- "Jungkook-ah!" striga Jimin trezindu-l pe Jungkook din visat.
- "Mh?" rapsunse cel saten scurt uitandu-se la cel mic si blond vizibil nervos.
- "Nu te-am adus aici sa visezi cu ochii deschisi" spuse Jin.
-Deci, ce voiati sa-mi spuneti voi si de ce nu puteati sa m-a sunati ca sa imi spuneti asta?
"Jimin are o iubita" spuse Jin mandru.
Jungkook se inecase cu ceaiul lui uitandu-se surprins la ce zise Jin.
" Jimin-shii,tu parca ai zis ca esti gay...acum nu mai esti? " se uita satenul confuz la Jimin.
- YA! Jungkook! Nu asculti la nimic din ce zic? Am zis ca sunt bi nu gay!!!
Jungkook tresari auzind-ul pe Jimin tipand in toata cantina universitatii.
- "Acum stie toata lumea" spuse Jin dandu-si o palma.
- "Jungkookie,ce se intampla cu tine in ultimul timp...pari asa trist si ingandurat" spuse cel mic ingrijorat.
- Ah,n-nimic nici eu nu stiu ce am
Clopotelul suna si toata lumea se ducea la clasele lor,iar orele iar incepeau. Dupa scoala Jungkook fugi acasa cat mai repede evitand-ul pe Jimin si toata discutia pe care au avut-o.
- "Annyeonghaseyo, baiatul meu!" spuse mama lui Kookie fericita ca ajunsese acasa.
[annyeonghaseyo=bună]-Annyeonghaseyo,mama...te rog nu-mi mai zi asa.
- Ce s-a intamplat? Esti ok?
- "Nimic,a fost doar o zi lunga si sunt obosit" raspunse baiatul cu un zambet pe fata apoi cascand.
- Ohh,hai ca iti fac repede Kimchi si dupa poti sa te duci sa dormi putin
- Nu mersi mama,eu o sa m-a duc in parc sa alerg um pic ca sa imi revin.
Baiatul se duce in camera sa si lua niste pantaloni de sport si un hanorac gri si larg din dulap. Jungkook coboara jos si isi saluta mama apoi iese pe usa si isi pune castile in urechi.
Era destul de intunecat avand in vedere ca era iarna si se intuneca mai repede. Satenul se aseaza pe banca intr-un parc si se relaxa.
Dupa jumat' de ora acesta se ridica pornindu-se acasa avand in vedere ca s-a intunecat mult.
El mergea pe o alee intunecata cand auzi ca cineva striga dupa el.
- "Nu te du pe acolo,acolo este periculos noaptea" striga un baiat chipes cu parul albastru.
Cel saten auzi si se intoarse apropiindu-se de tipul albastrui putin speriat.
- Ce cauti aici la ora asta?
- "M-am plimbat si...ehm,apropo tu cine esti?" raspunse Kookie aproape zicand ca vroia sa se intoarca acasa dar dupa fiind suspicios de strain.
- M-a numesc Kim,tu?
- Eu sunt Jungkook,de unde stii ca e periculos aici?
- U-Uhm...am auzit de la unii
Cei doi incepura sa mearga impreuna pana cand au ajuns la un loc luminat unde puteau sa-si vada mai bine fata.
CITEȘTI
His eyes [Vkook]
Fanfiction[Cartea contine •limbaj vulgar •smut •gay •drama] ____________________________________ ~ 2 baieti ~ ~Taehyung [treburi murdare,mafie,crime,o parte draguta] ~ ~Jungkook [un baiat inocent,student,sensibil,protectiv] ~ _________________________________...