Sziasztok!
veritabardsley kihívott így úgy gondoltam megcsinálom.
Kérdések:
1. Világ ahol játszódik a történet?
Ez a történet egy természet feletti világban játszódik, de néha az ember világban is.2. A világról való tudnivalók:
Itt csak természet felettiek élnek és minden természet feletti fajnak van egy külön városa/országa. Ez a világ sok mindenben különbözik a miénktől és tele van varázslattal.3. Főszereplő?
Rebeca Smith a főszereplőnk, aki egy nap megtudja, hogy nem csak egy ember hanem ő is egy természet feletti lény, ráadásul egy sárkány.4. Van másik főszereplő?
Alexander Black a másik főszereplőnk, aki szintén sárkány csak ő egy sötétség sárkány.5. Vannak a történetben romantikus szálak?
Lesznek, de ennél többet nem szeretnék elmondani.6. Miről szól a cselekmény?
Lesznek benne bonyodalmak, titkok és kalandok.7. Mellékszereplők?
A fontosabb az Bia, Ray, Scott és Cam.8. Van a főszereplőnek testvére vagy van a történetben testvérpár?
Igen van kéz testvére Becának, de van benne egy ikerpár is, akik csak mellékszereplők.9. Helyszín ahol játszodik?
A sárkányok városában/országában játszódik Dragon cityben.10. Hogy találtad ki a történet?
Hát tavaly nyáron az egyik álmom volt az alapja, amiben átváltoztam egy fehér sárkánnyá és mikor felébredtem elkezdte megmozgatni a fantáziámat, hogy ez esetleg egy jó könyv ötlet is lehet. Így elkezdtem leírni a szereplőket és elkezdtem az életükön gondolkodni. Mondjuk sokszor írtam át egy-egy részét. És nem is sok időm volt eddig, mert tanulok és vagy szünetekben írtam pár sort vagy szabadidőmben kikapcsolódás képpen vagy este, amikor nem tudtam aludni és hajnal 3-ig írtam. Mondjuk nem az volt eddig se a baj, hogy nem volt ötletem a könyvhöz vagy egy-egy részhez, hanem nincs időm leírni azokat. Mondjuk most a távoktatás mellett sincs olyan sok, de hétvégén és néha egy lazább nap tudom írni. És mostanában egy-egy fájdalmamat és kétségemet is bele írom. Minden esetre a könyvem nagyon a szívemhez nőtt és imádom az összes szereplőjét.Köszönöm, ha elolvastad. És még egyszer köszönöm a kihívást. Most pedig én is szeretnék kihívni egy pár ember, de nem sértődöm meg, ha nem csináljátok meg.
Kihívottak:
YOU ARE READING
A sárkány képző
FantasyRebecca Smith egy átlagos, hétköznapi tizenhat éves lány. Ám a második éve a gimnáziumban nem úgy kezdődik, ahogy várta, ugyanis barátai egyik napról a másikra azonos tünetekkel lebetegednek és ezek után kiiratkoznak az iskolából. Azonban mikor Becc...