[Capitol 23]

445 32 8
                                    

Impuscatura aceea se auzi cu ecou in tot cartierul iar Tae tremura cand il privi pe Jungkook care cazu in bratele sale cu un pistol in mana.

Taehyung apoi se uita sus si isi vazu fratele impuscat iar pe Jungkook la fel. Cel mic ii impuscase fratele si fratele sau il impuscase pe Jungkook.

"T-taehy-hyung" spuse cel mic care fu impuscat in burta apoi ii curge sange din gura.

Tae il lua pe Jungkook in brate cu lacrimi in ochii fugind cat de repede putea spre spitalul care era departe.

Picioarele sale il durea de la atat alergat dar nu, trebuie sa il duca pe cel mic acolo.

Viata lui era in pericol iar Tae grabi pasul si mai mult si trece strada aproape o masina dand peste el.

"E O URGENTA!" tipa Tae ajungand in spital iar toti doctorii fug spre Jungkook si Tae luandu-l pe Jungkook si il pun pe un pat apoi fu pus intr-un salon.

"Scuzati-ma, aici nu aveti voie sa intrati" spune un doctor si il impinge usor pe Tae.

Tae se aseaza pe un scaun si asteapta timp de 5 minute cu capul in plame cand o asistenta veni la el.

"Trebuie sa fie operat de rinichi...operatia va dura 3 ore si trebuie sa o facem urgent altfel nu o sa aiba nici o sansa, nu avem un donator"

Tae se ridica tremurand cu ochii rosi de la plans si nu sta cateva secunde pe ganduri.

"Voi dona eu!"

"Sunteti sigur domnule, adica-"

"Da!"

"Veti avea nevoie intai sa semnati niste formulare"

"Nu e timp, o sa le fac dupa operatie! Va rog faceti asta acum!"

"Dar-"

"CU ATAT DE MULT VORBIM CU ATAT SE SCURGE TIMPUL MAI REPEDE, SUNT SIGUR DE DECIZIE ACUM VREAU SA INCEPEM!"

"O-ok" spune asistenta si il duce pe Tae in salonul celui mic si aseaza pe patul de langa el.

"Ce se intampla?" intreaba doctorul

"Avem un donator"

Doctorul aproba din cap si il anasteziaza pe Tae cu o masca de inhilat ceva ca sa adormi imediat.

In timpul operatiei prietenii celor doi ajung la spital mai ingrijorati ca oricand.

Jin: Va vine sa credeti ca Tae isi doneaza un rinichi ca Jungkook sa traiasca?

Namjoon se plima pe loc iar Yoongi sta pe scaun cu mainile la gura miscandu-si picorul stresat. Jimin isi rezama capul pe umarul lui Yoongi iar Hoseok se uita in gol cu lacrimi in ochi sperand sa nu-si piarda prietenul din copilarie.

Jimin: Yoongi? Ai face ce a facut Tae si pentru mine?

Yoongi: Ce?? Jimin acum nu e momentul!

Jimin isi schimba privirea in partea opusa de unde era Yoongi apoi continua.

Jimin: Deci nu m-a iubesti...

Hoseok: Inteleg ca suntem toti stresati dar nimeni nu are chef de cacatul vostru de drama! Va jur, daca va certati vin la voi si va scot rinichi, nu e momentul in pula mea! Jungkook e operat iar Tae isi da un rinichi si voi veniti aici cu drama si cu probleme de relatie, duceti-va in plm acasa si rezorvati-le dar nu aici!

Yoongi: DAR EU CE DRACU AM FACUT?

Jin: TACETI DIN GURA AMANDOI SUNTEM INTR-UN SPITAL!!!

Yoongi: SA-TI TACI TU GURA,DOAR CA ESTI MAI MARE DECAT NOI NU ITI DA  DREPTUL SA NE TRATEZI CA PE NISTE CACATI SI SA NE DAI ORDINI!!!

His eyes [Vkook]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum