💜 ch - 1

1.7K 122 20
                                    

Jungkook p.o.v**

Ka hna zawng² ka tih zawh hnu chuan ka office chu chaurau tak in ka chhuah san ta hnak² a. Ka assistant hnen ah naktuk lama ka nu appointment neih  zawng² ka tih tur a lo dah vek tura ka tih hnu in..... Ka pa awm lo atangin ka nu ko ah eng kim atlan a. Aphur arit tih ka hriatthiam pui avangin atheih ang tawk a chhawk zang khai ka duh. Ka nu leh paten thlan tui leh thisen luang zawih² a an lo thawhchhuah sa hi ti riral chu sawi lo, ka rin tlak zia hi hria se ka ti ngawih².chu mi atan chuan rim tak in ka bei reng bawk. Chuan ka ti ta reng bawk a. Kum 21 lek val niin ka nu kut dinglam, vice chairman ka ni thei reng ani..............

In lam pan chuan ka in khalh haw a, ka nun ti tur amin tih ang in dawr ah chuan ka Peng kawi a.ka luh chuan counter nghaktu chuan pangai tak in min lo chhawn a.a hmel atang chuan min hope tih pawh ka hre thei. Ngatan mah ka ti lo. Ani ang hi chu chheh hnih,chheh thum in an tam lutuk tlat. Ka thil lei lai chu min lo thlir reng a. Mahse ka chhuah leh lam ka thil lei ahmuh chuan alawm lem lo khawp mai.........

Ka thil lei ho chu ahan en kual a. Zam tih hriat tak hian " i fate ta tur aniang maw"... Alo ti sap a. A hmelh atang chuan " aih" ti se min duh tih pawh ka hria. Mahse ka ti awm lo em mai..
" Aw,ka fanu ta tur anih hi"... Ka tih chuan hnuai lam amelh sap nghal. Tlangval in pho tha zerhzawrh satha tak kha ka ni ve a, fa pathum ka nei tawh pawh ti ila awi lo an awm kher lo ang.Mahse chutiang fa neih lam erawh ka ngaihtuah lem lo.Ka thil lei man ka pek zawh chuan eng mah sawi belh lo chuan ka chhuak nghal nal².Blank face ka pu reng chung pawh hian hmeichhe ho hi chuan min âtchilh reng tho.....

Ka BMW chu ka han ti nung leh vet² a.
Ka khalh pah chuan ka thil lei, passenger seat a ka dah chu ka en zauh a.ka nui hak,, ka nu tih lawm nan tih pah chuan ka khi deuh suk......

In ka thlen chuan ka thil lei.. Teddy bear sen no, marshmallow, chocolate leh ice cream thahnem tak chu ka khai lut a. Kan awmpui te ho chuan ka beg khai lai chu la in,ka car chahbi pawh chu ka pe nghal a.ka thil lei lai erawh ka la khai reng thung. Khai reng chung chuan ka nu te awmna lam chu ka pan phei a.ka nu chu single couch ah chuan lo thu in,min hnungchhawn zawng in mipa nopang pakhat hi alo thu ve bawk a. Thaw hak chung chuan ka pan phei a.....

" Hi. Taehyung maw., jungkook ka nia.
I hyung tur ka ni."... Ka han ti sap a.ka lam hawi chuan min rawn en a.ka rei a hmeltha dan chu le. Ka chil chu kem khawlh² a. Pangai thei ang ber chuan ka han in sang mar a.....

Flash back*****

Jungkook p.o.v****

Ka pa athih hma khan alung kha alo donate tih reng kan hre lo.. a hnuk chah hnu khan ka nu chuan kapa lung kawl tu chu zawng in ahmu ngei bawk a. Chu² nopang kum 15 mi niin a hming chu kim taehyung ani a. Maria orphanage a sei lian ani. Ka pa chuan a dam lai pawh khan chu hnuchham in chu a ngai pawi mawh in atheih tawk in a chhawmdawl thin, a chhan chu ka pa pian leh seilenna ve tho anih vang ani. Kei ni nufa chuan chu hnuchham in chung chang chu chhe te pawn kan hriat pui hauh lo. A thih hnu a alung apek tak kan hmuh atang chauha hre ve thei chauh  kan ni...

Ka nu chuan chu nau chu fa atan laiin
Hmangaih taka enkawl a tum a. Ka pa nun vawi hnih ang ah ngaiin,keh thei dawm a dawm atum ani ber mai. Nupa in hmangaih tak kha an ni reng alawm. Ka ngaihsanna chhan ber pawh ani. Mahse kei chuan chumi thu hla ah kher chuan ka zawm lo khawp mai.....

End of flash back*****

Second li, nga vel chu kan han in en vang² a. Kei mah zawk chu ka hawi sawn hmasa ta a. Ka nun min lo signal avang chuan thaw hak chung in tae bul ah chuan ka thu thla a. Ka thil lei sak ho chu ka han pe a. Lawm thu sawi nan abu sap a. Tawng tlem hmel hle mai ka ti neuh² a. Kan ti² lai chuan hnuai lam amelh reng thung......

Ka nu thil tih dan chu ka hnial lo nain ka lungawi pawh ka ti chuang lo..
Kan in ah awm in thil eng kim ti dun a atheih ang a en kawl thin tur in min ti a. Ka lo pawm phawt.. school a thlah leh lam tur a tih ka ni leh a... Chu pawh ka la pawi ti chuang lo.. a la nopan leh hlauh avang a room khata awm tur leh khum in tawm tur a min tih chuan ka lo meng bial nghal kawk.ka lungawi loh na chu tlem in abuk a rawn rit deuh hlek.Unau khum in tawm chu amak hauh lo,mahse ka vawi khat in hmuh na ani a. Bakah tlangval nau awmtu nih ka duh hauh lo.......

Purple Heart 💜💜💜✅Where stories live. Discover now