"Ha-ri! Blh tlg oppa kmas beg x?" pinta Kris. "Dae! Skjp lg Ha-ri naik atas." Ha-ri yg sdg berbual dgn Seoyeon pun trus naik ke bilik Kris.
"Oppa bwa brpa helai baju?" tnya Ha-ri smbil melipat baju2 Kria dn memasukknnya ke dlm bagasi Kris. "Entah. Bwa baju utk perform, jln, kt hotel and tidur" Kris menggaru kpla.. "ska hati awk lh!" Kris confussed. Ha-ri hnya menggeleng kpla melihat gelagat Kris.
~Seoeyeon pov~
"Seoyeon!!" sergah Tao and Chen dri blkg. "waeyo? Nk mnta tlg apa2 ke?" Seoyeon lgsung tdk t'kjut.. "awk x t'kjut?" tnya Chen. "I saw your shadow." Seoyeon mengangkat kening nya.. "btw nk apa?" tnya seoyeon smbil "cross arm".
"Kita org boring ni!! Nk tman kita practise tak?" tnya Chen. "blh.. Btw k'org dh hbis pack ke?" mmg tnggugjwb seoyeon utk mnolong mereka pack utk tour. "dh.. Ptg td.." jwb tao rngkas.
Seoyeon menemani Tao & Chen berlatih mnyanyi. Smsa Tao dn Chen menyanyi *3.6.5 (chinesse version)* Seoyeon trut juga mnyanyi.*Hari POV*
Ha-ri yg baru selesai mnlg Kris mngemas bag nya kmbali ke bilik utk.mncari seoyeon. "Seoyeon" pnggil Ha-ri tpi seoyeon tdk mnjwb. Ha-ri cuba memangil lg tpi ttp sma.. Ha-ri mula rsau.
"Oppa ada nmpk Seoyeon x?" tnya Ha-ri pda Kai. "andae." geleng Kai. Jwpan kai lg m'buatkn Ha-ri rsau. "Channy yah! Ada nmpk seoyeon?" "x da.. Td dia dgn Sehun, Kai, Chen, Tao and Do." Chanyeol buat muka pelik. "Aduh!! Mna bdk nie prgi??!!" Ha-ri mncari satu rmh tpi ttp tdk jmpa.. Ha-ri mngmbil.kputusan utk menelefon Seoyeon.
"Yeobesayo?" Seoyeon mnjwb pnggilan kakaknya. "Yah!! Awk kt mna??!!" ha-ri meninggikn suara. "sya ngn Chen and Tao." jelas Seoyeon. "awk ni kn! Cubalh beritahu mna nk prgi. At least text unnie mna and siapa dgn awk! Dri kcik smpai bsar mnyusahkn!!" marah Ha-ri. Dia t'lmpau rsakn adiknya krna msa mereka umur 7 thun Seoyeon prnah hilang d'mall.
"Unnie.." lemah suara seoyeon mnjwb. Seoyeon hmpir mngis tp d'thannya. "Mian, cause dh buat unnie rsau.." Air mata seoyeon mula mngalir. "mian." Seoyeon trus mnutup talian.
"Bo? Awk knpa Seoyeon?" Tao yg sdg mngemas brang terpndg seoyeon sdg mngis. "Gwaenchanayo?" Tao ddk sblh Seoyeon dn memeluk seoyeon agar dia tenang. "Gwaenchana.." seoyeon mengelap air matanya.“Ha-ri, awk mrh dgn siapa td??” tanya Luhan “ah~..Seo Yeon..tp sy rasa b’slh pulak kat dia coz sy xpernah mrh dia..” Ha-ri menundukkan mukanya.. “xpa..dh balik nanti awk ckplah y gawk tak sengaja mrh dia...awk pujuklh dia nanti..ara??” Luhan berdiri dpn Ha-ri sambil memegang bahunya kemudian dia memeluk Ha-ri.. “nae~” Ha-ri mengangguk ketika dia di dlm pelukan Luhan..
Selepas meleraikan pelukan..mereka malu semasa sendiri dn Luhan trus pergi ke biliknya..blom sempat Luhan hndak berganjak Ha-ri bertanya adakah Luhan sdh mengemas bajunya..
“Oppa!!” Ha-ri memanggil Luhan “waeyo??” bls Luhan sambil membuat muka blurr “anyi..btw oppa dh kemas baju oppa??” tanya Ha-ri sambil menyilang tgnnya.. “dh..tp oppa tak tau cukup ke tak baju tu..” buat muka kiut.. “xpa..mai Ha-ri check” trus pergi kearh Luhan dan memusingkan tbh Luhan lalu menolaknya ke bilik untuk menge’check bj Luhan..
Author Note :: a;ways vote k...kpd pembaca setia crita nie korang blh tlg bg idea ckit..n jgn lupa vote ye..kamsahamnida kpd sesiapa yg sudi vote tu..
YOU ARE READING
Our Roommate Is Our Boss [C]
Fanfictionmenceritakan kisah kembar JUNG iaitu Jung Ha Ri dan Jung Soe Yeon...hendak tahu bagaimanakh kisah nya...ringan-ringankan lh tgn korang semua utk buka ye.. gomawo