Part 16

6.1K 199 2
                                    

Parkira auto ispred svoje kucetine, te pridjemo poznatom ulazu...

-,,Nadam se da me gore neces ubiti..."

Kazem jer je ocigledno znao da cu se buniti i terati po svom pa je ovo bio plan koji sam pomogla da mu uspe.

-" Casna rec, mozes da vristis ima puno strazara..."

Osmjehnem mu se jer se on upravo osmjehnuo meni. O boze koliko je savrsen.
Njegov stan je savrseno uredjen,mislim sta reci za stan Tomasa Forda?elegantan je koliko i on...

-,, Hoce li ti smetati da te ostavim samu par trenutaka, zelim se presvuci..."

-" Postavicu nam hranu u kuhinju ako ti ne smeta."

-"Osjecaj se kao kod kuce,mislim da ces se brzo navici... Kroz par dana ces sve znati"

Usao je u sobu, cek kroz par dana? Pa ne misli valjda da cu ostati ovde par dana ili da cu dolaziti kod njega? Postane cudan i polako mi se cini da je ljut. Postavim hranu, a on izadje sa sobom nosi svoju majicu i sorc.

-"Raskomoti se, verujem da te to steze..."

-" Nema potrebe, hvala ti..."

-" Uradi bar jednom kako kazem,prijatnije ce ti biti... Slobodno udji u moju sobu..."

Pristanem, udjem u ogromnu sobu,ma sve do zadnjeg detalja je uredno i precizno zategnuto. Ovaj covek je pedantan.

TOMAS FORD

Moj cilj je ispunjen, doveo sam je ovde,, presvukla se u moju odjecu... Volim kad je po mom, a ona... Izludjuje me sve vise i vise. Ni malo se ne trudi i to me izludjuje. Koliko i to da vidi koliko sam bijesan jer me odbija ali se smjeska i jede svoj burger gledajuci malo u mene malo kroz prozor. Imam planove sa tobom Ana i znam sve do sitnog detalja... Pobjeci od Toma Forda je losa ideja, vec 8 meseci pokusavam da se zadovoljim svim zenama ali posle tebe mi nista ne pomaze. Ne secas me se jer si bila pijana koliko i ja uvjeren sam,da si htela kombinaciju sa mnom cisto da ponovimo noc ne bi me odbila...Slucajne susrete je Bog dao samo da bi me doveo do tebe koja si mi mozak isprala sapatima ono vece u hotelu.Pocela si mi se dopadati,a kad sam saznao da si ti vatrena cura. Vise necu terati druge da mi sapuvu dok zamisljam tvoj sapat...

-" Zamisljen si"

Vratim pogled na njene oci,obozavam kako se zbuni kad je gledam tako mirno.

-" Razmisljam koji film da gledamo..."

-" Morala bih da idem, drugarica me ceka u kaficu oko 16H..."

Namsijem se... Pitam se sjeca li se da sam lik iz hotela i sjeca li scena od te noci. Moze li me izbaciti iz glave? Filip je posle toliko vremena uspeo da je nadje, a ona me tek tako odbija... ne jednom, ne dva puta vec tri.

-"Danas sam te oteo, i necu te vratiti do 16h"
Ozbiljan sam... Voli da je po njenom, medjutim to nam je zajednicka osobina i volim kad je po njenom samo kad imam plan sta sledi posle toga...

Obrisala je usne i ustala po casu vode, krenem za njom kako bih uradio isto.

-" Odbacicu te..."

Uradi to,uradi to molim te Ana...

-"Nema potrebe Tomase..."

Zavarim svoje usne za njene, i privlacim je spotretu. Nije uzvratila jer nije ocekivala,ali kad je sjednem na sporet krece da uzvara... Znam da joj se dopadam, ali jos nije sigurna u to... Hajde da je uvjerim i da je kaznim...

-"Nevaljala si Ana"

Kazem dok hvatam njene ruke i lepim ih za zid iza sporeta. Pridjem joj i nastavim da je ljubim, a ona uzvraca i to posteno dobro... Iskoristim priliku i rukom razbucam majicu... Dao sam ti je jer je duga i ispod nje neces obuci sorc koji sa dao i jer se lako cijepa.
Pogleda me nevinim ocima, a u ospte nije tako nevina kad je u krevetu bila na meni...
Njezno krenem grickati njene bradavice i ljubiti ih obje. Nadrazim ih i ostavim dovoljno vremena na njih dok rukom krenem preko njenog vesa... Ne sklanjam ga jer verujem da ce je ovo dovoljno dovesti do ludila.
Krenem trljati njeno medjunozje dok usnama zacepim njene... Povecavao sma brzinu, kad ispusti dah zadovoljstav. Potrudim se detaljno i kad vidim da je blizu kraja udaljim se od nje...

-" Zasto si stao?"

Isfrustrirano me pogelda i vrlo ljuto.

-" jer me odbijas i lazes da imas obaveza Ana..."

Prosapucem na njeno uvo...

-" Rekao sam da imam planove za nas, pitala si koje... Prosto je, zelim te u svom posjedu,kad ocu bez laznih obaveza sa tvoje strane. Svaki put kad me slazes Ana uradicu ovo i to ne u stanu, vec bilo gde... ako preterano odbijas takodje dobices kaznu"

-" Ja nisam posjed gospodine Tomase..."

Ljuto ustane i krene prema sobi.. sa osmjehom je pratim i kad pridje krevetu obalim je i uzbijem preko sebe...

-" Nisi... Posebna si i to me pali nemas pojma koliko. Hoces li ikad vise lagati?"
Pitam dok zarobim njene ruke i njezno jezikom prolazim po njenom vratu i grdima...

-" Ne, ali cu te odbijati... Posteno?"

Uporan sam momak i znam gde je ona u pola dana i pola noci... Vise se neces iskrasti nikad od mene. Stegnem zube da izdrzim ovo,ne zelim je uzeti odmah, znam da ne bi pristala... Jasno mi je po njenom stavu prija joj, ali jos uvek ne zeli vise...

-"Ako je tako, smatrajmo ono malo pre upozorenjem ne kaznom..."

Govorim dok se spustam poljubcima, a ona se uvija... Pobrinuces se posle za sebe Tomase, neka me pamti, neka ne moze da me izbaci iz galve, neka pozeli da sam duboko u njoj...

-"Nisam spremna za to"
Kaze kad krenem svuci njen ves, klimam glavom u ostavljam poljubce na butini... pomjerim deo vesa i jezikom prodrem u nju... Bio sam grub, ovim joj se izvinjavam jer je prva i poslednja kojoj ovo radim. Uvijala se opasno dobro i dovedem je ovoga puta do kraja...

-" Tus je ovde,uzecu na spratu drugi za sebe. I ja te vozim..."

Sve kazem u jednom dahu,jos ce zbog nje slavni najpozeljni nezenja koji moze da ima svaku sam da se zadovolji pod tus.

Kako zavesti Tomasa Forda Donde viven las historias. Descúbrelo ahora