💜 ch - 11

612 95 15
                                    


A hmasa in vawiin hi Charlotte i birthday a nia, atan ka rawn up e,, happy birthday soulmate 💜💜💜🎊🎊🎉🎉🎊🎉🎊🎉🎊...

Chuan hemi story hi ka zawh hun ah crystal mermaid kha regular deuh in ka rawn up tawh ang..





" Kook eng mah ti lo tur khan min tiam in ka hre si a ti nge hetia i awm leh si"... Namjoon chuan nau chu chik zet chuan a en a. Jungkook erawh chuan hria ang pawn a awm lo. A thil tih lai chu a ti zawm mawlh² a. Namjoon chu ahan thaw hak a. Jungkook bukah chuan kal hnai in a bulah chuan a ding vang a....

" Kook min chhang rawh,, ti nge hetia i awm tak a. Tae i ti hrehawm lutuk a sin"...thutak deuh chuan ahan ti a. Jungkook chuan athil tij lai chu dah in namjoon lam chu ahawi a...

" Hyung, engti ti tur in nge min duh. Ka nau ka thisen zawm ngei chu nei zawk tur in min duh em ni"... Joon pawh en tawh chuan lehlam a hawi sawn a...

" Chu² ka sawi tum ani lo,,.mipa i ni a. I bul tan a ni a.hetiang lo deuh hian tha tak in i kian san thei alawm., Ka lo ring sual che ni i nep khawp mai".. joon chuan a ti fak² a. Jungkook erawh athaw hak thung....

" Nep pawh min tiin,,mi lawi lo pawh min ti mahla ka thu ka sut dawn chuang lo. Ka thisen zawm nen eng tik ah mah atheih ngai lo ang,, i sawi zawh tawh chuan min chhuah san rawh".. a ti zawm nghal zat a. Namjoon chuan alu athing na² a...

" Ka lo hrilh kher² che ni".. a ma hriatthiam lek chuan aphun sap a. Joon chhuah hnu chuan Jungkook chuan athil tih lai chu dah in aphone a taehyung thlalak chu a en a. A mittui alo luang ngial² a....

" Nang nen chuan a rem lo ani,, ti nge min hrilh loh i hria nih chuan sawi tur i nia sin".. a ti sap a. A phone chu dah in amittui chu ahru sap a. Chutah a kawngkhar chu alo ri dat² a...

" Kook kan in be lawk dawn em ni".. Yoongi ani. Jungkook chuan rawng ka a chhang lo chuan a bu nghut a...

" Naktuk chu chawlh ka duh a".. jungkook hma ah chuan a ding a. Jungkook a nui suk..

" Hyung,, chawlh i lak dawn in min dil ngai Ami".. nui leh suk pah chuan ati a. Yoongi erawh alo thaw hak thung. A thianpa awmdan hi ani pawh hian a ngaithei teh chiam lo..

" Chuan i phal em".. a ti nawn leh a...

" Eng nge i tih dawn reng²".. jungkook chuan a zawt let a. Tun ah chuan yoongi anui ve sak.....

" Jimin nen tae i lenvah pui kan duh deuh a. Tun kai angui thei sia,, jimin phei chuan nitin school ah atap thin atia,, a hmangaih hian a ngaihsak si lo a. A thiante tal hian kan ngaihsak angai alawm".. jungkook mitah tak en kal chuan ati a. Ani pawn rum tak in arawn melh ve bawk....

" Eng tik atang khan nge nopang te thian ilo nih taka,i kawm rual pawn an nih loh saw".. jungkook hmel chu nen awm loh tak ani..

" I thutiam i thlahthlam ni leh i in thlak ni atang khan,, chuan nang i in thlak ang bawk in keipawh ka in thlak ve ani mak".. yoongi chuan jungkook cho taka melh pah chuan ati a....

" A theih loh".. jungkook chuan ati thawp sap a. Yoongi pawh alo tlawm mai duh bik lo...

" Ka kal tho ang".. tih leh kawngkhar lam chu apan a. A ding leh deuh a. Jungkook lam hawi chuang lo chuan..

" I lo nep takzet".. a ti vel a. A chhuah san ta a....

" Ti nge ka thiam loh pawh ani lo,, sawi se chuan khang kha ka tihpui kher angem ka hre lo,, ka thiam loh ani lo a chuzawng chu ani mai,. Ala nopang a min theihnghilh mai ang.. mahse ka ser siamsak erawh a dam thei dawn tawh si lo.,ti nge ka lo khawih chhiat kher che".. jungkook chuan ti pah in a dawhkan a thil awm te chu apaih darh vek a.....

Purple Heart 💜💜💜✅Where stories live. Discover now