💜 ch-9

803 94 9
                                    

Hun rei tak hnu ah😂😂......

Nidang ang bawk in Jungkook chuan ahna chu athawk mawlh² a. A bulah chuan dan ngai te in yoongi pawh alo mu leh bam tawh. Jungkook chuan hauh pawn a sawt dawn lo tih ahriat kur tawh vang in eng mah pawh a sawi buai tawh lem lo...

" Sir,,, miss Rosie namah hmu tur in arawn kal a. Ka lo luh tir dawn em ni".. a secretary chuan arawn zawt a. Jungkook a thaw hak a. Eng vanga hmeichhia te hian atchilh em² nge maw an nih ni. A secretary lam chu ahawi a. A ner sak..." Lo luh tir rawh".. tih pah chuan athil tih lai chu a chhunzawm leh nghal a...

" Hi kook".. Rosie chuan nui sang chuan alo ti a. Jungkook chuan ava melh sap a..." Company ah chuan Mr jeon tiin min lo dawn nia. A theih hram chuan".. ati thawp sat a. Amah pawh chu amelh chuang lo. Rosie anui hak a. Jungkook chu apan hnai a.
A mit sir chuan couch a yoongi lo mu ahmuh chuan anui suk a..

" In koh dan i duh uluk teh reng nen. I office chhung a awm dan i va lutuk lem lo ve".. cho tak chuan jungkook chu a en a. A ni erawh chuan alo notice lem lo. An in thian thatna han hrilh hriat buai vel chu athil chak loh pawl tak ani......

" Hey,,min be tha ve la, rim tur che a rawn kal ka ni lo. Thla leh ah khian kan Pahnih in LA ah kan kal dawn thu ka rawn hrilh mai che nia".. Rosie chuan nui sang chuan ati a. Jungkook erawh chuan awih loh hmel zet in alo en thung.....

" Kha tin min melh vak duh suk. I nu ka be tawh a. A mah akal theih dawn loh avang in nangmah nen kal mai tur in min ti lawm.. mipa hmu zo lo pawh ka nih loh hi. Ka un zui peih tawh bik lo che".. Rosie chuan ati par² a...

" A tha ni chu,.ka lo in ngaihtuah dawn nia".. jungkook chuan ati sap et a. Rosie chuan alu athing na² a..
" In duhtawkna hi chu i ngah ve ngawt mai".. tih leh ei lo hmel zet in Jungkook chu amelh a. A chhuak ta a.

" Kan hmeichhe samsen i chuan eng nge maw ahriat le,, ava zawi awi ta ve kook".. yoongi chuan mit tuai neih² pah chuan alo ti a. Jungkook alo meng pual raih thung...

" Ka hre lo., Min hne ve tawh aniang".. a lo ti sam et...

" Bathroom ka va hmang lawk".. tih pah chuan atho uai a. A hma zawnna sana chu ahan en a. Dar 1 : 30 pm alo ri va tawh..

" Ka va mu tui ve".. a ti lej sap a.

Yoongi chhuah hnu chuan a secretary chu alo lut leh a. Mahse eng mah a sawi tak si loh ah chuan ahan en chho a. A secretary bulah chuan taehyung chu alo ding reng a...

" Hi hyung".. tae chu anui ven² a. Jungkook erawh alo nui seih thung.
" Lo kal rawh".. tih pah chuan amal chu abeng thak² a. Tae pawh phur fahran chuan ava chuang kai nghal a.

" Ka lo va chhuak tawh Ange"... A secretary chuan a chhuah san ta a.

" Ti nge ilo kal teh thut a.".. a ngawi dat a.a sana chu ahan en a. An la hma ang reng bawk si..." In ban ala hun bawk si lo a".. tae chu a en kar a. Tae chuan jungkook biang ah chuan afawp zauh a....

" Ka tlan bo a".. a ti ta mai. Jungkook meng phawk teh e. Tae ban ah chuan avuan a...." Tae class i tlan bo amaw,, ti nge"... A ti thawt a. A melh ngur² bawk....

" I tih loh dan ani bik Ami".... Tae chuan alo ti ve sak. Jungkook chuan tawng tum chuan aka ahan ang zauh a. Mahse anau chu ama zawnah chuan a dik ve bawk si....

" A tha e,, mahse vawiin chiah ka ngaidam ang che"..... A ti a. Tae chal ah chuan a kut zauh a. Tae alo tum bar....

" Keiin ka kiss che a. Nang chuan kut min thlak a. Hmmm".. tih leh atho nulh a. Jungkook anui hak. Tae chu apawt let a..." Hey, hey thinrim suh. Khawi maw".... Tih pah chuan a hmui ah chuan afawp vang² a. Tae chu in siamrem vat in jungkook chu akhawkher a. Zep rual loh in jungkook boners chu alo pawng tial² a......

Purple Heart 💜💜💜✅Where stories live. Discover now