Emcyyyyyy tan liau² aw,, vawi li ngawt min lo chhiar chhuah sak avangin ka lawm e,,," Hey,, tae lo en ve teh. A hmuh nawm ania"... Hobi leh midang pali te chuan dawhkan pakhat chu an lo kil thap a. Break lai anih avang in tae pawh chuan apan ve mai a..." Eng nge ni hobi hyung".. tae chuan ati a. Hobi chuan lo pawt thu hnawk in... " Hmuh nawm i tih loh chuan amak ang".. tih pah chuan tae chu videos chu en ve tur in nghawk zauh a. Tae pawn a en ve kal bawk..,mahse eng video nge...
Mipa leh hmeichha ruak in., Khum ah,, eng sex toy emaw ni nen thlan tla hluam in an lo make love lai ngei mai chu.." ka duh lo,,,".. tih leh tae chu atho vut a. A thian te chuan an nuih tet² a,.. " pa lo thei e tae,,porn mai² a nih hi. In zir nan pawh atha".. tih leh hobi chuan apawt nawn leh a. Tae erawh alo tang tlat thung......" Hyung in khatiang en aphal lo".. ati a...
" Ohh, taetae i hyung ngei pawh chuan a en ziah in ka ring tlat,, kei ni ang a mipa diktak ani ve te nih chuan"... Hobi bula thu mark chuan alo ti ve a...
Tae chu aner nang a.." hyung in a en ngai lo,. kha tiang te chu".. a ti bul² a...
" Tae i thian ah min ngai lo Ami".. hobi chuan tum deuh bur chuan ati a.
" Kan thil en nen eng nge in zawnna a neih,, i ti mak emai".. tae chuan ati let a...
" In zawm teh reng a, kei chuan thian tha lutuk ah ka ngai che a,, chu vang chuan nang ka thian innocent ve tak hi i make love vawi khat na ah bang bo deuha i awm ka duh lo".... Hobi chuan alo ti a.a thian te pawh chuan dik leh sawi tha ti ni awm tak chuan an lo bu nghauh² a....
" Chutiang in zit ka ngai lo ka hm".. a ka chu ahup nghal a. nice, kar hmasa lama a hyung nen an chet dunna a sawi hman tep....
" I ngai ka tih chu,, i lo en lo chuan min kawm duh lo ah ka ngai ang".. tih leh hobi chu a in kuangkuah nghut a,a phone pawh chu a ri nghal bal a...
" Hope,, i phone tal te chu d ve la."... Mark chuan alo ti nal² a....
" In van sual tak,, ka en thu hi ka hyung bulah sawi miah suh ang che u"... Tum bur chuan a ti a. Duh lo viau mahse hobi chu a hnial thei lo, an school ah a thian neih hmasa ber ani a, a tira a tae an bully lai a lo chan tu ani tlat,, chuvang ania hobi pawh hian ngam tlaka anawr luih ni.....
" Kha ti mai tur kha lawm,, nopang fel".. hobi chuan alo ti a. A nui vur² bawk....
" A tha e,, mi te pawn an en fo lawm".. tae chu amah leh mah chu a in hnem chawp a.., videos chu an en ta. An panga chauh chuan class ah chuan an awm a,midang zawng chu class lak chhung zawnga an nghahhlelh em² break anih avang in dar a rik rual² in an tlan chhuak nghal vek thung.....
" Khu² eng tihna nge".. tae chuan a zawt a. A chil chu a lem khawlh a.A thian te chu an nui hak a...
" Blow job a nih khu,,i la tih tir ve dawn nia,, a nawmna in min fan rial² a. I lu te lo hai chai² anga,. A nawmna in taksa a rawn fan chhuak anga,, awi ka sawi peih tawh lo anuam ani tawp mai"... Hobi chuan ati a. A mit te chu chakna in abawng zawk² a. Chutiang bawk in athian te pawh....
" A nih nang ni ho hi in hmang tawh Ami".. tae bawk..
" A mak tae kan rilru lak pen i tum Ami,, a mood ah kan chen mek hi. Kha chu nakin ah kan sawi dawn nia".. hobi chuan ati leh nang² a. Tae pawn hmui ti pawrh tun chuan a en leh a..
An thian za ho chuan an chil thli tla lo chauh chuan an thlir a, tae pawh a pangai tawh bik hauh lo,, zam tak in a chil alem khawlh² a. An position an thlak apiang in a hyung nena an awmdan a mit thla ah a rawn lang nghal uar² a...chiang tak in kha tiang khan a awm leh duh,, tih nawn leh a duh takzet., Tun ah hian a hyung chu nasa takin a mamawh......
YOU ARE READING
Purple Heart 💜💜💜✅
Romansatae hi ka nau chauh ani. ka nau chauh a bak eng mah a awm tur ani lo.ka hlat deuh angai ani. A hlat thei ngut emaw chu??