[Capitol 31]

322 23 14
                                    

Jin pregatise 3 pizza pentru baieti si se aseaza toti la masa ca sa manance.

Yoongi: Mmm ce bun e

Namjoon: Normal ca e bun,e facuta de Jin.

Jin rosii iar Namjoon il lua de mana pe sub masa. Taekook la fel se tinea de maini mancand impreuna.

Satenul musca din pizza si cascavalul se intinde iar el se chinuie sa rupa cascavalul intins,toata lume ase uita la cat de adorabil era cand se 'lupta' cu cascavalul de pe Pizza.

Taehyung ia o foarfeca si taie cascavalul ca cel mic sa poata manca felia.

Jin:De unde ai o foarfeca??? Am cautat-o peste tot!

Tae: Am gasit-o sub canapea

Jin: Namjoon?

Namjoon: Ce? Nu am pus-o eu acolo!

Jin ofta apoi zambeste si mananca in continuare.

Hoseok: Ne putem juca adevar sau provocare?

Jimin: Oh shit...nu iarasi..

Kookie: Jimin, nu a fost asa de rau

Jimin: MI-ATI SA FAC TWERK PE IN LEAGAN LANGA NISTE COPII IN PARC SI MI-AM LUAT O POSETA IN CAP DE LA O MAMA!!!

Hoseok: Ah da...am uitat de asta

Yoongi: SI PE MINE M-ATI PUS SA M-A RIDIC CA SA CUMPAR CHIPSURI DE LA MAGAZIN! STATEAM ASA BINE PE CANAPEA!

Jin: Lenesule...

Tae: Gata,ne jucam toti am incheiat discutia

Jimin: Dar nu vreeeauuu

Kookie: Jimin iti jur ca te bag intr-un cos de gunoi dupa te bombardez, te dau cu sos de usturoi si te dau de mancare unei potarniche daca nu te joci!

Yoongi: Cat de creativ esti Kook

Toti isi duc farfuriile in bucatarie si le spala in timp ce Jin sta cu mainile in solduri si ii priveste cu privire de vultur ca sa se asigure ca isi spala farfuriile corect fara sa strice nimic.

Hoseok ia o sticla de sticla de pe undeva si o pune pe covurul pufos din sufragerie unde se vor aseza toti.

Hoseok: Haideti baieti!!!

Toata lumea vine si se aseaza unii se uitau la sticla alti se tachinau si altii aproape ca dormeau ca Yoongi.

Jin invarte sticla si nimereste spre Jimin care se uita speriat.

"Provocare" spune Jimin apoi inghite in sec.

Jin: Te provoc sa...faci schimb de haine cu Namjoon.

Namjoon: Ce? Nu imi vin hainele lui Jimin!

Jin: Asta e si idea

Cei doi se duc si se schimba si toata lumea inceapa sa rada cand ii vad.

Kookie: Am stiut ca esti mic dar asa de mic nu m-a asteptam...

Hoseok: Arati ca un ștrumf

Jimin cand auzi gluma lui Hoseok se infurie si arunca cu telecomanda de la televizor in capul lui.

Hoseok: Ow...

Jin: JIMIN! TE BAT DE TE CACI PE TINE DACA AI STRICAT TELECOMANDA!

Jimin si Namjoon se aseaza la loc, acum Jimin invarte sticla si arata spre Jungkook.

Kookie: Provocare

Jimin: Te provoc sa faci striptis pentru Tae in fata noastra.

Kookie: CE?

His eyes [Vkook]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum