Dupa 2 zile Jungkook se putea misca fara sa il doara asa de tare. Tae ii aduce telefonul celui mic din bucatarie.
- Alo? Mama?
- Jungkook! Unde pizda matii ai fost?!? De ce nu raspunzi?
- Oh,am stat la Jin,era pe silentios telefonul meu
- Mi-am facut griji!
- Imi pare rau mama,imediat o sa vin cu Tae acasa
- Bine, ai grija de tine
- Paa mama!
- Paa!
Tae il ajuta pe Jungkook sa se imbrace apoi cel mare conduce pana la Jungkook acasa.
Cel mic descuie usa si mama sa sarii fericita sa il vada apoi il îmbrățișeaza.
Jungkook scancii cand mama sa ii atinse o rana dar ascunde durerea nevrând ca mama lui sa se panicheze."Haideti repejor! V-am facut Kimchi!"
"Bine ca nu am mancat la Jin" spuse Tae apoi se aseaza la masa si mananca alaturi de Jungkook si mama lui.
"Cum a fost la Jin?" intreaba mama
"Uhm...a fost fain,ne-am distrat" spune micutul apoi se uita la Tae emotionat.
"Hai nu m- a lua pe mine cu d-astea! Mi-am dat seama ca sa intamplat ceva de cum ai intrat pe usa"
Jungkook inghite in sec apoi isi musca buza de jos fiind putin stresat.
"Te-ai certat cu cineva?"
"Jungkook a fost-" incepe Tae dar cel mic ii pune mana ca gura.
"Mama, nu vreau sa te panichezi dar..."
"Oh nu,deja stimt ca m-a panichez"
"Am fost atacat de lupii"
"CE?!? Esti ranit? Ai fost la spital?"
"Sunt ok mama,baietii au avut grija de mine"
"Cand sa intamplat asta?"
"Alaltaieri"
"De ce nu mi-ai zis?"
"Nu vreau sa te sperii sau sa faci atac de panica sau ceva"
"Atac de panica pe ma-ta!" raspunde mama celui mic facandu-l pe Tae sa rada.
Mama lui Jungkook isi imbratiseaza fiul de data asta grijulie si il mangaie pe spate.
"Sunt fericita ca inca mai traiesti...pot sa vad unde esti ranit? "
"Peste tot" spune Tae si infuleca el fiind ultimul care mai manca.
"Cum adica?"
Jungkook isi da puloverul jos si isi lasa mama gura casca.
"Te-a ferfenitat javra aia!? Futu-i pizda masii!"
"Au fost 3..." spune micutul
"Au fost bine dezinfectate ranile,multumesc ca nu era mai rau!"
Jungkook isi ia inapoi puloverul pe el si se aseaza la masa langa Tae care inca manca.
"Inca mai mananci?"
"E pacat daca mai las macare in farfurie,mama ta face cea mai buna mancare...cum sa nu mananc tot?"
Jungkook ofta apoi incepe din nou sa vorbeasca.
"Mama,Jin le-a propus baietiilor sa locuim la el,sa fiim ca o familie mare si chiar as vrea sa-"
"Oh Kookie,poti sa locuiesti la el,nu trebuie sa stai neaparat cu mine...dar sa m-a vizitezi!"
CITEȘTI
His eyes [Vkook]
Fanfiction[Cartea contine •limbaj vulgar •smut •gay •drama] ____________________________________ ~ 2 baieti ~ ~Taehyung [treburi murdare,mafie,crime,o parte draguta] ~ ~Jungkook [un baiat inocent,student,sensibil,protectiv] ~ _________________________________...