Szerencsére hamar a természet feletti világba értünk így ott már, hogy eltereljem a figyelmemet a különleges szellem barátomról az ablakon keresztül néztem a nem mindennapi csodálatos világot. De még így is éreztem, hogy engem néz és, ezért a visszapillantóből néha kénytelen voltam rá nézni. És őszintén kezd kirázni a hideg attól, hogy még mindig látom. Remélem hamar oda fogunk érni a képzőbe. És öt perc múlva már ott is voltunk, de nekem már ez is egy örökkévalóságnak tűnt. A képző előtt egy pillanat alatt kiugrottam a kocsiból majd a képző fala előtt bevártam Scott-ot és persze Rob-ot is. Majd bementünk az épületbe ahol rögtön úgy kezdtünk el viselkedni Scott-tal, mint két vadidegen. Rob-ot viszont próbáltam már amennyire lehet figyelmen kívül hagyni és abban reménykedtem, hogy vagy eltűnik, vagy pedig elmegy mellőlem és valaki mást fog megőrjiteni. Pár perc múlva el is indult a lépcső irányba és ott felment a lépcsőn, ezzel pedig eltűnt a látókörömből. Végre megkönnyebbültem, de ez se sokáig tartott mivel halvány fogalmam sem volt arról, hogy most hova kellene pontosan mennem így vártam, hogy erre jöjjön egy tanár. Pár percen belül egy középkorú sötétbarna hajú nő haladt el két méterre tőlem, így rögtön meg is szólítottam.
- Elnézést! Tudna nekem segíteni? Új vagyok és ma lenne a besorolásom. Nem tudja esetleg, hogy hova kellene mennem?- kérdeztem miután sikerült ismertetnem a helyzetemet.
- Természetesen tudok segíteni! A tesiteremnél az öltözők előtt néhány önkéntes diák található, akik ismertetik veletek az alapvető információkat és átadják a besoroláson viselendő öltözéket majd elkísérnek a besorolásotok helyszínére.- magyarázta miközben elindultunk az egyik folyosón. Közben még kérdezett tőlem pár személyesebbet, (például: milyen sárkány vagyok, mi a nevem...stb) amikre illedelmesen válaszoltam is. Beszélgetésünk végére oda is értünk az öltözőkhoz, ahol egy kedves mosolygós világosbarna hajú lány, egy szintén mosolygó szőke hajú fiú és egy unott arckifejezésű fekete hajú lány állt. A barna hajú lány kezében egy mappa volt, a szőkénél pedig egy nagy kupac közép szürke árnyalatú pólók és nadrágok voltak. Odaérve hozzájuk köszöntünk egymásnak majd a tanárnő elköszönt és el is rohant az órájára.
- Rendben, akkor most elmondunk pár információt majd átadjuk neked azt a pólót és nadrágot, amit kötelező a besoroláson viselni.- mivel rám emelte a tekintetét így bólintottam egyet jelezve, hogy rendben van.- Akkor megkezdem a besorolásra vonatkozó szabályok felolvasását, amit aláírásoddal kell tanúsítanod, hogy végig hallgattad és megértetted.- erre megint csak bólintani tudtam, mivel nem jöttek a szavak a nyelvemre pillanatnyi idegességem és izgatottságom hatására.- Először is a pedagógusok tanácsait/utasításait megfogadni/teljesíteni kell.
Másodszor az intézmény területét csak engedéllyel lehet elhagyni.
Harmadszor a besorolást követően az osztály tagjai és az osztályfőnök együtt vonulnak át osztálytermükbe, ahol lehetőségük lesz megismerkedni egymással.
Negyedszer senkinek sem mondhatod el soha, hogy természet feletti vagy.
Ötödször, ha az igazgatót vagy az igazgató helyettest látjátok megadva neki a tiszteltett, mindig felállva kell üdvözölni egy " Jó napot kívánok...!"-kal vagy iskolánk mottójával és egyben köszöntésével: "Hidj a Kiválasztott és világunk békéjének eljövetelében!"
A szabályokat a mai naptól 2046. október 22.-étől lépnek érvénybe. A besoroláson részvevő diáknak a szabályok végig hallgatása után aláírásával tanúsítsa.- emelte rám tekintetét majd átnyújtotta egy tollal együtt én pedig gyorsan aláírtam. Ez után a szőke hajú fiú átnyújtotta a szürke nadrágot és a pólót én pedig bementem az öltözőbe és felvettem. Miután átöltöztem az imént kapott ruhadarabokba deja vu-m lett, mintha már lettem volna ebben az öltözékben, de inkább nem is foglalkozok most ezzel így egy kicsit megráztam a fejem majd kisiettem az ajtón. Ahogy kiértem a fekete hajú lány elindult afelé a folyosó felé, amerről a tanárnővel, amikor pedig előttem haladt el csak annyit morgott nekem, hogy "Gyere" gyorsan elköszöntem a lánytól és a fiútól majd a fekete hajú után siettem. A lányon látszott, hogy már rutinosan mozog itt. Rengeteg folyosót végig mentünk mikor a lány az egyik ajtót kinyitott és bement rajta valahova én is gyorsan követtem, de amikor az ajtó túloldalára értem nem egy terem volt ott, hanem egy nagy követet terület. Velem szemben egy óriási fehér falú épület volt, ahová éppen a fekete hajú lány tartott. Bal nézve körülbelül olyan harminc méterre egy parkolót lehetett látni és jóval távolabb tőle pedig egy nagy vöröses barna színűre festett vaskaput. Jobbra nézve olyan ötven méterre egy hatalmas füves focipálya volt látható. De mivel már a lány majdnem a fehér épülethez ért, így abba hagytam a nézelődést és gyorsan oda futottam mellé. Az ajtót kinyitotta, de most nem ment be, hanem előre engedett. Én lassan bizonytalan léptekkel haladt be. Oda bent szinte minden úgy nézett ki, mint az aulában csak vagy tízszer nagyobb volt. És ekkor belém hasított a felismerés. Az álmom itt játszódott és, akkor is ebben a szürke ruhában voltam felkötött hajjal. Akkor az egy látomás felé lehetett, de az első két alkalommal az álmomban nem jelent meg Rob és az a fekete hajú fiú sem változott át sárkánnyá. De vajon a többieknek is folytatódott az álom és ők is látták sárkánnyá változni a fekete hajú fiút vagy csak én?Sziasztok! Tudom régóta nem hoztam részt, aminek az a fő oka, hogy legalább háromszor kitörölte a watty a draft-ban írt részt. És lehet, hogy egy hosszabb részt ígértem, de úgy éreztem, így lesz kerek ez a rész, ráadásul már nem volt sok türelmem megint újra írni.
Ja és szeretném megköszönni a már lassan több, mint 1K-t nagyon örülök, hogy sikerült ez is elérni. És remélem még sok-sok ezren fogjátok látni és vote-olni a könyvem. Nagyon szeretlek titeket.❤
És az új részhez visszatérve. Mit gondoltok az utolsó mondattal kapcsolatban csak Beca látta vagy a többiek is? Írjatok meg kommentben! És ha tetszett a rész vote-oljátok! Minden jót és vigyázzatok magatokra! Kitartást kívánok mindenkinek a suliban, illetve a koliban! Puszilok mindenkit!❤
Lily122915
YOU ARE READING
A sárkány képző
FantasyRebecca Smith egy átlagos, hétköznapi tizenhat éves lány. Ám a második éve a gimnáziumban nem úgy kezdődik, ahogy várta, ugyanis barátai egyik napról a másikra azonos tünetekkel lebetegednek és ezek után kiiratkoznak az iskolából. Azonban mikor Becc...