Юна вже 30 хвилин, як чекає свою подругу. Вона тільки мотає кола один за одним і всерівно не бачить Лію на горизонті.
- Ну де ж вона? - тільки подивлячись на телефон, вона все більше починає нервуватись.
- Оооо, злюка! Кого чекаємо?
- Лію! Чекаю 30 хвилин, а її нема.
- А чого не позвониш?
- Та звонила, поза зоною..
- Хммм, у мене то саме з Чонгуком... Якось дивно! Тобі не здається?
- Чімін, загадками не говори! Що ти маєш на увазі?
- Чонгук мав сьогодні йти на урок, до групи Лії.
- Думаєш вони...
- Да да
- Ну якщо так, то дамо їм спокій...
***
Узявши каву, Чонгук і Лія направились в сторону парку, де вперше зустрілись.
- Чому змінив так швидко думку?
- Ти про що?
- Ну як про що! Перше ігнориш, а через хвилину , може на каву?
- Аааа ..ти про це. - Чонгук не хотів розказувати, чому так поводиться. Тому всіляким чином, почав це уникати - Менше знаєш, більше спиш. Тому всяким непотрібним голову не засоряй.
- Ахххх.... Значить от так, таки знала, що не розкажеш. Ну як хочеш, не буду допит робити.
- От і молодець.
Почало смеркати, а вони тільки сиділи мовчки і спостерігали за людьми, які проходили повз них. Всі такі різні, хтось спішить, хтось веселий, сумний. Коли Лія бачила таких людей, а саме їхні емоції, то відразу надходило натхнення описати їх. В першу чергу, вона витягла свій блокнот і почала малювати.
- Ти що робиш? - із здивуванням він її запитав, бо сам деколи так робив, а від неї такого не сподівався.
- Подивись на всіх цих людей, які ж вони різні. Можливо і тому я просто не можу тримати себе в руках, кожного разу мені треба намалювати людей, їхні емоції... Кайф получаю, коли вони щасливі, потім переглядаєш і сама по собі усмішка появляється. У цьому блокноті, життя багатьох людей закарбовано.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Назавжди у моєму серці
Любовные романыПовз неї пройшла велика любов, яка повторюється тільки один раз у тисячу років.