"Sawi tur i nei lo ani ti raw".. jungkook chuan a tu thawp sat a. Tae erawh angawi reng. Jungkook chuan kawngkhar lam chu apan a. A ding leh dat a.
" Then ang che".. jungkook chuan a ti leh a. Chutah tae chu alo tawng chhuak a.
" Mi pakhat hnen ah thu ka tiam vang ani. Kei chuan ka thutiam ka hlen lo ngai lo"... Tae chuan ati a. A hmui chu pet in a mittui chu a dir zawih² a. Jk erawh athaw hak thung....
" Ka sawi ang chuan awm mai rawh".. tih leh kawngkhar lam chu apan a.
Roses pawh chu rang tak in a chhuk thla a. A nu chuan kil kat atangin a chetla mak sak zet chu alo thlir reng a. Roses hmel chu a buai chuar deuh nuai a.. mahse Mrs. Jeon in a zawh fiah hma chuan jk chu a rawn chhuak thla a...." oppa ka haw tawh mai ang., In buatsawih ka la ngai sia".. a ti a. Mrs. Jeon lo thu ngawi reng lam chu hawi in chibai a buk zauh a. Kal nghal mai a tum a. Mahse Jungkook chuan aban ah chuan alo vuan a...
" Ka lo thlah ang che".. tih pah chuan an in kai chhuak a. Rosie pawh chuan a zui ve mai bawk. Car an chuang chhung zawng chuan an in be lo hrim². A tu amah² tawng an tum lo a. Roses pawh angaihtuahna a akalbing tih hriat tak in tukverh lam chu ahawi tlat a. Jungkook pawn hma lam chauh a en bawk.....
" Ka kal Ange".. tih pah chuan Rosie chu car atang chuan a chhuak a. In chhung ah chuan a lut nghal a. Jungkook pawh atlan liam ve nghal a. Mahse Jungkook a tlan liam chiah tih ah Rosie chu chhuak leh nghal a. Hmanhmawh tak in jungkook chu a zui nghal a. Nakin ah chuan park thinbuk hnuaia apasal hual rilru na taka lo tal tlawk² chu ava hmu ta a. Ral khat atang chuan a thlir reng a. Jungkook chu lei ah chuan let hnawk in a awm dawm chuan atap vawng² a. Chuti taka nasa a jungkook tap lai chu ala hmu ngai lo. Eng nge tih tur tih pawh a hre lo.ngawirenga lo thlir tawp lo chu......
" Tae ka tihpalh,,ka..ka..hlau ani".. tiih jungkook chu atap zawih² a. Rosie pawh chu amittui a far fep a.......
" I hmangaihna min hlan ngai lo mala .Hlim lo taka i awm hi ka phal bik lo".. rosie chuan ati sap a..
*+*+*+*+*+*+*+*
" Ka lo hawng e,,"... Jungkook chuan an in chhung chu a en kual a. Ka nu pawh a mu tawh anih dawn hi ti rilru chung chuan in chung lam chu apan chho a. A mittui la chambang te chu a hu zauh a. Mahse a hriat loh chu anu chuan khawi lai emaw atangin alo thlir reng tih chu ani... Zawimuang in an room chu ahawng a. Tae chu tap zo hlim tih hriat tak in amit hnuai te chu a val kulh a. A mittui tlak na lai te chu alo in rin riak² a. Jungkook chu abula ah chuan thu thla in abiang te chu a chul hliau² a. A nu chuan an kawngkhar phen atang chuan ngawi reng in alo thlir a.....
" Ka tihpalh tae,, dem tur che ka ni lo,. Mahse kei mah hi ka in thunun thei tlat si lo".. a sawi pah chuan tae hmui te chu a khawih niap² a...
" Vawi tam ka lo fawh che vang khan min ngaidam rawh,, hyung sual tak ka ni.. i hyung nih ka tlin lo ani".. a in hnit hrawih a. A nu mittui chu alo luang ngial² a. Eng thil nge a fapa te chung ah hian thleng ta hi. A ngaihtuah phawk lo. Ngaihtuah pawh a duh loh chu tuh ah hian athleng mek chu ani si. Ngawi reng in afapa upa zawk che tla chu athlir reng a. Jungkook chu kun hniam in tae hmui dang bal ah chuan a fawp avawng² a. A hmui chu phawi in an chal chu ati si a....
" Ka hmangaih,,. Inkawp tur a ruat kan ni lo ani.,.mahse nang lo ka thinlung ah tu mah an awm si lo. I nat aia nasa khan ka na ani tih hra la ka van ti em,,. Nang chuan ka hmasial vangah i ngai ngei ang..,mahse tae ka nu rilru ka hiam thei lo ani"... Chu thu asawi lai chuan a nu chu alo meng phawk nasa a. A fapa te an in hmangaih em² a, chuan an in kar ti che tu chu amah chu maw,! Tiin alo in ngaihtuah a. An hre lo ani,. A nu hian an pahnih hlimna chauh a duh tih hi. Taehyung hnena sawi chhuak lo tura a tih chhan pawh. Thil tha lo zawk a thlen palh ahlauh vang ani...
YOU ARE READING
Purple Heart 💜💜💜✅
Romancetae hi ka nau chauh ani. ka nau chauh a bak eng mah a awm tur ani lo.ka hlat deuh angai ani. A hlat thei ngut emaw chu??