[Capitol 40]

371 24 5
                                    

Namjoon: Baieti...astazi seara o sa plecam iarasi acasa..

Jimin: Dar nu vreauuuu

Jin: Nimeni nu vrea dar nu putem locuii aici

Jungkook si Tae pun botic iar Jin se joaca cu parul lor zambind.

Yoongi: Chiar m-a mir cum in vacanta asta nu am avut cu nimeni probleme, mai ales cu oamenii din mafie

Jimin: TE-AI BAGAT IARASI IN MAFIE SI CACATURI?

Yoongi: Nu,doar ziceam...ca majoritatea problemelor noastre erau cu oameni din mafie care vroiau sa ne omoare ca ce dracu vroiau

Hoseok: M-a bucur ca totul e bine

Namjoon: Deci...ce vreti ca faceti astazi? Astazi seara plecam

Kookie: HAI SA MERGEM LA PARCUL DE DISTRACTII!

Toti fu fericiti cand Jungkook spuse asta si se imbraca repede apoi merg in parcul de distractii.

Tae: Haideti in Freefall Tower!!

Yoongi: Eu nu vin

Hoseok: Ooh tie frica pisicuta?

Yoongi: NU SI TE POCNESC DACA MAI IMI ZICI ODATA ASA FRICOSULE!

Hoseok: Eu macar zic ca imi e frica si nu imi ascund frica ca tine!

Kookie: Asezati-va odata pe fucking scaune!

Hoseok: Eu nu vin

Kookie: BA DA VI! ITI FUR SPRITE-UL DACA NU TE DAI!

Hoseok si ceilalti se aseaza repede cand il auzi pe Jungkook tipand apoi turnul se ridica incet.

Toti admira priveliștea frumoasa si se panicheaza cand se opreste turnul si observa ca au ajuns sus urmand sa cada brusc in jos.

Jin: VA OMOR PE TOTI DATI-MA JOOOOO-

Turnul cazu brusc in jos si oprii cativa centimetri peste pamant iar toti incepu sa tipe mai putin Yoongi care nu vroia sa arate ca ii era frica.

Balamucul se ridica de pe scaune si se dau pe fiecare lucrul din parc fiindca parcul nu era foarte mare dar era frumos.

Mai pe seara mananca inghetata in drum spre locuinta inchiriata. Baietii isi iau bagajele si asteapta pana toti sunt gata.

Namjoon, Yoongi si Tae car bagajele intr-o masina si se duc spre aeroport.
Cei 7 se aseaza in avion si in 30 de minute avionul porneste si isi ia zborul.

Cand erau in zbor telefonul lui Jungkook ii vibreaza si raspunde la el iar baietii se uita surprinsi.

Kookie - alo?

cc - Buna seara,sunteti Jeon Jungkook?

Kookie - Da,cine sunteti? Sa intamplat ceva?

cc - Avem vesti proaste pentru dumneavoastra

"Va rog sa inchideti telefonul" spune insotitoarea de zbor.

"Este urgent va rog frumos sa m-a lasati sa dau acest apel" raspunde Jungkook iar femeia da afirmativ din cap si pleaca.

Kookie - Ce vesti proaste?

cc - Sunt o asistenta de la spital,mama dumneavostra a fost calcata de un autovehicul

Kookie - CUM SE SIMTE? ESTE BINE?

Pe chipul lui Jungkook se vedea numai disperare si lacrimi care curgeau incet pe obrajii palizi.

cc - Din pacate...s-a stins,imi pare rau pentru-

Jungkook isi scapa telefonul din mana  si lacrimile incepu sa cada din ce in ce mai multe iar Taehyung il imbratisa chiar daca nu stia ce sa intamplat.

His eyes [Vkook]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum