[Capitol 22] 18+

857 33 7
                                    

"Taehyung-ah...de ce se uita fratele tau asa ciudat la tine?" intreaba Jungkook mergand langa cel mare.

"M-a uraste si stie ca e mai bun decat bine si e copilul preferat"

"Nu imi place de el"

Tae lasa la iveala un zambet mic apoi il imbratiseaza pe cel mic deodata.

"Multumesc Jungkook"

"P-pentru ce?"

"Pentru ca m-a ajuti si m-a intelegi,ca ai fost cu mine si in timpuri grele si bune chiar nu conta daca nu mai eram impreuna sau nu, tu tot ai stat alaturi de mine chiar daca m-am purtat ca un dobitoc cu tine"

spune Tae avand lacrimi in ochi iar pe cel mic il durea cand il vedea asa dar nu vroia sa arate nici umpic de sentiment.

Pana la urma Jungkook renunta la orgoliul sau si il saruta pe Taehyung in sfarsit dupa 2 luni in care nu au fost impreuna.
(stiu ca ati asteptat asta:)))

Lui Tae ii era mesajul clar ca Jungkook l-a iertat si il iubea. Fericit rupe sarutul ca sa ia aer si se uita la cel mic.

"Te iubesc!" spune cel mare apoi ii da un pupic pe frunte celui mic.

"Si eu"

Jungkook il ia pe Tae de mana si se merg pe trotuar povestind.

"Unde mergem?" intreaba cel mare

"Mergem la mama,vrea sa te vada si sa ii zic ca ne-am impacat...se va bucura cand ii voi spune"

Taehyung zambeste patratos apoi se uita la cel mic si se impiedica.

"Ai grija" spune satenul si il prinde cand cazu.

Tae aproba din cap uitandu-se in ochii caprui a celui mic apoi rosii.

"U-uhm, ce ai facut cu pisicul?"

"Ii l-am dat lu mama,si-a dorit un pisic de mult"

"Aww ce dragut"

Cei doi ajung acasa la cel mic iar mama lui Jungkook ii intampina vesela.

"Oh Taehyung, de mult nu te-am mai vazut" spune mama satenului zambind.

Cei doi mananca cina impreuna cu mama celui mic apoi se duc sa se culce iar mama lui Jungkook il cheama pe Jungkook la ea.

"Jungkookie...ai facut-o?"

"C-ce? Ce sa fac?"

"Iubire...stii la ce m-a refer"

"MAMAA! De ce intrebi asa cevaa?"

"Sunt doar curioasa...ati folosit prezervative?"

Jungkook se inneaca cu bananamilk-ul sau cand auzi ce intrebase mama sa si cand il vazu pe Tae care asculta discutia.

"U-uhm...suntem baieti amandoi" continua cel mic rusinat.

"Ah da...exact"

"M-a rog noapte buna mama" spune satenul si il trage repede pe Tae dupa el in camera disparand instantaneu din camera unde era mama sa.

"Te-a intrebat despre-" vrea sa intrebe Tae dar fu intrerupt de cel mic repede.

"Da...acum hai sa ne culcam"

Jungkook era doar in boxeri urmand sa se imbrace cu tricoul sau dar Tae il lua pe sus si il arunca pe pat apoi se dezleaga la curea stiind ce vrea sa faca cu el in noaptea aceea.

Jungkook gemu zgomotos strangand cerceaful cat de tare poate traind momentul.

"T-taehyung-ah"

His eyes [Vkook]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum