💜 ch - 3

741 97 19
                                    



Fur ani tawh a, ruah pawh a sur reng tawh mai,fur boruak hi diak leh huhluap hun ani a.mahse eng emaw zawng tak hian a boruak hi a dang dai tlat thin. Thla nga lai chu an lo cheng ho ve ta reng mai a,,tae pawn a in thar chu nuam ati ve telh² a. A nu ai mah in jungkook chu angaina in athu pawh a awih zawk. Jungkook in tih tur atih chuan ati a, tih loh tur atih chuan ati lo mai. Chutiang bawk in jungkook pawn nau fel leh thuawih thei tak chu a ngaina telh² a. A laka a sual hran ngai lo. A hau ngai lo ang tluk ani. An pahnih khawsa zia pawh chuan anu chu ati lawm hliah² thei reng ani........

Zing dang ang bawk in jungkook chuan anau chu school lam pan chuan a car nalh tak chuan a phur leh ta veng² a. Kawng tluan chuan an ti² leh ta melh² a. School gate an thlen chuan tae chu a chhuak vat a..
" Hyung, class ka phiah fai ni ania. Ka kal"... Tih leh tlan nghal a rual a. A u chu alo bangbo khawp mai. Tae in good luck kiss nitin an tih thin a pek loh vang pawn ni mahna,,," a theihnghilh ani maw"... Ti chuan a u zawk chu aphun sap a, lunghnurna mak tak nen chuan a office lam chu apan ta a. Taehyung khan atheihnghilh vang em ni,,nge thil dang a awm zawk.......

**********************

" Nu ka kal thei alawm,,hna thil vel chu i rilru ti hah tawh suh ka tih che kha"..... Jungkook chuan anu thla khat chhung hna thila zin bo tum chu alo hnial a, a ngaihtuah vang zawk liau² in alo khak ani...." Aw!! Bawiha hna thil satliah a zin tur ka ni hleihnem,,i pate ten an in neih anniversary an lawm dawn a. Chu mi pah chuan alawm kal ka tum. Nang ni pawh kal tur che u chuan ka duh lutuk mahse taehyung a school akhaihlak ang tih ka hlau sia,,ka sawi lang lo mai che u nih kha".... Anu chuan dam diai chuan ati leh a. A fapa chuan hnialzawm pawh ni se,a chak dawn chuang lo tih ahriat vang in lungthu kim zan lo chuan athaw hak a......" A nih in en kawl tha rawh aw"... Tiin anu chu a chah leh sap a..........

************************

Tlai dar 2: 59 pm ah chuan anau lam tur chuan an school lam ah chuan ain khalh leh ta a. A nau in nui sang a, hlim em² a alo hmuak tur angaihtuah chuan akhi suk a. Mahse an school gate ava thlen chuan tae chu a zawng a, a hma ve viau in ahre sia. Nopang dang rawn kal te hnen ah chuan tae awmna chu a zawt a. An ni chuan a haw tawh thu in an lo chhang a. Jungkook hmel chu adur nghal khup mai,. lungawi lohna mak tak in alo tuam up² ni ber in ain hria. Mahse eng nge ni vak alo haw san ve ani mai a.." Ni e, Lungawi lohna vak tur a awm hleinem".... Ti chuan aphun sap a. A in khalh ho ve leh ta a........

In athlen rual chuan a room apan ding nghal a. Kawngkhar chu dim vak lo chuan ahawng a. Tae chuan study table ah chuan lehkha alo zir melh² a.
A u lo haw ahmuh chuan tawi te chuan alo nuih sap a.lakhabu lam chu a melh leh nghal a. Jungkook pawh chuan eng mah sawi lo chuan shower anei nghal a. A in bual mai chuan khum a aphone dah chu alo ri rel² a.
" Tae min lo lak sak lawk teh".. bathroom atang chuan alo ti lauh² a.
Tae pawh chuah rang tak in ala vat a.
Caller ID a en chuan " babe"... Tiin alo in save a. Tae chuan a en reng a. Eng emaw zawng tak in chu thil chuan nuam lo a tih tir riau a. Ni e, a u chuan ngaihzawng tam tak anei a, ala serious ngai lo an number pawh an hming ang tawp in a save mai thin. Mahse tun ami hi chu a danglam tlat.
" Babe" tih ani tlat. A u hian thinglung rem zawng atawng ta em ni. Ngawi reng in phone chu a en reng a. Jungkook bawk chuan.." tu nge a tae".. a rawn tih leh chuan harh chhuak zawk in phone chu jungkook chu ape a.ngawireng chuan athutna lam chu apan a. A u in " oh!! Babe" ti a anui ri hawk chu ahre hman........

********†**††††††††

Zanriah ei kham chuan jungkook chu atih dan ang lo tak in achhuak a, ho te mai date anei miau a. Tae chuan amah in an room zau tak ah chuan lehkha alo zir melh² a. Jungkook nen chuan biak pawh an la in be lo hrim² ti ila kan sawi sual lo ang. Rei vak lo hnu chuan message a dawng a ahan seen hnu chuan lai tih hriat tak chuan anui sen² a. Rei fe an in text hnu chuan adah a lehkha chu azir zawm leh a...Zan dar sawm rik dawn ah chuan Jungkook chu ru deuh chuan a rawn hawng a.A room aluh chuan tae chu alo mu bam tawh a. Pan hnai in athawmhaw pawh thlak lo chuan a in thawlh nghal zat a. Insiam rem in tae chu akuah hnu² a.a nghawng ah chuan athaw lum ham² a....."hyung ilo haw tawh lo"... Tae chuan in leh hawi pah chuan a zawt a. A ni thung chuan chhing riai² chung in alo bu nghauh a.
Tae chuan thil sawi tum nei ni awm tak in a u chu a en reng a.jungkook chu a rawn meng thut a. Tae lai laklawh lutuk chu alo khi then thaw ta ringawt a. Jungkook chuan anau chu hnai set sawt ah chuan a en a...
" Zawhna pahnih ka nei tae"... Jungkook chuan ati sap a. Tae chuan lo en kal in...." Eng maw hyung".. alo ti ve sap a..." Ti nge vawiin zing ah min kiss lo in i kal, chuan ti nge min lo nghah lo. Min ti hrilhhai khawp mai".. a ti thawp sat a. Lungawi zan lo chuan tae chu amelh chhuk run a..." Tih palh hyung,,ka,,ka hmanhmawh lutuk a"..
A ti sap a. Pakhat thung chu ala ngawi reng thung...." Chuan ka lo nghah lo chhan che chu,,ka thian ten an rual a haw ve tur a min tih vang ania. Thinrim suh aw hyung".... Tae chuan zawi sap chuan ati leh a...." A nih tun ah min kiss mai la"... Jungkook in atih chuan tae chuan a rawn melh nghal zawk a. Eng mah sawi lo chuan abu nghauh a. A hyung biang ah chuan dawm in a fawp vang² a. Ahmui aphawi dawn chuan jungkook chuan dawm let in a nau hmui nem leh no em² mai ah chuan a fawp ta tawn² a.
Tae amit chu apuak chhuak lo chauh. Nemsawn vat in.....

Purple Heart 💜💜💜✅Where stories live. Discover now