💜 ch -2

771 99 14
                                    










Zing ah chuan jungkook chu hma tak ah tho in work out a,tae erawh note ang maiin in lamah puan alo la sin tah sauh² a. Jungkook chuan anau nen tih tur an neih avang in ahaw hma a, a rin dan chuan tae chu alo in peih fel at tawh in a ring a. In lam pan chuan atlan haw leh ta vang² a. In athlen chuan athaw hlawp² chung in a room chu apan chho a. A thil hmu chuan ati nui deuh sap a. Tae chu khum ah chuan alet ling zawng in alo mu a, puan te chu alo thlawh hlim vek bawk a. Alo la hnar suk² chu ni in. Jungkook chuan pan hnai in apawm tho a adik zawng chuan amut tir a, puan chu a sin that tir leh a...." Mu teh, vawin nileng hun a awm alawm"... A ti sap a bathroom lam chu apan a.......





Minutes 20 hnu chuan jungkook chu towel chauh veng chuan alo chhuak a, a sam huh chu towel pahkhat a hru mawlh² pah chuan a wardrobe chu ahawnga athawm hnaw hak tur athlan hnu chuan ahawi phei a. Tae chuan Amit tuai neih² pah chuan arawn pan phei a. Jungkook in ahmu thut chu aphu chhiang kher mai..
" Hyung khawnge bathroom hi"... Alo ti sap a. Jungkook chuan a vei lam chu akawk a. Tae chu abu sap pah chuan jungkook kawhna lam chu apan phei a. Jungkook pawh chu ain thlak leh ta mawlh² a. Bathroom atangin tae chu arawn tlan chhuak thut a. Jungkook hma ah chuan arawn ding a. Ani chuan phawk hraw in alo en thung achet dan chu mak ati in a barakhaih takzet. Tae chuan akawr chu ahlim a ake te chu aper nak² a. Jungkook chu abo leh zual...." Hyung ka kekawr hrui hi ka phelh thei lo, eng tin nge ka tih dawn"... Tih pah chuan akekawr chu apawt tawn² a. A hmel te chu tah vak chak hmel apu.A awmdan atang chuan a chhuak tawh hle tih ahre thei. Jungkook pawh chuan eng sawi sitset tawh lo chuan akekawr hrui chu phelh sak a tum a, mahse ahar phian. zan ah amu chhe thei lutuk a,suih tak in alo in suih ni ngei tur ani...


Jungkook chu athin rim tak ngial dawn. Tae lah alo che sek bawk si.
" Che tawh lo teh".. jungkook chuan ati ram hmak a. Tae pawh atawp chiang khawp mai. Jungkook chu athaw deuh hak a. Tae kekawr tlawng chu apawt hnai a, a kut lehlam in akawng fek leh no em² mai ah chuan a chelh a , aha chuan sehpheih atum a.a hnar leh kut in tae dul leh Alai  vel a deh Chang chuan tae chu alo ip chawih² in chil alo lem khawlh² a.
" Ka thei dawn e" tih leh Jungkook chuan akut pahnih chuan tae kawng chu avuan a, a seh ta tawn² a..........

Chutih lai tak chuan an made chu an pahnih tur breakfast keng a alo kal lai mek ani a, mek ni lo in alut der tawh zawk mawle. A master te pahnih chu chhuak ah chuan lo ding in pakhat chuan boxer chuah alo la ha zui,. An pahnih position chu midang mit ah chuan ni e a,,kan hmuh dan tur ang tho kha ani mai.Jungkook chuan tae chu zam na neih hauh lo chuan ala chelh reng a. Tae zawk chuan a chhuah tawh em avang chuan.
"Hyung..ka..ka"..a ti sap a.
Jungkook pawn hre chhuak thut in athlah a. Tae pawh hmanhmawh lutuk in bathroom lam ah atlan lut nghal a. An made zawk chu alo zak em² a. A nih dan tur reng pawh ania lawm. Jungkook chu ain thlak mial² a. An made pawh chu a chhuak ve mai bawk. Jungkook chuan a bialnu chu alo bia a. An made chuan a thil hruk faina atheihnghilh avangin arawn let leh a. Jungkook hian haihawt hi a ho lutuk tlat. A room athlen leh hma chuan jungkook tawng ri chuan ati ding chawt...." Kha tiang kekawr tide lutuk kha ha tawh suh. Ka duh hun ah pawh ka phelh thei dawn hleinem, kha tiang chuan ka fuck peih tawh lo che. kan tan hma² in ka thinrim lawk vek thei.".... An made chuan ahmui ahup a, alo fuck tawh maw, a naupa hrawn kum 15 mi lek naupang hi alo fuck maw. Eng tin nge atheih zawk".. a ti zawi sap a.jungkook bawk chuan
" Pawn fen feng ziah ang che...." Mipa pawmfen Feng tur in ati maw?? Eng ang suah sualna nge ni ngai.. a ti leh sap a..."chuan kekawrte ha suh ang che... Chuan".an made chu alu ahai vek thei. A sawi zawh hma chuan a tie suih pah chuan jungkook chu ahawi phei a. Phone hmang reng mahse a abeng bula dah lo in dawhkan ah chuan adah a. An made chuan hre ve hek lo. Chutah phawk hraw a an in en lai chuan tae chu alo chhuak a. A kekawr chu alo suih leh niap a. Jungkook chuan suih tak in asuih leh ang tih hlau in alam ah hui a. Tae chuan alo pan phei a. An made chuan athil lai ti reng chung si chuan alo mitmei ral a. Tae chuan van duai thlak tak in ain chhuih a. A tlu tur chu jungkook chuan a zak ah chuan alo dawm a.mahse..mahse..mahse.. tae chu jungkook aiin alet in ate kan tih tawh kha. Tae chuan ahmai no tiang han mai chu jungkook dick lian leh hrawl tak. Eng tik lai pawh a in peih sa reng ah chuan azuk phum a.  Chu room chhung a awm te chu an mit mu a chhuak lo chauh. A phum tu, a phumna leh alo thlir tu tiam chuan.
Jungkook chuan thaw hak chuan pangai thei ang ber chuan tae chu akai tho a.tae pawh chuan" tih palh hyung".. alo ti ve sap a... An made chuan alo en reng a.taekook te chu an hawi phei a.a. Made chu akhi suk a, kaih ang mai chuan alo ding khawng reng a.


Purple Heart 💜💜💜✅Where stories live. Discover now