Totul revine la normal,Tae si Jungkook sunt iarasi un cuplu si se distreaza impreuna...de data asta fara ca Yoongi sa aiba alte planuri de ai despartii pe cei doi.
Yoongi si Jimin au devenit un cuplu avand in vedere ca nu il mai iubea pe Taehyung.
Si situatia lui Tae se imbunatatise avand in vedere ca era iarasi alaturi de iubitul sau,dar Tae nu ii zise nimic lui Kookie de parintii lui si copilaria sa.Desigur Tae si Jungkook inca nu le-au zis parintilor lor de relatia lor,dar urma...cel mare locuia singur asa ca daca Jungkook ar fii dat afara din casa ar locui la Taehyung.
Jungkook il invita pe Taehyung la cina cu mama sa ca sa ii zica de relatia lor. Cel mic ajunse acasa si se intalneste cu mama lui.
"Buna mama,poate Tae sa ia astazi cina cu noi?"
"Sarutmana,doamna Jeon" spune Tae respectuos zambind.
" Buna Taehyung,spune-mi Kara,desigur ca are voie...nu l-am mai vazut de mult" spune mama celui mic batandu-l incet pe Taehyung pe umar zambind.
Cei doi se duc in camera lui Jungkook iar cel mare incearca sa il linisteasca pe Jungkook care avea emotii mari sa ii spuna mamei sale despre relatia lor.
"Baieti,cina e gata!" striga mama lui Kookie de jos iar cei doi aparura intr-o secunda fiind flamanzi.
Se aseaza la masa cu mama sa alaturi de Taehyung. Cei 3 mananca si povestesc cand Jungkook isi amintii iarasi de veste care vroia sa o spuna mamei sale.
"Uite mama,trebuie sa iti zic ceva...dar te rog nu te enerva" incepe Jungkook.
" Da fiule,zi...nu m-a supar"
"I-imi plac baietii...stiu ca esti dezamagita dar-"
"Dezamagita? Nu puiule,eu tot te iubesc...iubirea e iubire,daca as fii mai frumoasa poate nu a trebuit sa m-a marit cu un barbat,bine ca oricum a divortat"
Jungkook se ineaca cu banana milk-ul sau iar cel mare il priveste amuzat.
" T-te referi...ca nu ai nimic impotriva? Esti-"
" Nu am nimic impotriva Kookie si sunt bi...dar prefer mai mult femeile" spune mama celui mic apoi il imbratiseaza strans.
"D-de ce nu mi-ai zis mama?"
" Am crezut ca inca nu esti pregatit dar...intrebarea este de ce nu mi-ai zis inainte?"
"Mi-a fost frica,daca m-a dadeai la psihiatrie sau daca m-a dadeai afara din casa?"
" Off puisor,nu sunt o mama idioata...fiecare mama ar trebui sa fie intelegatoare si sa isi iubeasca copilul oricare ar fii situatia"
Cel mic fu fericit la cele spuse de mama sa.
" Si,nu sunt chiar asa de oarba ca sa nu imi dau seama ca sunteti un cuplu."
Jungkook chicoti si il imbratiseasa pe Tae fericit iar mama sa ii priveste gandindu-se cat de adorabili sunt impreuna.
"Sa ai grija de Jungkook al meu Tae! Ah da,mai tarziu o sa vina iubita mea la noi!"
" D-da doamna Jeon,normal ca o sa am grija de el" spune Taehyung tinandu-l de mana pe cel mic.
" Ai o iubita mama?"
" Da Kookie,acum pui prea multe intrebari...duceti-va sa va jucati pe consola"
" Multumesc pentru masa" spun cei doi la unison apoi se duc repede in camera celui mic.
Cel mare se aseaza pe pat privindu-i chipul angelic si ca de portelan al iubitului sau.
CITEȘTI
His eyes [Vkook]
Fanfic[Cartea contine •limbaj vulgar •smut •gay •drama] ____________________________________ ~ 2 baieti ~ ~Taehyung [treburi murdare,mafie,crime,o parte draguta] ~ ~Jungkook [un baiat inocent,student,sensibil,protectiv] ~ _________________________________...