Lo chhiar leh hram ru💜💜🤭🤭
" Chu i hria em".. namjin te chuan an in ti rual a. An meng tang hraw bawk. Chutah zai chu tawp thut in hmeichhe aw ri ngei chu arawn khek ta vak mai. Joon chuan jin chu akuah thawp a. Hoseok chu apuan sin lai nen arawn in pal phei nawk² bawk...
" Hyung chu² enge,. Ka..ka hlau".. Hoseok chuan tap ti tih chuan a ti tiau a. Jin chu puitling ber tih tak ah han hlauh mai a tum bik lo. Ngun tak in ri lo chhuahna lam chu ahan ngaithla chiang a..
//////
" Hy.. hyung i hre ve ti raw, chu ala nui char²'.. tae meng kiau chuan a ti a. Jungkook awm ah a bei hle² a. Jungkook pawh chuan nget tak chuan alo kuah ve bawk. Ka hlau chu a ti lo, amak a ti zawk. Chutah an door bell chu alo ri bal² a. An zavai chuan an hawi thap. Jungkook chuan tae chu pawm in in hnuai lamah chuan a chhuk thla ve a. A hyung te in kara hobi lo tawm chawi ahmuh chuan anui deuh suk a. Yoongi leh jimin erawh an lo la chhuak hauh lo. Door bell chu alo ri nawn leh a. An vai chuan an en thap. A hmun thlan hi VIP tan chauh ani a. A fianrial in room service tak ngial pawh a awm lo...
" Joon min hmangaih em"... Jin chuan namjoon mit ah tak en chuan a zawt a. Joon chu hlau tih hriat tak in jin hnung ah chuan alo biru ti tih a. Chutah jin zawhna chu ka a chhang ta lo chuan abu nghauh² a....
" A nih chuan ve hawng rawh".. jin chuan a ti thawp sap a.joon hmel khawngaih thlak tak chu ohhh!!!. Jin ahlau bawk si. A ngam bawk si lo, tah chiam mai chu a duh...
" Mahse..jin..nang..man va hawng mai la".. a ti bah deuh nawk² a. Chutah an awmna light te chu alo phe ta zawk² a. An vai chuan an tawp chawi a. An door bell chu alo ri leh a...
" Joon min hmangaih ni lawm ni".. jin chuan vin lek² chuan ati leh a. Joon pawh a phu zawk thei..
" Mindang tir mai la"..
" Nang man va hawng rawh. Kal rawh".. jin chuan a ti hrawk a. Joon chu atap lek² tawh,mahni tawk a mipa ka ni in ti ve kha nia,. Tun zawng khur beuh² in namjoon chu an nu a hlauh em avang chuan kawngkhar lam chu apan a. A hawnna a vawn lai chuan a khur thla hlawk² a. Chutah a hawng chiah tih ah chuan an in chu arawn thim ta pup a. Joon hlau lutuk chu chhuat ah chuan abawk thlawp. A tap ta nge² a...
Chutah alo eng ta pup a...
" Surprise!!!".... Kawngka ah chuan hmeichhe nopang pakhat hian box lian tak hi alo keng a. Joon pawh chu tho vat in a thaw hlawp² a. Nopang lo ding ahmuh chuan ate thawt...
" Joon nopang mai a nih kha,. Box kha hawng rawh".. jin chuan alo ti leh a. Joon pawh chuan hreh tak chuan box chu la in ahawng a...,. Mak ti tak chuan jin chu a en a. A ni chuan nui sang in alo bu nghauh² a. Joon chu a nui deuh hak. Hlauh avang mittui la chambang te chu hlimna mittui chuan alo tuam in a in hnit deuh hlawp² a. Jin chuan lo pan in akuah vang² a, a hnung ah chuan abeng thak² bawk...........
" Ka..sawi..tur pawh..ka hre lo".. joon chuan in hnit deuh hlawp² chuan a ti a. A hnau te chuan thil awmzia hre lo zet chuan an lo in en deuh hu hlawm a....
" Eng thil nge hyung".. jungkook chuan arawn ti sap a. Couples te pawh chu an in thlah ve ta a...
" Kim nara".. joon chuan arawn ti a.
" Kim nara chu² tu nge"... Jungkook chuan ahan ti a. A hnu ah hre chhuak leh thut in ....
" I hmu tawh maw,".. phawk hraw chuan a ti a. Tae leh hobi erawh puitling ho thusawi chu ngawi reng ib ab lo ngaithla a...
" Aw,,kook tun ah chuan ka hmu ta. Kan in neih hun ah pawh jin nen kan kiang ah awm tlat tawh ang"... Tiin jin chu akuah thlawp a. A lu ah chuan afawp sap bawk...
YOU ARE READING
Purple Heart 💜💜💜✅
Romancetae hi ka nau chauh ani. ka nau chauh a bak eng mah a awm tur ani lo.ka hlat deuh angai ani. A hlat thei ngut emaw chu??