Part 23

5.9K 202 2
                                    

TOMAS FORD.

Pogledam u nju,zapravo cijelo vece je posmatram. Damski sjedi i vecera. Ne prica mnogo,a ja koliko i ona ne zelim poteci temu ludackog orgazma od pre sat vremena. Konacno sam dobio ono sto trazim mjesecima.
Samo bih dao sve sto imam da shvatim je li joj znacilo ili je to samo radi potreba uradila. Kasno je za mene,nemam gde nazad... Zaljubljen sam u Anu Rose.
Nisam dijete i ne mogu joj reci "Ana zaljubljen sam" ali svakako ne planiram jos dugo da je pustam ni milimetar od sebe. Da mogu u kucni pritvor bih je stavio sa mnom i niko ne bi smeo prici. Boze hteo sam samo da spavam sa njom ne da postanem zavisan o njoj i da se zaljubim. Ma kad sam saznao da je otisla u London i kad sma otkazao bitne sastanke sve je jasno kao dan. Moram poteci temu hotela od pre 8 meseci,mislim danas vec 9 meseci. Mislio sam da nikad vise necu ponoviti to do danas kad shvatam da uvek moze bolje i od najboljeg sa Anom.

-"Ima li sladoleda?"

Pita kad odlizi pribor,a ja podignem ruku.

-" Zelimo i sve ukuse sladoled koje imate"

Pogled u mene...

-"Pa ti ne volis sladoled..."

Slegnem ramenima

-"Ti volis,to je dovoljno..."

Sa Anom je koliko god bilo tesko opet najljepse. I svaki put sve vise i bolje to shvatam. Ona je posebna i to sam joj rekao vec jednom.

-" Necu pojesti sve ovo"

U ogromnu kutiju dobije preko 20 ukusa sladoleda

-"Smem li ja ovo u hotel da odnesem"
Pita konobara,a ja mu odmah uputim ostat pogled. Da je izustio NE nastao bi haos... Mozda bih ja bio zlatan, ali ona bi definitivno sve zapalila. Takva je kao vatra nema mira.

-"Hocemo li?"

Pitam, a ona kupi svoj sladoled ni ne zanima je gde sam ja.

-"Bila sam raspolozena za setnju,ali sam preumorna..."

Smjesti se u auto i kao dijete nastavi gde je stala sa sladoledom,toliko o tome da nece sve pojesti. Nisam je ometao,pustio sma da jede i sve je smazala do hotela koji je na 20 minuta od restorana.

-"Sad ce glava da me boli od ovog hladnog..."

Progundja, a ja prosto ne suzdrzim smeh,uzmem je u narucje i ne pustam sve do sobe..

-" Spava mi se"

Njen sapat najezi svu moju kozu,ali ostanem pri svijesti ovaj put. Brzinski se presvukla i zavalila u krevet gde se rasiri

-"Smijem li ja pored?"

-" Samo ako ces da me ceskas po ledjima"

Nikad niko mi to nije trazio, mislim devojke sa kojim sam pretezno uvek puste mene da radim sta ocu i ne traze poljubce,mazenje i ceskanje to nije moj stil... Mislim nije bio. Ova devojka prevrnula mi je zivot od kad se zakucala u mene... Zapravo i ranije,od kas smo pijani usli u jednu od soba i imali noc za pamcenje. Pokrenucu to pita je posle Londona. Sad je ceskam i njezno ostavljam poljubce po ramenima dok se ona ne uspava.

Kako zavesti Tomasa Forda Where stories live. Discover now