" Nayeon ka u a awm dawn a,zanin chu atheih ka ring lo. Tun lai chu amood afuh vak lo a. Pawi i ti em".. tae chuan zawi sap chuan ati a. Nayeon chuan alo melh pawk a. A hmui ati kawh vu bawk.." awle,,anih i lo kal dawn nia. Mahse ka room ah kan lut thei lo ang. Ka u nen kan in tawm ania"... Tae in atih leh chuan nayeon chu Sweet tak chuan alo nui sen² a..." Aw,,ka lawm lutuk. In in hi hmuh ka chak thawh lutuk tlat"... Nayeon chuan nui vur² chuan ati a. Tae biang ah chuan afawp zauh a...
*********************
" Hyung mipakhat in ahip em² che a,, amah pawh chu in² sum zawh loh avangin i fawp tawh nghe². Mahse ani chuan nangmah ahlauh vang chauh che in i tih ang in alo awm thin a. I lungawina nih dawn phawt chuan tiin ataksa pawh in hlan phal ta se eng tin nge i tih ang"????. Jungkook chuan a thian tha ber mai yoongi,,a bula a hnalam ngaihsak leh loa lo chhing diar² chu a,.a laptop khawih melh² pah chuan a zawt a. A mit chuan laptop screen chu melh reng mahse angaihtuah na ah erawh thil dang daih a awm thung. Peih lo zet chuan yoongi chuan arawn melh phei a.
" Fuck lo te chuan ka chhuah tawp lo ang".. alo ti sap a. Jungkook chuan rawn en phei ve in.." hmangaih leh in duhna tel lo in maw".. a rawn ti sap a. A mah ngei pawh hian hmangaihna chungchang a sawi ang tih ain rinh bik lo. Mahse asawi miau sia,," Hmangaihna aa,, dude i chiang zan lo ani lo maw"... Awih loh hmel deuh chuan arawn en a..." Eng nge ka chian loh na".. tiin a zawt let a. Yoongi chuan lu thing na² pah chuan..
" Hmangaihna tih vel chu dahtha la, a duh pawh a duh loh che chuan ataksa ape phal tawp lovang che".. alo ti leh sap a. Jungkook erawh ala ngawi reng.
" Engtia rei nge i duh tawh a??".. Yoongi chuan arawn ti leh a.." thla nga".. ati sap a. Tae nen an chendun tawh zat ani. A hming erawh sawi atum hauh lo thung,mahse yoongi te ang ngaihzawng a professional lutuk chuan ahai hauh lo. Darthlalang ang maia fiah in a hmuh thei tlat..." I tan chuan ahar ngawt ang,,tae chuan i feeling ang apu ve lo chu ka dem hauh lo".. khi suk pah chuan ati a. A thianpa chuan phawk hraw in arawn en a. Eng tin nge i hriat theih tih melh in arawn melh a. Mahse eng thu kam khat mah aka tangin a chhuak hauh lo. A thil sual ti lai an man ang maiin chechang lo in a
thianpa chu a en tlawk² a. Yoongi zawk chuan..." Khatia mak tih vak angai lo,ka hriat na rei tawh".. alo ti vat a. Mahse jungkook chu misual an man tawh hnu pawh a ala pha tal ang mai chuan a best amah hrechiang em² tu lakah chuan in puan mai atum bik hauh lo..." Awih awm loh hyung,,thu tak deuh teh".. a han ti bah deuh nawk² a. Yoongi chuan amit ah tak mai chuan chiang fahran chuan alo en a...." I melh dan hi hai tur ah min ngai ami?? I darthlalang ka nih hi. Kan nosen lai deuh thaw atanga in kawm kan nih hi"... Yoongi in atih leh chuan a nopang zawk chu alo ner nang a.." awih awm loh em². Eng tin nge ka lo melh vak a".... Phat tumna reaction leh a der a awih lohna chuan ahan ti vel a,tlawm ala tum chuang lo.
" I melh dan maw,, hmeichhe saruak i melh dan aia it zawk in i melh thin tih i in hre lo mi???. Thla hmasa nutei birthday zan phei kha chuan i mit khan a thawmhnaw kha phelh ruah i tum emaw ka ti hman alawm"... Ten hmel taka chuan yoongi chuan a ti a." Ka awih em² lo, midang ka melh anag tho in ka melh zawk aw".. alo ti bul² a.Pahkhat chuan alu thing na² pah chuan.." leather kekawr i lei sak kha alo ha a,nang lah chuan uluk em² in amawng ilo exam bawk a.khan te kha ka hmu miah lo nia. A kun lai a mawng en chunga i hmui i liak i liak te phei kha chu ka hmu hauh lo. Midang hmuh lo tur ber a lam light an tih dim laia amawng i va ben thek te kha ka hmu reng² lo. Hrih hai tak a abeng tu zawng a hawi kual lai a. Mi tla lek lo a ilo en a ilo nuih vur² te kha ka hmu miah lo nia jungkook".... Nui hak chuan coach ban a ake phut hlet² pah chuan amit hmul san euh in athianpa chu a sawi el a. Atawp ah chuan anopang zawk chu atlawm ta nge².
" Ka tlawm e, i ti dik abu nag thlap in min lo hria anih hi. Aw ka duh, taehyung hi ka duh alawm. Mahse ani chuan ngaihzawng anei a. Kar hmasa pawh khan ka kiss bawk. Ka in sawi fiah leh nghal thlap. A ni pawn min hrethiam mahse ka awmdan hi ka hre thiam lo. Ka a mai dawn"... Jungkook chuan asam tham pah chuan beidawng zet in a office dawhkan ah chuan alu chu athauh chawrh² a. Na vak lo in ania,,." A lak atang chuan eng nge i duh ber".. yoongi chuan alo ti leh sap a. Jungkook chuan rawn en phei in.." a eng kim saw ka duh,, midang tan chuan ka phal thlawt lo. Ka awm ti nuam lo zual tu chu amah zawk in hman zan khan min kiss a. Min kiss chhan a sawi lah chu min hlauh vang niin ala sawi zui. Alak ah tun lai chu ka khauh deuh tlat a. Amaha ka feeling abo theih nan".. a tih ngaihna hre lo chuan ahmai ahup tawp a. Yoongi chu athutna atang chuan rawn tho in athianpa chu arawn pan phei a...." Alakah i fel em a, chu vang aniang,, alakah i khauh deuh thut chuan awm chu ati nuam lo chiang ngawt ang. Awka vin pawn i be ngai lo ania".. yoongi in atih chuan alo bu nghauh² a.. yoongi chuan athianpa beidawng taka in dawm kun ahmuh chuan athluak phakar tak ah chuan athianpa tanpui dan tur chu arawn lut a. Za vak lo chuan akhi suk a....
YOU ARE READING
Purple Heart 💜💜💜✅
Roman d'amourtae hi ka nau chauh ani. ka nau chauh a bak eng mah a awm tur ani lo.ka hlat deuh angai ani. A hlat thei ngut emaw chu??