💜 ch-10

683 95 14
                                    

" Tae ka tie kha min lo lak lawk ta che".. jungkook chu office tur chuan a in siam mawlh² a. Tae pawh chuan alo pe ve mai. Ani pawh school kal tur in a in peih fel at tawh...

" Kha le,, Kookie".. tae chuan ape a. Kal leh mai a tum a. Jungkook chuan aban ah lo vuan in...

" Kookie maw??tae"... Tae chu abu ngauh a..." Aw i duh lo mi,, bakah tu nge mahni kawppui te hyung ti ngai ka hyung dawn tawh lo che".. tae chuan ati hmuk. A bag chu akhung tha mawlh² a. Jungkook chu anui suk a. A tie chu awrh tha in tae chu hnung lam atang chuan a va kuah a. A biang ah chuan a kiss zauh a...

" Ka duh lutuk,,nangma min phuah ang² chu ka pawm,ka taetae".. tae hmai chu dawm phei in a kiss vang² a. Mahse step a pen thawm an hriat avang chuan in la hrang dun in an tih lai ve² chu an tih zawm leh a.....

" Hey kook,, vawiin chu ka lo pui peih rih lo ang che kalna tur pawimawh deuh ka nei a. Yoongi kha min lo biak dawn nia".... Namjoon chuan alo ti a. Jk pawh abu nghauh²...

" Teh reng e,teh reng e. I duh hun² ah ilo zawm dawn nia,,ka lalna lawm".. in tithei ang reng tak chuan alo ti let a.....

"  A nih ka chhuah san ang che u,, ni hman nuam aw tae".. namjoon chuan tae lu chu a tuai zauh a. Tae pawh alo nui ve ver² bawk....

_________________

" Kan lak ange nu"... Jungkook chuan tae chu akai chhuak a....

" Lo haw tlai lutuk lo ula,, ni hman nuam u aw".. tih pah chuan a fapa te pahnih chu a bye lauh² a......

" Tae,, ti nge i ngawih reng a dik lo a awm Ami".. jungkook chuan a motor khalh pah chuan a zawt a. Tae erawh ala ngawi reng. Jungkook chu a thaw hak a...

" En teh tae i hlauthawng tih ka hria lawm,,mahse ka awm hi hrereng la. Min ring rawh. Tu man min pawt then lo ang".... Jungkook chuan a car chu a ti ding a. Tae kut pahnih chu a vuan a. A mit ah tak a en bawk....

" Min ring ani ti raw tae"... Tae chu abu nghauh² a. Mahse anui lo...

" A tawk, min rinna kha a tawk,, ka hmangaih che".. tih pah chuan tae chu pawt hnaiin a kuah vawng² a..

" Kookie ka hlau e,,"... Alo ti tiau a. Jungkook chuan abiang ah chuan dawm in a fawp vang² a. Tae pawn alo chhang let ve nghal bawk....

" Ka awm chhung chu tae nang pawh i awm ang,"... Tae chu a mittui alo tling pam a. Jungkook a nui sap. Tae sensitive na hi ani amah a âtchilh leh zual chhan....

" Kal leh tawh ang aw".. a car chu a ti nung a..

 

____________________

" Nute ka chhuak lawk dawn ania,, min lo nghak duh suh u aw".. namjoon pawh chu chhuak tur chuan kawngkhar lam chu apan a. Mahse Mrs. Jeon chuan alo pawt ding a.

" Hey i nau in a file a theihnghilh a,va pe pah lawk mai ta che"..

" Awle,, nih ka kal aw".....

_________________

" Tae i harh em,, kan thleng ania".. tae chu alo muthu hman a. Jungkook chuan tae chu azu kiss zauh a. Tae pawh meng siar² in anui sang a. A mumang atha  deuh pawh ni mahna.

" A nih ka kal aw".. a chhuak nghal a. Mahse school chhung ah erawh ala lut lo. A hyung chu an nghak deuh a. Jungkook chuan tae chu runluih in car chhung ah chuan athu tlat a. Tae chu lo hawi let in hrilhhai hmel zet in a u chu a en a....

"Kookie ilo chhuak ve dawn lo mi".. a ti hrawk a. An school gate thleng athlah loh chuan a lungawi ngai lo. Jungkook a nui hak a. Car atang chuan a chhuak a. Chu veleh tae chuan alo kuah nghal a....

Purple Heart 💜💜💜✅Where stories live. Discover now