Dupa imbratisarea lunga,parintii lui Tae se duc la Jungkook.
Mama: Iti multumesc mult ca l-ai salvat de atat de multe ori
Kookie: Nici o problema
Tata: Am dorii sa te cunoastem si pe tine,cum ar fii sa vii la noi la cina sa mancam toți împreună?
Kookie: Da,incantat
Parintii lui Tae ii saluta pe cei doi.
Mama: Tae sa m-a suni cand iesi din spital!
Tae: Da mama!
Jungkook se pune iarasi langa Tae privindu-l in ochii.
Kookie: Stiai ca esti dragut?
Tae chicotii si roseste apoi se uita si el in ochii lui Jungkook. Cateva minute se uitau unul la altul fara sa zică nimic.
Linistea in salon nu era ciudata,era chiar placuta...amandoi se uitau unul la altul.
Jungkook se apropie de Tae si il saruta usor si incet apoi isi pune capul pe umarul lui Tae si amandoi adorm.
Urmatoare zi Taehyung fu lasat din spital si astepta cu Jungkook care imca era somnoros in fata spitalului.
Jungkook era pe o banca cu capul lasat pe spate,ochii inchisi si gura deschisa cand Jin veni cu masina si claxona.
Cel mic se speriase si sare de pe banca apoi observa ca era Jin care a venit da ii duca acasa.
Cand cei 3 ajung acasa Jimin il imbratiseaza pe Tae fericit ca este iarasi acasa.
Kookie: Eu m-a duc in pat sa dorm,nu am putut dormii bine la spital
Tae: Si eu la fel,va rog nu faceți galagie...ca de obicei
Yoongi: Te referi la galagie,la galagia aia care o faceti voi in pat si ii treziti pe ceilalti?
Tae: Nu suntem singurii care am facut asta
Kookie: Noi macar nu am rupt un fucking pat!
Hoseok: Asta inseamna ca Tae nu te poate fute bine
Kookie: OHHH ba da poate,nu il provoca ca mai vreau sa m-a pot aseaza maine
Hoseok ii facu cu ochiul lui Tae dandu-i de inteles ce sa faca.
Jimin: Multa distractie!
Tae: Doar mergem sa dormim serios,nu suntem in feeling-ul de a ne fute
Jin: Doar sa nu stricati si voi patul atunci sunt ok cu asta.
Namjoon: Ah da si sa nu ne deranjati,asta ar fii placut
Kookie: Ho ma insetatilor,mergem sa dormim normal ca oameni normali
Jimin: Te referi ca oamenii normali nu fac sex?
Yoongi: M-a rog gata cu discutia ca le sare somnul si dupa chiar o sa rupa si ei patul
Taekook isi dau ochii peste cap si pleaca in dormitor iar satenul se arunca direct in pat invelindu-se sub patura.
"Kook-issi!" striga Tae cu vocea sa fermecatoare si ii face cu ochiul lui Jungkook.
"Ahaha,ce dracu Taetae" spune cel mic si se uita la Taehyung care ii dadea o privire perversa.
"Nu serios,chiar nu vreau sa ne futem,sunt obosit"
"O sa fii si mai obosit dupa ce o facem" spune Tae sarutandu-l.
Jungkook isi dadu ochii peste cap zambind apoi se pune peste cel mare care nu avea tricou.
CITEȘTI
His eyes [Vkook]
Fanfic[Cartea contine •limbaj vulgar •smut •gay •drama] ____________________________________ ~ 2 baieti ~ ~Taehyung [treburi murdare,mafie,crime,o parte draguta] ~ ~Jungkook [un baiat inocent,student,sensibil,protectiv] ~ _________________________________...