[Capitol 26]

430 31 6
                                    

Baietii stau la Jin si mananca ciorba facuta de el apoi fiecare se duc acasa la ei.

Tae il ia pe Jungkook de mana pe drum iar acesta rosii.

"Cum poti sa fii asa adorabil?" spune cel mare si Jungkook isi muta privirea in pamant la cat de rosu era.

"I-imi ucizi inima Taetae"

Tae zambii patratos apoi il ia pe Jungkook in brate iar cel mic isi incolacise picioarele in jurul taliei lui Tae.

Tae il tranteste pe Jungkook de peretele unui bloc si il saruta pe buze apoi se duce usor pe gat muscandu-l usor si lasa semne rosii.

"T-tae nu aici" spune satenul si isi lada capul pe spate ca sa ii faca mai mult loc celui mare.

Cel mare chicoti cand il vazu pe Jungkook fiind nesigur si se joaca cu parul lui.

"Iti place?" intreaba Tae zambind dar primi o privire ucigatoare din partea lui Jungkook si un chicot.

"Da,dar hai sa mergem acasa si acolo putem sa facem ce vrem"

Tae il lasa pe Jungkook jos iar cel mic observa ca Tae i-a rupt tricoul.

"YA! Acum trebuie sa merg pe strada fara tricou!"

"E bine, o sa vada lumea cat de sexy esti...DEFAPT NU! ESTI NUMAI AL MEU!"

Jungkook zambii draceste acum stiind cum sa isi tachineze iubitul care tocmai ii da jacheta lui.

"Nu mai vreau Tae,e ok"

"Imbraca-te, nu vreau sa se uita lumea la tine"

"Nu vreau jacheta, merg in tricou acasa"

"NU!NU VREAU SA TE IA FETELE!"

"Sunt gay..."

"ATUNCI BAIETII, ESTI NUMAI AL MEU!"

Jungkook incepu sa rada cand il vazu pe cel mare gelos si enervat.

"Atunci prinde-ma ca sa m-a imbraci" spune Jungkook si incepe sa fuga pe trotuar ca un nebun in ploaie.

"Aish...copilul asta" murmura Tae apoi se duce dupa Jungkook dar nu il reusi sa il prinda fiindca era mai rapid decat el.

"YA!Vezi ce-ti fac acasa... "striga Tae iar Jungkook se opreste si se uita din departare la el cu o privire perversa.

"M-a pedepsesti Daddy?" striga Jungkook amuzat.

"CE DRACU?!? NU IN LUME...CUM ITI VIN CACATURI D-ASTEA IN CAP? CREDEAM CA ESTI INNOCENT"

"Pot fii si innocent daca vrei" spune Jungkook apoi fuge iarasi cand vede ca cel mare se apropie de el stiind ca vrea sa il pocneasca pentru ca i-a zis 'Daddy'.

Tae in timp ce alerga dupa cel mic se ciocneste de un barbat care ii fura telefonul din mana apoi fuge mai departe.

"DA-MI TELEFONUL INAPOI!"

Tae alearga dupa barbatul ala iar Jungkook isi da seama ce sa intamplat si se intoarce inapoi trecand de Tae si urmareste hotul.

Hotul se opreste si scoate un pistol de sub geaca si il pune la capul lui Jungkook care tocmai il ajunse din urma.

"Da-te inapou sau trag,inca mau vrei acum telefonul" spune strainul increzut crezand ca il sperie pe Jungkook.

Jungkook zambi si se uita fix in ochii strainului.

"Du-te dracului" zice cel mic si ii prinde mana barbatului rupand-o apoi il pune la podea si ii ia telefonul lui Tae din mana lui.

Tae vazu faza si se uita uimit la ce facuse Jungkook privind apoi barbatul de pe jos cu o mana rupta.

His eyes [Vkook]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum