordum ama bu oyuna başladım ve sonuçlandırmadan da bitirmeye niyetim yoktu.

Arabasına doğru ilerlerken bana nasıl bir yere gitmek istersin Karmen diye sorunca, müzik, içki ve dans bize bugün eşlik edebilsin yeter. Bugün o kadar çok eğlenmek istiyorum ki dedim. Bu cevaba kendimde şaşırmıştım ama ona bugün ne yapılması gerekiyorsa yapacaktım.

"Ben öyle yerlerden hoşlanacağını hiç tahmin etmemiştim. O zaman programımız da bir değişiklik yapmamız gerekecek. Madem sen eğlenmek istiyorsun bana da uyar. Seni öyle güzel bir yere götüreceğim ki bayılacaksın. Sirtaki, eğlence dans tam senlik!

Gerçekten beni götürdüğü yere bayılmıştım. Tek sorun geldiğim kişi idi. Hiç de olmak istemediğim biri ile bu geceye katlanmak zorunda olmak aslında beni çok geriyordu. Onun ise bana her baktığında benden çok etkilendiği o kadar belli oluyordu ki! Ancak benim ona katlanmam için gerçekten bir an evvel bir şeyler içmem ve rahatlamam gerekiyordu. Daha garson bardağa rakıyı koyar koymaz kafama dikmek istiyordum. Allah'tan Serkan ortama alışkın olduğu için hemen ilk kadehi kaldırmıştı bile. Hiç itiraz etmedim. Aksine içimden ona teşekkür bile etmiştim. Saatler ilerledikçe ben daha da rahatlıyordum. Aslında amacım ondan bazı bilgiler almaktı ama bu müziğin baskın olduğu bir ortamda bu sanırım imkânsız gibi görünüyordu. Birkaç kere bunu denemiş ama olmayacağını anlayınca vazgeçmiştim. Zaten mecburen katlanmak zorunda olduğum bu ortam, Serkan'ın bana hayran hayran bakması üst üste içtiğim içkilerden sarhoş olmaya başlamıştım bile. Bu geceye dair planlarım vardı ama bu kadar erken pistin ortasında bir Karmen edasıyla dans etmeyi hiç düşünmemiştim. Müziğe kendime o kadar kaptırmıştım ki belki de bugün içimden sessiz çığlıklarımı bu şekilde atıyordum. Serkan halinden o kadar memnundu ki bana durmadan ne kadar güzel olduğumdan, benden çok etkilendiğinden bahsediyordu. Derken, müzisyenler birazcık ara verince Serkan bana sabah ki anlattıklarımı teyit ettirmek istercesine sorular sormaya başlayınca, bende acaba aradığım cevapları bulabilecek miyim diye heyecanlanmıştım.

"Demek ki beni ilk gördüğün andan beri beğendin? Arkadaşın için demek ki fedekârlık yaptın? Demek ki okulda beni gizli gizli takip ettin." Ben de her seferinde anlattım ya daha fazla beni utandırma işte deyip nazlı âşık kız rolüne devam ettim. Ama anladım ki ruhunun okşanmasını istiyor ben de bunu daha da abartmaya karar verip, kolay olsaydı senden hoşlandığımı söylenmek söylerdim zaten ama yapamadım. Sonra aradan bak aylar geçti. Hem sana söylediğim o kırıcı kaba laflardan dolayı hem de arkadaşım senden hoşlanıyor diye yaklaşamamam beni çok üzdü diye konuşmama devam ettim. Bu konuşmaların beni nereye götüreceğini kestiremiyordum. Yani ağzından nasıl laf alacağım ya da ne duyacağımı bilmiyordum ama tek bildiğim onu daha fazla içki içmeye zorlamam olacaktı. Çünkü ben sarhoş olmuştum ama o halen istediğim kıvama gelmemişti. Sonra diğer masalarda eşlerini dansa kaldıranları görünce bana dans edelim mi diye sordu. Hemen kabul ettim. Biraz önce piste çılgın gibi dans eden ben Serkan ile dans etmez miydim? Ettim tabii. Ancak dans ederken bana biraz daha yakın davranmaya çalışmasını sezmiş bu ilgisine hemen cevap veriyor gibi görünmemek için taktik değiştirmeye karar verdim.

