Last chapter.. purple heart...Lo chhiar leh hram ru ka ziah thui ber chu ni lo mahse word 5091 lai ka ziak ania....🤧🤧
Nopang pahnih nara leh taehyung te chu an tual zawl ah chuan an in fiam a. A nihna tak ah chuan tae chuan alo zui ve zel ani mah zawk. Puitling ain ti ve tawh a tlat. Pasal nei lai ani tawh a. Nopang chhia taka awm thei ani tawh lo tih pawh chiang tak in ain hre ve bawk. Mahse Mr.kim chuan a ti lui nge pawh hriat loh tae chu nara nen chuan a awm hran tir phet a...
" En teh taetae hei phengphehlep hi a rawng amawi lutuk".. tiin nara chu a chiau chul a. Tae pawh nui chung in alo bu ve nghauh a. Zing kar atangin jungkook ala hmu miah lo. Anu chu awm lo phei se chuan tae tan chuan nuam lo tak ani. A tu ate pawh chuan apu thu chu an hlau vek a. Anin aw a tih chuan an ti a. A nin ai a tih chuan an ti lo mai thin. An zah in an hlau tlang em² vek a. Jungkook pawh tiam in mahse tun ah chuan Chatuan atan tiin thu an lo thlung tawh a. Pu te hlauh vang ringawta hmangaih te thlauhthla tur chuan nopang chhia ani tawh bik lo......
" Taehyung,. Ti nge i va ngui ve".. jin chuan juice chawi phei pah chuan an awmna huan thut hahchawlhnaa dah pah chuan a zawt a. Tae chu hawi vat in a...." Hyung,. Kookie hi alo haw tep tawh em".. a ti nghal vat a. Nara pawh ngaihtuah tawh lo chuan jin lam ah chuan atlan phei a. Nara pawh chuan a zui ve mai bawk....
" Mmm,. An lo haw tep tawh ang. Namjoon pawh ka zo hma ang atia lawm. Lungngai suh an lo haw vat mai ang".. jin chuan dam thlup chuan a ti a. Juice chu tae chu ape a. Nara pawh chu ko phei ve nghal in an pathum chuan an infiam a. A pu chuan an in balcony atang chuan tae chetla chu ngut tak in alo en a. A nopan an hu in a puitling zek tih chu ahmu thiam nghal vat a. Mahse nopang chu nopang an mi tho²....
" Taka. Ka theihnghilh chiang lutuk".. tiin jin chuan a chal chu a dawm a. A naute Pahnih chuan an lo en kar a...
" Eng chu maw hyung".. tae chuan alo ti vat a....
" Kan thenawm nau ania,. Tae in in rual vel ang. Nara kawm atan ka rawn hruai a. Inpui lamah ka lo kalsan daih tak e,. Pawi lutuk a awm reng awmsia".. jin chuan a ti vawng² a....
" Mama tu nge ahming".. nara chuan a lo ti ve bawk a. An sawi lawk leh tum lawk hauh lo in nara in jin ahmuh hmasak ber khan mama tiin a ko mauh mai a. Han tih vak ngaihna an hre bawk si lo,. An kianga awm tir an tum tho avang in jin leh midang pawn sawi buai lo in jin chu a mama awmve ta tawp mai a ni....
" Lyla nia,, a duhawm lutuk.mahse ka princess ai chuan a duhawm lo".. jin chuan nara hmai ah chuan a piai zauh a..
" A nih chuan mama,. Keimah ka va kal ang".. tih leh an inpui lamah chuan a tlan phei nghal a. Jin chu alo nui sap a. Tae lam ahawi leh chuan ani chuan akuttin alo sik niap² a....
" Ti nge taetae,,. I awm anuam lo Ami".. ngaihtuah hmel tak chuan a zawt a. Tae chuan alu athing na² a...
" Ih.. hyung..midang hi chuan mi ngaina ve tho chuan ka hria a.,mahse kapu hian min ngainat loh hmel e".. a ti zawi sap a. Jin pawh chuan hrethiam tak in alo bu nghauh a...
" En teh taetae,. Kapu te ang hi chu an rilru hi ala hmanlai deuh a. Tu chhawng han hmuh chu atan chuan anuam dawm em a. Chuvang ania vawiin pawn jungkook pawh Lee".. ati hman chiah sawi sual in ti lutuk in aka ahup nghal a. Mahse tae chuan a sentence tawp lam chu hre hman tak ani.phawk hraw in jin chu a en chho a...
" Tu nge Lee chu jin hyung".. jin mit ah tak en chung chuan a zawt a.
" Tu lee mah ka sawi lo,. Tae i hresual aniang".. tih leh a thin ken lai chu in chhung lamah chuan a chawi lut nghak daih a. Tae awm chu anuam lo tawlh² tawh. Chawlh hmanga kal an ni a. Ti nge jungkook chuan hna ala thawh. Chuan tu nge lee chu ni ta. Ngawireng chuan a ding a, a hriat loh kar ah amittui te chu alo tling leh pam tawh. Hey zauh in in chhung lam ah chuan alut a........
YOU ARE READING
Purple Heart 💜💜💜✅
Roman d'amourtae hi ka nau chauh ani. ka nau chauh a bak eng mah a awm tur ani lo.ka hlat deuh angai ani. A hlat thei ngut emaw chu??