[Capitol 21]

419 30 21
                                    

Jungkook se trezeste urmatoarea diminieata cu un gat uscat si cu o tona de mesaje primite de la Taehyung.

"Neata puisor" intra mama lui Jungkook cu aspiratorul in camera sa.

"Neata mama...iarasi ai inchis geamul?"

"Da, altfel o sa racesti"

Jungkook ofta apoi continua.

"Mama stii ca m-a trezesc cu un gat uscat urmatoarea zi sa m-a ustura gatu...ai m-ai pornit si caloriferul?!?"

"Off bine bine,nu o sa mai fac...m-a duc sa-ti fac un ceai,o sa fie bun pentru gat"

"Multumesc mama"

Mama sa inchide usa si iese din camera iar dupa cateva minute Jungkook vine jos sa isi bea ceaiul de musetel cu miere.

"Mama, eu o sa ies pe afara"

"Cu cine?"

"Hai mama serios, sunt un adult"

"Nu Jungkookie,doar intreb ca sunt curioasa pe unde umblii si cu cine"

"Ies afara cu Tae...vrea sa vorbeasca cu mine, nu stiu ce"

"Aha,sa va impacati daca nu vezi tu"

"Mama! Nu inteles de ce vrea toata lumea sa ne impacam"

"Eh,de parca n-ai stii,sunteti adorabili impreuna...sunteti perfecti unul pentru altul,suflete pereche,ying si yang,alfa si omega"

"Ah mamaa"

"Intreaba-i si pe ceilalti, o sa-ti zica acelasi lucru!"

Jungkook zambi apoi ii da un pupic pe obraz mamei sale si pleaca sa se intalneasca cu Tae care vroia sa ii spuna ceva.

Cel mic ajunge in parc si vede un Taehyung stresat cu parul ciufulit si cu cearcane muscandu-si buzele.

"Heyy Tae,de ce nu ai dormit?" spune satenul iar Tae tresarii apoi isi da seama ca e doar Jungkook.

"Fratele meu a ajuns in Seoul si familia mea vor sa ne reunim! Sunt asa stresat...o sa se gandeasca ca sunt un esec, un cacat de om avand in vedere ca nu am realizat nimic" spune Tae repede dintr-o suflare plimbandu-se de colo colo.

"Eyy, nu spune asa ceva! Nu esti asa ceva si ai realizat multe!"

"Ce,ce am realizat?"

"Ai terminat universitatea,ai un job,esti independent si te descurci singur avand in vedere ca ai propiul tau apartament"

Taehyung se linistii cand ii aude vocea calma a celui mic zicandu-i lucrurile astea.

"Hm...asa cred, pana la urma e familia mea, nu am de ce sa fiu stresat dar am  o propunere!"

"Uimeste-ma!"

"Poti sa vii cu mine?"

"D-dar e o reuniune de familie" spune cel mic accentuand ultimul cuvant si se uita fix in ochii lui Taehyung.

"Stiuuuu,dar nu pot sa fac asta singur...si vreau cu ocazia sa le zic si despre sexualitatea mea"

"U-uhm dar o sa creada ca suntem impreuna...si va fii super ciudat gen ca eu sa stau acolo si ei se vor uita ciudat la mine"

"O sa clarific tot,dar am nevoie de cineva ca sa imi vina curajul sa vorbesc despre aceasta chestie"

"Bine,dar nu are nimic de a face cu relatia noastra si daca promiti sa nu zici faptul ca am fost impreuna"

Taehyung aproba apoi il ia pe Jungkook la el acasa ca sa il ajute cu imbracamintea si sa vorbeasca in timp cu el ca sa se calmeze.

"Arati bine" spune cel mic si il priveste pe Tae in sacoul sau negru facandu-l sa roseasca.

His eyes [Vkook]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum