Cel mic se uita in ochii caprui a lui Tae,buzelele lor fiind la un centimetrtu distanta.
Satenul il trage pe Tae intr-un sarut pasional iar inima celor doi batea tare,aproape exploda.
"Cat de perfect poti sa fii?" spune cel mic dupa ce rupe sarutul.
"Tu esti mai mult decat perfect ingeras" raspunde Tae zambind cand ii vazu chipul rosu a micutului.
"Bine opritiva ca fac diabet aici,cum puteti fii asa de adorabili impreuna" spune Jimin de nicaieri alaturi de Yoongi.
"Cum castravetii lui Gigi Becali ati intrat in casa? De cand sunteti aici?"
"De cateva minute" raspunde Yoongi apoi isi ridica umeri.
"De ce nu ati zis nimic?" intreaba satenul nedumerit.
"Va faceati treaba si nu vroiam sa va intrerupem mai ales ca sunteti asa draguti" raspunde piticul batand din palme. (Jimin)
"Heh ok, de ce ati venit?" intreaba Tae apoi se ridica de pe Jungkook si se aseaza normal pe canapea.
"Vreti sa mergeti cu mine si Yoongi in Maldive? Poate vin si ceilalti"
Jungkook cand auzi de Maldive sarea cu fundul pe canapea dand din cap de parca si-ar rupe gatul.
"Cand mergem?" intreaba Tae fericit.
"Weekend-ul asta" raspunde Yoongi apoi se uita la telefonul sau care suna.
Yoongi le facu semn sa astepte si raspunde la apel.
- "Ey YOOOOO! Venim si noi!" tipa Hoseok alaturi de Jin si Namjoon la telefon.
- Am o intrebare...cum l-ati facut pe Jin sa fie de acord avand in vedere ca ii e frica de avioane?
- "I-am zis ca acolo nu mai e nevoie sa gateasca pentru noi si se poate relaxa" spune Namjoon luandu-i telefonul lui Hoseok din mana.
"Yoongs avem acolo bananamilk?" se aude un Kookie de pe fundal care avea o privire de catelus.
"Da,acolo este si gratis" spune Yoongi si da telefonul la o parte iar satenul incepu sa sara peste tot si sa se bucure.
- "Deci unde am ramas?" spune Yoongi si isi tine telefonul iarasi la ureche.
- "Cand plecam?" intreaba Jin la telefon
-"Weekend-ul asta" spune Jimin care este langa Yoongi.
- "Ok,noi o sa incepem sa ne facem bagajele...paaa!"
- Paaa!
Yoongi incheie apelul apoi mama lui Jungkook vine jos sa vada ce e toata galagia asta.
"Buna ziua!" spun Yoongi si Jimin la unison.
"Buna ziua,ce faceti?"
"Mama mama! O sa merg cu Tae si cu ceilalti in Maldive!!!" spune micutul entuziasmat.
"Oooo ce frumos, sa faceti poze!"
"Da,o sa plecam weekend-ul asta" spune Tae si sare de fericire alaturi de Jungkook.
"Ok,de ce nu iesiti voi toti afara? E frumos!"
"Asteptati umpic, trebuie sa ne schimbam" spune Tae avand in vedere ca era in pijama la fel ca Jungkook.
Yoongi dadu din cap afirmativ si se uita cum fug cei doi sus pe scari ca niste handicapati.
Dupa cateva minute Tae si Kookie coboara apoi ies afara iar satenul isi imbratiseaza mama.
CITEȘTI
His eyes [Vkook]
Fanfic[Cartea contine •limbaj vulgar •smut •gay •drama] ____________________________________ ~ 2 baieti ~ ~Taehyung [treburi murdare,mafie,crime,o parte draguta] ~ ~Jungkook [un baiat inocent,student,sensibil,protectiv] ~ _________________________________...