Oturalım mı Serkan sana kendimi daha çok kaptırmamam lazım. Zeynep görse ne düşünür acaba? Arkadaşıma ihanet ediyorum gibi geliyor. Belki de sana bunları anlatmamalıydım. Duygularımı içime gömmeliydim deyip masaya dönmeye yeltendim. Beni elimden tutup,

"Yapma Karmen asıl sana aşık olan ama seni kaybeden asıl bendim. Bu sefer seni kaybetmeye niyetim yok. O mağazada karşılaştığımızda bana söylediklerini asla unutmuyorum. O zaman beni çok kırmış ve kızdırmıştın. Keşke böyle olmasaydı. Keşke bana doğruyu söyleseydin. Sana Zeynep için kötü davranıyorum falan deseydin. Zeynep'in bu yalanları bak nelere mal oldu. O bildiğin gibi biri değil...! Bilmediğin o kadar şeyler var ki!" Deyip sonra da bunu, söylediği halde sonra söylememiş gibi davranması garip gelmişti. Çünkü, nasıl yani, ne yalanı? Dememe rağmen duymazdan gelip bana olan aşkından bahsetmeye devam ederek "Olan o zavallıya oldu!" demesi iyice kafamı karıştırmıştı.

Gitmedim...Masayı terk etmedim...Yemek yemeğe, içki içmeye hatta dans etmeye bile devam ettim. Zeynep için söylediğini anlamaya çalışıyordum. Zaten Zeynep'e o kadar kızgın ve kırgındım ki, başka zaman olsa yani görüşüyor olsak, eskisi gibi samimi olsak telefon açar ona sorardım ama, beni Zeynep o zor günlerimde bir kere bile aramamıştı. Hatta ben onu telefonla aramıştım ama telefonuma geri bile dönmemişti. Daha fazla bu konuya kafa yoracak durumda psikolojide olmadığım için ben de üstelemiştim. Ama şu an Zeynep'in o kuzenimin ölümünden sonra neden benden uzaklaşması konusunu daha da merak etmiştim. Serkan Zeynep ile ilgili ne demek istemişti. Olan o zavallıya oldu derken kimi kastediyordu? Acaba içkinin tesiriyle mi söylemişti bunu öğrenmem gerekiyordu.

Saatler ilerledikçe Serkan'ın bana olan tutumu yaklaşımı, onu istediğim kıvama getirmeyi başardığımı gösteriyordu. Ama saat geç olmuştu ve daha fazla bilgiye ulaşamamıştım ve benim de artık eve gitme vaktim gelmişti. Serkan'a son oyunumu oynamaya karar verdim.

Seni iyi ki bugün gördüm. İyi ki beni dinlemeyi kabul ettin. Yoksa ben bu vicdan azabıyla yaşamaya mahkumdum. Hele en önemlisi sana olan hislerimi söylemek beni oldukça rahatlattı. Ancak bu saatten sonra beni görmek istemez isen seni anlarım. Her şey için teşekkürler. Hiç aklımdan böyle bir gece geçmezdi. Rüya gibi. Annemler geç kalırsam merak ederler kalkalım mı?

Serkan, "Ben de böyle bir günü yaşamayı hayal etmemiştim. Seni kaybetmek istemem. Yine görüşmeyi istiyorum. Birbirimizi daha yakından tanıyalım. Madem duygularımız karşılıklı benim numaramı kaydet bende senin numaranı alayım. Sana tek bir şey söyleyeyim Karmen seni kaybetmemek için her şeyi yaparım. Hayatıma hoş geldin! Sevdiğim...!"

KARMEN- iNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin