💜ch - 6

1K 104 26
                                    

" Hyung  khawngaih in ti suh"... Tae chuan tap hawm² chung in a u chu angen a,, mahse jungkook chuan eng ah mah angai lo. Tae kut pahnih chu a lu chung ah chuan aphuar a. Zawi muang chuan tae thawmhnaw te chu aphelh zel a. A kut pahinh chuan tae mal chu dawm in a fawp chho den² a. A nghawng leh dul ah te chuan amark mawlh² a...." Hyung khawngaih in ka ngen a che ti suh"... Tae chuan alo ti sap a. Jungkook chuan tae chu a en chho a..." Zanin atan chuan tae i tan khawngaihna ka nei lo, dimna chauh lo chu"... Tih pah chuan athil tih lai chu a chhunzawm zel a. Tae dick chu ahrawt sak a. Tae na ti lutuk chuan ahmui apet fan² a...." Hyung ana".. alo ti tham tiak a. Jungkook pawh chu ain phelh kim thlap tawh a. Tae chu aen thla a. Tae chuan amit alo chhing tlat a..." Min en rawh tae"... Jungkook chuan thu pe tak chuan ati a. Tae chu ala chhing tlat a. Jungkook chuan tae hnu te chu ahmer vak a..." Min en rawh ka tih chu"... Chang fek fawk chuan ati leh a. Tae chuan amittui tling pam chuan hreh tak in alo en a. Jungkook chuan tae chu afawp tawn² a. Thawk leh khat ah tae chu kuai her lawp in abawk khup zawng chuan amut tir a. Tae chuan eng pawh sawi se awmzia a awm dawn chuang lo tih a hriat avang chuan a u chet leh zel dan tur ngaithuah chuan hlauthawng tak in amit chu a chhing tlawk² mai ani. A hole tide leh lum nuam taka jungkook in ahnawh luih lai chuan alo te thawt a..." Ana hyung ka,,ana khawngaih duh tawk rawh"... Alo ti rawng² a.

Jungkook pawh chuan hrethiam tak in a chawl dat a. Mahse tawp san mai erawh atum hauh lo. Zawi muang chuan ti tawlh a, tae chuan aphawi dawn emaw alo ti hman a. Athaw hlawp² a,,mahse Jungkook chuan anawr lut leh a. Tae chuan ahmui chu apet fan² a. A u chuan atawp san dawn lo tih ahre chiang ta. Tih theih dang anei tawh lo.

Aman a feel theih hnu chuan abu sap a. Chu thil avang chuan Jungkook chuan nuam ava ti chiang em. Anui hak a. Tae kawng ah chuan dawm in amawng chu a chawi kang a.A dick lian leh hrawl zet chu anawr rang telh² a. Tae hnung mam tak ah chuan abawk a. Tae beng leh biang te chu afawp tawn² a, aliak a, a seh bawk a. Tae tan anaw zual nan tiin tae dick chu hrawt sak pah reng bawk a. Jungkook nuam tih avang in a si hlarh² ,tae erawh na tih avang in atiau rawng² thung. Tae tan avawi khat na anih avang in jungkook pawh chuan adim dawi theih ang ber chuan a che a. Dar kar khat hnu chuan an zo fel der a.Tae mawng atang chuan thisen alo luang ngial² a.

Jungkook chuan an cum vel chu ahru fai a. Tae chu akuah a...." A na viau em,,tae".. a ti sap a. Tae chuan jungkook kut chu apaih thla hlawk a. Puan chuan ain bilukhuh nghal hmak bawk. Jungkook pawh chuan hrethiam tak chuan athaw hak a. Leh lam hawi chuan amu ve nghal a.......
:
:
:
:
:
:
: Zing ah chuan tae chu zan lama amut dan ngai chuan alo la mu reng a. Jungkook chuan kaih thawh tumna pawh anei lem alo. Amah chu tho in shower nei tur chuan bathroom lam apan a. Darkar chanve hnu chuan huh hnap in alo chhuak a. Tae pawh alo la che eih lo. A in thlak mawlh² a, ani pawn eng ber nge tih tur ahrethiam tawh bik lo,ka tih palh tih sawi ringawt na chi ani tawh si lo. A in thlak fel hnu chuan inhnuai lamah chuan a chhuk thla a,, tae breakfast tur  chu keng in an room lam chu apan leh a. Room aluh chuan khum ah chuan alo thu a. Eng mah ala hak loh avangin akawng hnuai lam chu blanket chuan akhuh a. A kawng chung lampang chu ni chuan arawn en ser² a. Thli chu tukverh atang chuan arawn thaw lut heuh² a. Mit chhing chung in alo alo thaw halh² a.
Jungkook chuan kawngkhar bul atang chuan alo thlir reng a. Tae chu arawn hawi phei a....

" Hyung"... Alo ti sap a. Jungkook chuan  Tae chu apan phei a. Side table ah chuan a eitur ken chu a dah a. Tae chu akuah atum a, mahse tae chuan akut chu alo vai thlak sak a....." Ka hria ana viau ang tih pawh,mahse tae pawi ka ti lo a,, ngaidam dil tumna che ka nei hek lo, ka sawu leh tih tawh chu ka ti ani mai. Eng mah sawibuai suh,, ahma ang a ka duatna leh ngaihsakna dawn leh kha i duh anih chuan kei hi min duh let mai rawh".... A ti ram hmak a. Tae chuan ngawi reng in ahmui apet fan² a.
" Chuan vawiin atan chuan school i off ang., Room ah hian lo awm reng la, khawiah mah lo chhuak suh ang che".. tih leh atho vut a... A bag ah chuan file pawimawh ho chu akhung sawk² a..." Kan in laichinna hian ngaihzawng dang neih akhap lo ang chu vang chuan i nayeon pawh kha i be thei ang. Kan chungchang erawh i sawi chhuak tur ani lo,,i tan athat zawk nan"... Atih leh phei chuan tae chu ana takzet. Ain sit ngawih², a u chuan warm hole ah hman atum a, chuan ala vo zui zat bawk a. He tiang tur hian em ni mite hian unau an lo neih thin. Thla nga kal ta kha chuan jungkook chu khawvel a u fel ber ni awm hial kha ni a, tun ah erawh chuan sumdawntu anihna dik tak arawn lang ta. An in zawmna dik tak ahriat ve miau lo avang in fa atan an lak man ang reng in ani chuan nawmchen nan ahmang chu ani sia, tae tan chuan hrehawm tak ani. A in ngaihtuah muk em avang chuan ahma zawn ah a u chu alo ding reng tih pawh ahre lo. A hawi chiah chu jungkook chuan tae chu khum ah chuan abawh tlu a. A hmui ah ngei mai chuan a bur leh ta ngur² a. Tae pawn tal tum na anei lo, aneih hlu ber a virginity laksan in awm tawh miau alawm.......

Purple Heart 💜💜💜✅Where stories live. Discover now