[Capitol 28] 18+

759 29 4
                                    

Tae il tine pe cel mic de gat in timp ce se sarutau si il impinge pe pat apoi se da de pe el si ii arate sa astepte.

Cel mare se duce si ia catusile din sertar iar satenul inghitii in sec apoi isi musca buza.

"De unde le ai?" intreaba cel mic nedumerit.

"De la Jimin, mi le-a imprumutat"

"I-ai zis ca vrei sa facem asta? De ce are el catuse? Face asta cu Yoongi? Am asa de multe intrebari!"

"E-ehm...vroiam sa fac asta de mai de mult cu tine si i-am zis numai lui Jimin si da, face asta cu Yoongi"

Jungkook zambi apoi se intinde in pat.

(La Yoongi si Jimin acasa)

"Baby, unde sunt catusele?" intreaba brunetul cautand prin camera.

"Ii le-am imprumutat lui Tae..."

"CUM? Yaaaaa! Aveam nevoie de ele acum...fac Tae si Jungkook-"

"Da o fac si putem o noapte fara catuse Yoongs"

Yoongi mornai apoi isi incruciseaza mainile si pune botic stand in mijlocul camerei numai in boxeri.

"Macar nu ii le-ai dat lui Namjoon,el le-ar fii stricat"

"Nu cred ca l-ar fute pe Jin asa tare incat sa rupa catusele" spune Jimin razand

"Ya! Potârniche bombardata ce esti! M-a refer ca Namjoon strica tot ce atinge!" spune brunetul amuzat.
(pentru cei care nu stiu, potârnichea e o pasare)

"Ah..." spune cel mic fracandu-si capul

"Dar eu te-as putea fute pana nu se rup doar catusele...se rupe tot patul" raspunde Yoongi apoi se napusti la buzele rozaliului.

(Inapoi la Tae si Jungkook)

Tae ii ia incheietura lui jungkook si il incatuseaza de pat asa facand si la cealalta mana.

Jungkook sta cuminte iar inima ii batu  tare. Tae il apuca de solduri pe cel mic si intra din prima tare in el facandu-l sa scanceasca si sa geama de durere dar si de placere.

Cel mare face miscari rapide de dute-vino iar satenul musca perna ca sa nu geama prea tare avand in vedere ca mama sa era acasa.

"Iti place?" spune Tae apucand umerii puternici a celui mic in timp ce se misca in el.

"D-da" spune Jungkook prinde gemete strangand cerceaful.

Tae deveni si mai rapid fara sa ii zica cel mic.

"T-Taehyung" spune cel mic si il excita pe Tae si mai tare cand isi auzi numele.

Cel mare ii apuca mainile lui Jungkook care erau incatusate de pat.
Cei doi fac o pauza pentru ca amandoi erau obositi.

Tae ii da drumul din catuse celui mic apoi Jungkook il incatuseaza pe el.

"Esti gata Taehyungie?" spune Jungkook apoi ii saruta buzele moi celui mare

Jungkook intra la fel cum a intrat Tae in el facandu-l pe cel mare sa stranga din dinti.

Jungkook facu incet la inceput apoi incepu deodata sa se miste repede iar cel mare isi inchide ochii.

Tae incepu sa geama apoi cel mic ii dadu o palma peste fund in timp ce se misca.

Jungkook ii da drumul lui Tae apoi cel mare ii saruta gatul. Tae se duce cu pupici tot mai in jos pana ajunse la barbatia satenului.

His eyes [Vkook]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum